Nákupca ICT komodít

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava
Platové podmienky
od 1300 € (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

VUB hľadá nákupcu ICT komodít do mladého, dynamického tímu Odboru obstarávania.
Úlohy a zodpovednosti:
  • Efektívne vykonáva bežné nákupné aktivity v oblasti všeobecných komodít (napr. HW, SW licencie, implementačné projekty, servis a podpora v oblasti IT, telekomunikácií, bezpečnosti atď.) s cieľom uzavrieť ich v stanovenom termíne, rozsahu a najvýhodnejšej cene a kvalite.
  • Realizuje a zodpovedá za transparentný, férový a efektívny výber dodávateľa pre VUB a skupinu ISP, prostredníctvom elektronických obstarávacích nástrojov.
  • Vedie rokovania a vyjednávania s dodávateľmi a všetky súvisiace aktivity až do uzatvorenia výberu.
  • Aktívne riadi proces tvorby a uzatvárania zmluvných vzťahov a optimalizuje portfólio zmlúv.
  • Zabezpečuje nastavenie a odovzdanie implementácie nových zmlúv do realizácie v rámci objednávacieho procesu vo zverených kategóriách tímu operatívneho nákupu zodpovedného za tvorbu objednávok a pod.
  • Vytvára a rozvíja vzťahy s dodávateľmi, podieľa sa na hodnotení a riadení ich výkonu, vyhodnocovaní a zmierňovaní dodávateľských rizík, aktívne zapája dodávateľov do procesu zefektívňovania nákupných požiadaviek, štruktúrovane získava a dáva spätnú väzbu od žiadateľov aj dodávateľov
  • Riadi resp. spolupracuje s tímami expertov spoločnosti nominovaných v rámci jednotlivých projektov. Aktívne analyzuje možnú optimalizáciu nákladov a proaktívne poskytuje konzultácie interným klientom ohľadom vhodných obstarávacích techník, redukcie nákladov atď.
  • Poskytuje podporu interným klientom ako druhostupňová eskalačná úroveň pri reklamáciách a sťažnostiach smerom na dodávateľa v prípade problémov s dodávkou, kvalitou, kvantitou alebo s dodržiavaním iných obchodných podmienok.
  • Vytvára dokumentáciu a zodpovedá za archiváciu priebehu výberového konania podľa interných pravidiel spoločnosti.
  • Vytvára reporty a prehľady o realizovaných a rozpracovaných nákupných aktivitách.
  • Podieľa sa na výtvarní, optimalizácii a implementácii obstarávacích a objednávacích stratégií pridelených komodít.
  • Podieľa sa na výtvarní a riadení nákupných kategórií.
  • Zodpovedá za transparentnosť čerpania nákladov v súlade s doručenými požiadavkami.
  • Vytvára a priebežne aktualizuje tzv. demand a sourcing plánu v spolupráci s interným klientom.
  • Identifikuje možné spôsoby pre znižovanie nákladov a ich optimalizáciu prostredníctvom riadenia objemu/rozsahu požiadaviek a ich špecifikácií (demand shaping) a dokumentuje dosiahnuté úspory, ako jeden zo základných hodnotiacich KPI.
  • Kontinuálne analyzuje trh so zameraním na identifikáciu, dostupnosť a výber alternatívnych zdrojov dodávok v súvislosti s vývojom trhu, inováciami a cenovou predikciou.
  • Aktívne sa podieľa sa rozvoji programov/projektov zameraných na zlepšovanie procesov, úsporu nákladov riadenie nákupných požiadaviek a výdavkov

Čo môžete očakávať vy od nás

stabilitu silnej nadnárodnej spoločnosti
zvýhodnené bankové produkty vrátane účtu zdarma
príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom
jednorazový ročný príspevok na čokoľvek viac ako 150,-€
voľno 4 dni ročne určené na regeneráciu nad rámec štandardnej dovolenky
príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie najviac 100 Eur mesačne
medzinárodný program zdravotnej starostlivosti
možnosť práce z domu (home office): 4 dni mesačne

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa, ekonomického/technického/právnického smeru
  • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
  • Bezúhonnosť a stotožnenie s hodnotami spoločnosti
  • Dobré organizačné schopnosti
  • Min. 2 ročné skúsenosti s obstarávaním a/alebo projektovým riadením
  • Dobré znalosti MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power point)
  • Dobré písomné a verbálne komunikačné zručnosti
  • Silná orientácia na interných zákazníkov
  • Schopnosť pracovať pod stresom
  • Tímový hráč
  • Flexibilita

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Poslať spoločnosti životopis", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.


ID: 3575766   Dátum zverejnenia: 11.1.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1300 € (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)