IT Helpdesk / L1 support - m/ž

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacZákladná nástupná brutto mzda 1 600€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme na pozíciu IT Helpdesk zanieteného kolegu/kolegyňu, ktorý sa chce zoznámiť s cloudovým prostredím a jeho náplňou práce bude:

  • Preberanie incidentov od používateľov alebo iných tímov a ich spracovanie.
  • Vytváranie a správa úloh v systéme Jira, SC3, Service Now, ...
  • Riešenie jednoduchých problémov podľa pripravených postupov a návodov.
  • Eskalácia zložitejších incidentov na vyššie úrovne podpory.
  • Komunikácia s internými tímami a používateľmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť ďalšieho odborného rastu podľa tvojho výberu (užšia špecializácia alebo získavanie ďalších profesionálnych zručností, hierarchický rast)
  • Možnosť práce z domu
  • Flexibilná pracovná doba
  • Školenia a jazykové kurzy zdarma
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • Ročný príspevok na individuálny výber benefitov z Cafetérie + narodeninový bonus
  • Zvýhodnené celoročné cestovné poistenie pre zamestnancov
  • Príspevok darcom krvi
  • Príspevok pri narodení dieťaťa
  • Jubilejné pracovné odmeny
  • Odmena za odporúčanie kolegu
  • Možnosť využívania MultiSport karty
  • Zvýhodnené ponuky vo vybraných bankách a obchodoch
  • Zľavy na nákup koncernových vozidiel Volkswagen
  • Parkovanie zdarma

Informácie o výberovom konaní

Na pracovnom pohovore budú preskúšané jazykové znalosti kandidáta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, MAT-FYZ a iné so zameraním na informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosť s ticketovacím (ITSM) systémom – SC3, SM9, SNOW, ...
  • Analytické myslenie a schopnosť efektívne riešiť problémy
  • Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať stanovené postupy
  • Základná orientácia v IT (networking, Linux atď.)
  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Ochota učiť sa nové technológie a pracovať v tíme

Výhodou je:

  • Skúsenosť s cloudovými platformami (napríklad Azure)
  • Skúsenosť s prácou v nástroji Jira alebo podobných systémoch na správu úloh
  • Predchádzajúce skúsenosti s IT podporou alebo riešením problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť VOLKSWAGEN GROUP SERVICES, s.r.o. s 85-percentným podielom spoločnosti Volkswagen Group Services GmbH a 15-percentným podielom spoločnosti Volkswagen Slovakia, a.s. poskytuje pre Volkswagen Slovakia, ako aj koncern Volkswagen komplexné a odborné personálne riešenia v procesoch automobilového priemyslu.

Zameriavame sa na administratívne, technicko-podporné i výrobné procesy, predovšetkým o oblasť zabezpečenia kvality, plánovacích činností, procesnej podpory nákupu, rôznych inžinierskych a administratívnych služieb. Ponúkame preto veľa atraktívnych pracovných miest v rôznych oblastiach. Navštívte naše pracovné ponuky a využite šancu rozvíjať s nami svoju kariéru.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Tereza Michová
Tel.: +421902471611
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 4998409  Dátum zverejnenia: 21.1.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac