Asistent/ka managera v distribúcií rehabilitačných a ortopedických pomôcok

VIVENT s. r. o. / KIDO Centrum

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
júl 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacNástupný plat môže byť byť upravený na základe skúseností konkrétneho uchádzača a bude sa pravidelne prehodnocovať.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedenie administratívnej agendy firmy
Evidencia dokumentov
Komunikácia so zákazníkmi v súvislosti s riešením zákaziek
Komunikácia s dodávateľmi v súvislosti s riešením objednávok
Administratívna podpora pre vedenie spoločnosti
Príprava podkladov pre účtovnú firmu

Príprava dokumentov a komunikácia s úradmi
Marketingová podpora

Zamestnanecké výhody, benefity

Prehľadné odmeňovanie na základe úspešnosti firmy
Možnosť vzdelávania, služobné cesty do zahraničia
Práca v mladej a rozvíjajúcej sa firme s možnosťou kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Spoločnosť Vivent s.r.o. je prevádzkovateľom KIDO Centrum - www.kidocentrum.sk
Uchádzači o pracovnú pozíciu kontaktujte nás prosím mailom na adresu [email protected]
Vybratých uchádzačov zavoláme na pracovný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2024 (ostáva ešte 26 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, distribúcia, zdravotnícke pomôcky, sociálna práca

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

KIDO Centrum je mladá rozvíjajúca sa spoločnosť. Hľadáme empatickú, šikovnú kolegyňu / kolegu na stabilnú pracovnú pozíciu. Požadujeme organizačné, komunikačné zručnosti pre samostatné vedenie administratívy. Pozícia vhodná pre uchádzačov, ktorí nemajú obavy z nových príležitostí, dokážu samostatne komunikovať a zabezpečovať tak podporu kolegom predajcom aj klientom a udržať plynulý chod administratívy. Z povahy myšlienky KIDO Centra vyplýva, že často pracujeme s detským (malým) klientom so zdravotným znevýhodnením, preto vyžadujeme profesionalitu a empatiu. Pridajte sa k nám a pomôžte nám vytvoriť veselý, spoľahlivý a profesionálny tím KIDO Centrum.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Distribúcia a predaj zdravotníckych a kompenzačnych pomôcok pre deti so špeciálnymi potrebami. Distribúcia www.kidocentrum.sk. Prevádzka e-shopu www.kidoop.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Dáša Malá Fabšíková
Tel.: +421905575125
E-mail: poslať životopis
ID: 4826975  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac