Manažér marketingových kampaní

Miesto práce
Mlynské nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
od 1100€ (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Čo od vás očakávame

  • Príprava pravidelných direct marketingových kampaní a vyhodnocovanie direct marketingových aktivít a ich efektívnosti – na mesačnej, kvartálnej a ročnej báze
  • Výskum trhu (dostupné sekundárne zdroje: google ako aj kombinácia prmárnych zdrojov prieskumov) ako aj monitorovanie trendov – monitoring konkurencie a vyhodnotenia na mesačnej, kvartálnej a ročnej báze
  • Komunikácia s externými dodávateľmi – externí dodávatelia direct marketingových kampaní
  • Aktívna komunikácia s internými dodávateľmi aj zadávateľmi: IT, Segmenty, Produkty, prípadne iné dotknuté oddelenia banky
  • Podpora priameho nadriadeného pri príprave cieľov a plánov oddelenia priamej marketingovej komunikácie

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilitu silnej nadnárodnej spoločnosti
  • zvýhodnené bankové produkty vrátane účtu zdarma
  • príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom
  • jednorazový ročný príspevok na čokoľvek viac ako 150,-€
  • voľno 4 dni ročne určené na regeneráciu nad rámec štandardnej dovolenky
  • príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie najviac 100 Eur mesačne
  • medzinárodný program zdravotnej starostlivosti
  • možnosť práce z domu (home office): 4 dni mesačne

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, marketingové

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SQL - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • SŠ vzdelanie ekonomického alebo marketingového zamerania
  • Minimálne 2 roky praxe v podlinkovej (BTL) agentúre: Spotrebiteľské kampane (TELCO, FMCG, HORECA) na pozícií account junior, executive alebo manager
  • Skúsenosti s prípravou, plánovaním, realizáciou a vyhodnotením kampaní : excel, PPT
  • Aktívna znalosť MS Office, špeciálne Excel a PowerPoint pre účely spracovania a vyhodnotenia databáz a štatistík
  • Skúsenosť s programmi SQl, XML výhodou
  • Praktické skúsenosti s manažovaním interných a externých partnerov pre účely dodržiavania bezproblémového chodu a prípravy kampaní
  • Skúsenosti s priamou zodpovednosťou za dodrživanie stanovených KPIs a pozitívneho ROI kampaní (návrh riešení pre zlepšenie)
  • Skúsenosti s aktívnym vyhodnotením kampaní s návrhom riešenia a nápadov
  • Pracovitosť, svedomitosť, dochvíľnosť a schopnosť rozmýšľať „out of the box“

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 3225648  Dátum zverejnenia: 31.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1100€ (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)