Koordinátor IT vývoja: Multichannel

Miesto práce
Mlynské nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
od 2000 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Čo od vás očakávame

Hľadáme kolegu na pozíciu koordinátora IT vývoja, ktorý bude mať za úlohu riešiť dodávku vývojových zmien v oblasti front-end aplikácie (Multichannel - MCH). Aplikácia má kritickú rolu v aplikačnom portfóliu banky, keďže poskytuje externé frontendy pre klientov banky, ako aj interné pobočkové aplikácie spoločnosti a externú integračnú vrstvu.

Náplň práce:
  • Koordinovať činnosti a zamestnancov tímu za účelom zabezpečenia dodávky pridelených IT vývojových úloh, opráv identifikovaných SW chýb, ako aj nevývojových úloh v súlade s SDLC a metodikou banky.
  • Dohliadať na efektívnosť a kvalitu práce tímu pri vykonávaní pridelených úloh, zodpovedať za dodržiavanie pracovných postupov.
  • Zabezpečovať úlohy „hlavného riešiteľa“: koordinácia rôznych zapojených kolegov a tímov pri analýze (vrátane odhadovania prácnosti), dizajne, vývoji a testovaní pridelených úloh.
  • Primárna zodpovednosť za: vytvorenie a revíziu odhadov prácnosti na nové úlohy; naplánovanie dodávky - tvorba detailného delivery plánu (work packages, závislosti, prechod testovacími prostrediami); dodržiavanie termínov a kvality dodávok na pridelených úlohách v tíme MCH (funkční analytici, vývojári).
  • Dohľad nad termínmi dodávok v ostatných zapojených tímoch. Dodávka MCH tímu zahŕňa projektové úlohy v kľúčových strategických projektoch, ako aj úlohy v rámci priebežnej údržby (drobné legislatívne zmeny, úpravy v produktovom portfóliu, technické zlepšenia, atď.).
  • Spolupráca s ďalšími kolegami / rolami, ktoré vykonávajú súvisiace činnosti (IT vývojové domény zodpovedné za vývoj integrovaných systémov, IT Infraštruktúra, Testing, Demand a Release Management, IT Architektúra, Projektový manažment, rôzne biznis útvary – interní zákazníci), tak aby bola zaručená nadväznosť činností.
  • Počet koordinovaných kolegov: typicky malá skupina kolegov zložená z cca 3-8 interných zamestnancov alebo externých pracovníkov z rôznych firiem pracujúcich v rámci MCH tímu.

Čo môžete očakávať vy od nás

  • Veľká rôznorodosť práce, obohacujúca pracovná skúsenosť.
  • Dynamika projektových úloh na strategických a kľúčových projektoch banky.
  • Práca v mladom a rôznorodom tíme.
  • Stabilitu silnej nadnárodnej spoločnosti
  • Zvýhodnené bankové produkty vrátane účtu zdarma
  • Príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom
  • Jednorazový ročný príspevok na čokoľvek viac ako 150€
  • Voľno 4 dni ročne určené na regeneráciu nad rámec štandardnej dovolenky
  • Príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie najviac 100€ mesačne
  • Medzinárodný program zdravotnej starostlivosti

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované skúsenosti:
  • 3+ roky relevantnej skúsenosti v IT (vývoj v oblasti front-end aplikácií, enterprise-grade web aplikácií, bankových pobočkových aplikácií; lead / vedúci malého implementačného tímu cca 3-5 ľudí, junior projektový manažér v oblasti systémovej integrácie).
  • Skúsenosť s waterfall metodikou, ako aj s agilným riadením a technikami.
  • Hlavné používané technológie (je potrebná aspoň ich koncepčná znalosť): Java, Javascript a frameworky (React, Angular), vývojové nástroje (IDE, git, JIRA, ..), DB Oracle.
  • Orientácia vo Front-End technológiách, ako aj skúsenosti s bankovými produktmi a aplikáciami/riešeniami v digitálnom aj tradičnom bankovníctve sú výhodou.
  • Background konzultanta / systémového integrátora z veľkých IT konzultačných spoločností je výhodou.
  • Taliančina – základy sú výhodou pri komunikácii v skupine ISP.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
  • organizačné schopnosti (schopnosť koordinovať riešiteľský tím),
  • schopnosť identifikovať, riešiť a vhodnou formou eskalovať a reportovať riziká a problémy,
  • schopnosť kompetentne zosumarizovať, pochopiť vysvetliť odhady prácnosti,
  • komunikačné schopnosti,
  • koncepčné myslenie,
  • flexibilita,
  • prirodzená autorita,
  • proaktivita, think out of the box,
  • pozitívny prístup (can do), schopnosť prekonávať prekážky.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 3516704  Dátum zverejnenia: 7.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2000 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)