Vedúci oddelenia segmentu pre affluentných klientov

Miesto práce
Mlynské Nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

  • Implementácia servisného modelu pre segment affluentných klientov
  • Tvorba obchodných plánov pre segment affluentných klientov
  • Návrh a úpravy benefitov pre affluentných klientov
  • Správa internetovej a intranetovej stránky pre segment affluentných klientov
  • Riadenie výkonnosti segmentu affluentných klientov (portfólio klientov, výnosy, bilancie, ...)
  • Tvorba marketingového plánu a realizácie kampaní
  • Správa reportov súvisiacich s výkonnosťou segmentu affluentných klientov
  • Aktívny kontakt, zbieranie spätnej väzby a riešenie podnetov z retailovej obchodnej siete
  • Správa a úpravy segmentácie a delimitácie affluentných klientov
  • Návrh rozvoja osobných bankárov vrátane certifikácie
  • Komunikácia s ostatnými úsekmi banky vrátane skupiny Intesa SanPaolo

Zodpovednosti
  • Výnosy na segmente affluentných klientov
  • Správne fungujúci proces segmentácie a delimitácie klientov
  • Aktuálnosť údajov na internetovej a intranetovej stránke pre segment affluentných klientov
  • Aktuálnosť a presnosť reportov vykazujúcich výkonnosť segmentu affluentných klientov
  • Implementácia podnetov z retailovej obchodnej siete a vlastných nápadov
  • Zabezpečenie marketingovej podpory

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie (ekonomické, finančné zameranie - VÝHODOU)
  • Prax v oblasti telemarketingu (call centra) - PODMIENKOU
  • Prax v oblasti finančných produktov, alebo poisťovania vo funkcii team leader a pod. - VÝHODOU
  • MS Office - pokročilý
  • Anglický jazyk - pokročilý
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita a proaktivita
  • Systematickosť, time manažment, prezentačné schopnosti
  • Schopnosť viesť a motivovať tím

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 2719089  Dátum zverejnenia: 27.10.2016