Koordinátor IT vývoja: Multichannel

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Od 2 300 EUR/mesiacPonúkame diskusiu o mzde začínajúcu na tejto sume. Finálna úroveň mzdy závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností.

Čo od vás očakávame

Hľadáme kolegu na pozíciu koordinátora IT vývoja (nemanažérska pozícia), ktorý bude mať na starosti dodávku vývojových zmien v oblasti front-end aplikácie (Multichannel - MCH). Aplikácia má kritickú rolu v aplikačnom portfóliu banky, keďže poskytuje externé frontendy pre klientov banky (internet banking, čiastočne mobil banking, call centrum), ako aj interné pobočkové aplikácie spoločnosti a externú integračnú vrstvu (pre integráciu s 3. stranami).

Náplň práce:
  • Koordinovať činnosti a zamestnancov tímu za účelom zabezpečenia dodávky pridelených IT vývojových úloh, opráv identifikovaných SW chýb, ako aj nevývojových úloh v súlade s SDLC a metodikou banky.
  • Dohliadať na efektívnosť a kvalitu práce tímu pri vykonávaní pridelených úloh, zodpovedať za dodržiavanie pracovných postupov.
  • Zabezpečovať úlohy „hlavného riešiteľa“: koordinácia rôznych zapojených kolegov a tímov pri analýze (vrátane odhadovania prácnosti), dizajne, vývoji a testovaní pridelených úloh.
  • Primárna zodpovednosť za: Vytvorenie, revíziu odhadov prácnosti na nové úlohy. Naplánovanie dodávky: tvorba detailného delivery plánu (work packages, závislosti, prechod testovacími prostrediami). Dodržiavanie termínov a kvality dodávok na pridelených úlohách v tíme MCH (funkční analytici, vývojári).
  • Dohľad nad termínmi dodávok v ostatných zapojených tímoch. Dodávka MCH tímu zahŕňa projektové úlohy v kľúčových strategických projektoch, ako aj úlohy v rámci priebežnej údržby (drobné legislatívne zmeny, úpravy v produktovom portfóliu, technické zlepšenia, atď.).
  • Spolupráca s ďalšími kolegami / rolami, ktoré vykonávajú súvisiace činnosti (IT vývojové domény zodpovedné za vývoj integrovaných systémov, IT Infraštruktúra, Testing, Demand a Release Management, IT Architektúra, Projektový manažment, rôzne biznis útvary – interní zákazníci), tak aby bola zaručená nadväznosť činností.
  • Počet koordinovaných kolegov: typicky malá skupina kolegov zložená z cca 3-8 interných zamestnancov alebo externých pracovníkov z rôznych firiem pracujúcich v rámci MCH tímu.

Čo môžete očakávať vy od nás

  • Ročná pohyblivá zložka mzdy
  • Homeoffice 10 dní mesačne
  • 4 dni voľna nad rámec dovolenky
  • Zvýhodnené bankové produkty (vedenie účtu zadarmo, 100% zľava z poplatku za úver, zvýhodnené úrokové sadzby, špeciálne podmienky pre financovanie vozidiel, zvýhodnené podmienky pri investovaní, zvýhodnené sadzby poistných služieb)
  • Platené voľno pred svadbou, pri odprevadení prváčika do školy a pod.
  • Stravné vo výške 4,20 € na deň plne hradené zamestnávateľom
  • Príspevok na čokoľvek 155 € raz ročne
  • Príspevok na III. pilier až do výšky 100 € mesačne
  • Finančná podpora 100 € mesačne počas dlhodobej PN
  • Široké možnosti vzdelávania prostredníctvom VÚB Akadémie
  • Program medzinárodnej zdravotnej starostlivosti
  • Program na podporu duševného zdravia
  • Multisport karta

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované skúsenosti:
  • 3+ roky relevantnej skúsenosti v IT (vývoj v oblasti front-end aplikácií, enterprise-grade web aplikácií, bankových pobočkových aplikácií; lead / vedúci malého implementačného tímu cca 3-5 ľudí, junior projektový manažér v oblasti systémovej integrácie).
  • Skúsenosť s waterfall metodikou, ako aj s agilným riadením a technikami.
  • Hlavné používané technológie (je potrebná aspoň ich koncepčná znalosť): Java, Javascript a frameworky (React, Angular), vývojové nástroje (IDE, git, JIRA, ..), DB Oracle.
  • Orientácia vo Front-End technológiách, ako aj skúsenosti s bankovými produktmi a aplikáciami/riešeniami v digitálnom aj tradičnom bankovníctve sú výhodou.
  • Background konzultanta / systémového integrátora z veľkých IT konzultačných spoločností je výhodou.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
  • organizačné schopnosti (schopnosť koordinovať riešiteľský tím),
  • schopnosť identifikovať, riešiť a vhodnou formou eskalovať a reportovať riziká a problémy,
  • schopnosť kompetentne zosumarizovať, pochopiť vysvetliť odhady prácnosti,
  • komunikačné schopnosti,
  • budovanie vzťahov,
  • koncepčné myslenie,
  • práca pod stresom a meniacimi sa podmienkami,
  • flexibilita,
  • prirodzená autorita,
  • proaktivita, think out of the box,
  • pozitívny prístup (can do), schopnosť prekonávať prekážky.

Jazykové znalosti:
  • angličtina: aktívne, slovom aj písmom,
  • taliančina: základy sú výhodou pri komunikácii v skupine ISP.

Informácie o výberovom konaní

Všetko ostatné o práci vo VÚB dostanete na stretnutí (osobnom či online). Stačí kliknúť na „Poslať spoločnosti životopis"

Tešíme sa na Vás !


ID: 3942409  Dátum zverejnenia: 20.7.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac