Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistentka
Vitalo Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Horný Hričov
Horný Hričov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 820 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Od 820 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou nového kolegu/kolegyne na danej pozícii je najmä riadenie plynulého chodu kancelárie a podpora vedeniu spoločnosti:
- rozvíjanie a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi (strava, prac. oblečenie, OOPP,...)
- monitorovanie a zabezpečenie dodávok kancelárskych potrieb a vybavenia
- evidencia firemnej korešpondencie: e-maily, pošta a telefonická komunikácia
- komplexná zodpovednosť za administratívnu podporu kancelárie spoločnosti a organizačné zabezpečenie návštev a meetingov (občerstvenie, catering, ....)
- príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti
- administratívna podpora personálneho oddelenia (spracovanie dochádzky, objednávanie obedov, SL, ...)
- podpora pri spracovaní faktúr, zodpovednosť za pokladňu, práca so systémom SAP
- spolupráca pri plánovaní a organizácii firemných podujatí
- rezervácia dopravy a ubytovania a podpora kolegom pri služobných cestách
- komunikácia s materskou spoločnosťou, zákazníkmi a dodávateľmi v anglickom jazyku
- rozvíjanie a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi (strava, prac. oblečenie, OOPP,...)
- monitorovanie a zabezpečenie dodávok kancelárskych potrieb a vybavenia
- evidencia firemnej korešpondencie: e-maily, pošta a telefonická komunikácia
- komplexná zodpovednosť za administratívnu podporu kancelárie spoločnosti a organizačné zabezpečenie návštev a meetingov (občerstvenie, catering, ....)
- príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti
- administratívna podpora personálneho oddelenia (spracovanie dochádzky, objednávanie obedov, SL, ...)
- podpora pri spracovaní faktúr, zodpovednosť za pokladňu, práca so systémom SAP
- spolupráca pri plánovaní a organizácii firemných podujatí
- rezervácia dopravy a ubytovania a podpora kolegom pri služobných cestách
- komunikácia s materskou spoločnosťou, zákazníkmi a dodávateľmi v anglickom jazyku
Zamestnanecké výhody, benefity
- výborný kolektív a neformálna atmosféra
- stabilné zázemie zahraničnej spoločnosti
- nadštandardný pitný režim
- ovocné stredy
- teambuildingové aktivity
- zaujímavé kurzy a školenia
- reálna možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
- flexibilný prac. čas
- SL v hodnote 4,2 Eur
- stabilné zázemie zahraničnej spoločnosti
- nadštandardný pitný režim
- ovocné stredy
- teambuildingové aktivity
- zaujímavé kurzy a školenia
- reálna možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie
- flexibilný prac. čas
- SL v hodnote 4,2 Eur
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-skúsenosti s administratívnou prácou nutné
-výborné komunikačné schopnosti
-kultivovaný písomný (aj telefonický) prejav, príjemné vystupovanie
-organizačné schopnosti, pracovitosť
-pružnosť v myslení (adaptabilita, improvizačné spôsobilosti),
-aktívny prístup k práci
-aktívny vodič a schopnosť dohovoriť sa v anglickom jazyku -podmienka
-samostatnosť, dochvíľnosť, flexibilita, zodpovednosť
-skúsenosti s vedením personálnej agendy alebo fakturáciou vítané
-výborné komunikačné schopnosti
-kultivovaný písomný (aj telefonický) prejav, príjemné vystupovanie
-organizačné schopnosti, pracovitosť
-pružnosť v myslení (adaptabilita, improvizačné spôsobilosti),
-aktívny prístup k práci
-aktívny vodič a schopnosť dohovoriť sa v anglickom jazyku -podmienka
-samostatnosť, dochvíľnosť, flexibilita, zodpovednosť
-skúsenosti s vedením personálnej agendy alebo fakturáciou vítané
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vývoj a výroba plastových obalov vákuovo tvarovaných za tepla pre medicínske zariadenia a nástroje, pre elektrotechnický priemysel, potravinársky priemysel, telekomunikačné odvetvia, automobilový priemysel a iné.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4061298
Dátum zverejnenia: 13.4.2021
2021-04-13
lokalita: Horný Hričov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, HR asistent, Office manager Spoločnosť: Vitalo Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 820 EUR/mesiac