Poď pracovať do VÚB. Pridaj sa do tímu zákazníckeho servisu v Banskej Bystrici

Miesto práce: Banskobystrický kraj, Banská Bystrica

Náplň práce

Pri hľadaní práce je vo všeobecnosti pre ľudí dôležité:
  • aké má spoločnosť renomé,
  • či je stabilná a
  • akí sú kolegovia, s ktorými bude pracovať.

Naša banka tieto tri očakávania mnohým našim kolegom skutočne napĺňa. VÚB je druhá najväčšia banka na Slovensku a jediná univerzálna banka s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.

Hľadáme flexibilných, dynamických a pozitívne naladených kolegov, ktorí chcú odštartovať svoju kariéru v bankovníctve a hľadajú príjemných kolegov.

A preto:
  • chceš aj ty pracovať v priateľskom kolektíve?
  • chceš získať cenné pracovné skúsenosti z oblasti bankovníctva?
  • rád komunikuješ a nebojíš sa nových výziev?

Tak hľadáme práve Teba!!!

Prečo vlastne pracovať vo pre VÚB banke?
  • aj keď sme v banke, ľudia sú u nás na prvom mieste – klienti aj zamestnanci,
  • máme jasnú stratégiu, kam chceme rásť,
  • snažíme sa veci robiť jednoducho, efektívne a s humorom,
  • plus ťa čaká kompletné zaškolenie do práce operátora.

Pracovná náplň:
  • aktívny zákaznícky servis telefónnych a emailových požiadaviek klientov, pričom sa identifikuje obchodná príležitosť na predaj ďalších produktov a služieb (crossell),
  • vybavovanie rôznych požiadaviek banky vo vzťahu s klientom z titulu bezpečnosti, technických problémov a pod.,
  • realizovanie kampaňových hovorov na klientov s aktívnou ponukou produktov a služieb,
  • nonstop prevádzka 24/7.

Práca v zákazníckom centre môže tvoje komunikačné, prezentačné ako aj argumentačné zručnosti posunúť na úplne inú úroveň. V zákazníckom centre získaš nové kompetencie, ako napríklad zvládanie krízových situácií na profesionálnej úrovni.

Iné výhody

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa
  • zľavy vo vybraných reštauráciách a obchodoch

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť bankových produktov a procesov- vítaná
  • komunikačné zručnosti
  • schopnosť rýchlo sa učiť
  • samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
  • odolnosť voči stresu
  • znalosť práce s PC (MS Outlook, Word, Excel)
  • znalosť cudzieho jazyka vítaná (anglický, nemecký, maďarský)
Termín nástupu:
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
ID: 2207028       Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Poslať spoločnosti životopis", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.