Operatívny nákupca

Miesto práce
Mnoheľova, Poprad
Platové podmienky
od 780 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

• zodpovedá za transparentný výber dodávateľov,
• zúčastňuje sa nákupných aukcií,
• vytvára nákupné objednávky a odvolávky na zmluvy v systéme SAP,
• podieľa sa na príprave a realizácii RFx,
• spolupracuje s útvarmi Účtovníctva a Kontrolingu pri zabezpečení správneho spracovania faktúr a a vytvárania reportov,
• poskytuje podporu interným klientom v súlade s nákupnou smernicou a záujmami spoločnosti,
• vytvára a aktualizuje nákupné reporty,
• podieľa sa na kontinuálnom zlepšovaní procesov, systémov, konceptov a techník obstarávania,
• aktívne sa zúčastňuje na pridelených projektoch spoločnosti,
• zodpovedá za archiváciu relevantnej dokumentácie týkajúcej sa Obstarávania,
• poskytuje zaškolenie nových užívateľov v tíme

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilitu silnej nadnárodnej spoločnosti,
  • zvýhodnené bankové produkty vrátane účtu zdarma,
  • príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom,
  • jednorazový ročný príspevok,
  • voľno 4 dni ročne určené na regeneráciu nad rámec štandardnej dovolenky,
  • príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie,
  • medzinárodný program zdravotnej starostlivosti,
  • možnosť práce z domu (home office): 4 dni mesačne

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti na pozícii nákupcu, asistenta nákupu, kontrolóra nákladov, senior účtovníka min. 1 rok vítaná,
• MS Excel a Word - pokročilý, Power Point – základy,
• skúsenosti so SAP alebo inými ERP systémami sú výhodou,
• logické myslenie, analytické schopnosti, zmysel pre detail a prácu s číslami,
• očakávame ochotu a schopnosť rýchlo sa učiť, proaktivitu a samostatnosť,
• dobré komunikačné zručnosti, tímový hráč,
• schopnosť robiť samostatné rozhodnutia v rámci svojich kompetencií,
• veľmi dobrý časový manažment, organizovanosť a plánovacie schopnosti,
• bezúhonnosť a lojalita voči zamestnávateľovi

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Poslať spoločnosti životopis", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

6.5.2019 (ostáva ešte 11 dní)


ID: 3558062   Dátum zverejnenia: 23.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 780 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)