Riaditeľ Magnifica centra – obchodného miesta pre nadštandardných klientov -Trnava

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Od 1500 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Čo od vás očakávame

Riaditeľ magnifica centra:

  • riadi obchodné aktivity osobných bankárov, ktorí predávajú produkty a služby pre nadštandardných klientov, tak aby boli v súlade so stratégiou, metodikou predaja a bankovými procesmi
  • rozvíja vzťahy s nadštandardnými klientmi
  • denne overuje spokojnosť klientov
  • koučuje osobných bankárov - rozvíja tak ich zručnosti a pracovný výkon
  • pripravuje analýzy a poskytuje podporu vo všetkých oblastiach predaja

Riaditeľ magnifica centra zodpovedá za:

  • zodpovedá za hodnoty, ktoré banka uplatňuje vo vzťahu k nadštandardným klientom
  • zodpovedá za definovanie a napĺňanie obchodnej stratégie Magnifica centra
  • zodpovedá za budovanie vzťahov s nadštandardnými klientmi
  • zodpovedá za plnenie obchodného plánu

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilitu silnej nadnárodnej spoločnosti
  • zvýhodnené bankové produkty vrátane účtu zdarma
  • príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom
  • jednorazový ročný príspevok na čokoľvek viac ako 150,-€
  • voľno 4 dni ročne určené na regeneráciu nad rámec štandardnej dovolenky
  • príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie najviac 100 Eur mesačne
  • medzinárodný program zdravotnej starostlivosti

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 5 rokov práve v bankovníctve - v retailovej obchodnej sieti (predaj a riadenie predajcov)
  • skúsenosti s nadštandardnými klientmi
  • excelentné komunikačné a prezentačné zručnosti
  • schopnosť motivovať a inšpirovať ľudí, ísť príkladom
  • koučovacie zručnosti a schopnosť viesť ľudí tak, aby podávali stabilný výkon
  • analytické myslenie
  • prirodzený silný líder
  • systematickosť a konzistencia
  • vysoká miera flexibility
  • chuť pracovať na sebe a na rozvoji svojho tímu
  • silný motivátor a líder
  • vášeň pre obchod
  • pochopenie, že plnenie plánu je nevyhnutnosť

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár, prípadne krátky dotazník a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 1498551  Dátum zverejnenia: 18.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1500 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)