Výkonná asistentka vedenia banky

Miesto práce
Mlynské Nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Dohodou

Čo od vás očakávame

Pozícia je určená pre efektívnu podporu vedenia banky vo všetkých denných aktivitách.
Ide o kľúčovú špecializovanú pozíciu.

Hlavné zodpovednosti asistentky:
  • zabezpečiť každodennú administratívnu a organizačnú podporou generálneho riaditeľa (v prípade potreby zástupcu generálneho riaditeľa)
  • pripravovať prezentácie, štatistiky, správy a ďalšie materiály / dokumenty pre generálneho riaditeľa
  • denne komunikovať v angličtine (interne aj externe)
  • korigovať a tvoriť obsah stanovísk kancelárie generálneho riaditeľa

Podporné aktivity:
  • manažovať kalendáre
  • organizovať stretnutia vrátane prípravy dokumentov na stretnutia
  • organizovať pracovné cesty (letenky, ubytovanie, preprava)
  • spolupracovať s ostatnými asistentkami v banke

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Manažment výhodou, nie však podmienkou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minimálne 1 rok praxe v administratíve – bankový sektor výhodou
  • predchádzajúce skúsenosti so všeobecnými administratívnymi činnosťami
  • business English – ústne aj písomne
  • ovládanie PREZI výhodou
  • znalosti administratívnych štandardov
  • výborné organizačné a komunikačné schopnosti
  • schopnosť prioritizovať aktivity so zameraním na detaily
  • schopnosť efektívne komunikovať so všetkými úrovňami organizácie a rovnako aj s externými kontaktmi
  • schopnosť pracovať na plnení úloh samostatne a nezávisle
  • diskrétnosť
  • analytické a logické myslenie
  • proaktívny a pozitívny prístup
  • flexibilita
  • tímový hráč
  • taliansky jazyk výhodou, nie však podmienkou
  • ochota a chuť učiť sa

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 3330197  Dátum zverejnenia: 19.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou