Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referentka ekonomického oddelenia a sekretariátu
VIDRA a spol. s.r.o.
Miesto práce
Štrková, Žilina
Štrková, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
928 EUR/mesiac928 € HM + osobnostné ohodnotenie + výkonnostná odmena, priemerná hrubá mzda 1.240 €
928 EUR/mesiac928 € HM + osobnostné ohodnotenie + výkonnostná odmena, priemerná hrubá mzda 1.240 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava účtovných dokladov a podkladov na mzdy pre externú účtovnú spoločnosť
- spracovanie dodávateľských faktúr - režijné v súlade s internými pravidlami spoločnosti
- príprava podkladov k fakturácií - réžia, vystavovanie faktúr
- vedenie pokladne, saldokonta, vystavovanie zápočtov
- obsluha e-Kasy
- zadávanie platobných príkazov, platieb v bankových systémoch
- práca s bankovými výpismi, párovanie platieb
- spracovanie cestovných náhrad
- vyhodnocovanie nákladových položiek
- evidencia a spracovanie dochádzky zamestnancov, stravných poukážok
- vedenie registratúry a archívu
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- sekretárske práce
- komunikácia s oprávnenými inštitúciami (banka, pošta, DU, SP, ZP, ...)
- ostatná činnosť podľa pokynov nadriadeného a stanovených postupov
- spracovanie dodávateľských faktúr - režijné v súlade s internými pravidlami spoločnosti
- príprava podkladov k fakturácií - réžia, vystavovanie faktúr
- vedenie pokladne, saldokonta, vystavovanie zápočtov
- obsluha e-Kasy
- zadávanie platobných príkazov, platieb v bankových systémoch
- práca s bankovými výpismi, párovanie platieb
- spracovanie cestovných náhrad
- vyhodnocovanie nákladových položiek
- evidencia a spracovanie dochádzky zamestnancov, stravných poukážok
- vedenie registratúry a archívu
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- sekretárske práce
- komunikácia s oprávnenými inštitúciami (banka, pošta, DU, SP, ZP, ...)
- ostatná činnosť podľa pokynov nadriadeného a stanovených postupov
Zamestnanecké výhody, benefity
- základný plat + zaujímavé motivačné ohodnotenie na základe dosiahnutých výsledkov
- práca v stabilnej spoločnosti
- zaškolenie
- pravidelné vzdelávanie
- otvorený prístup zamestnávateľa k návrhom na zlepšenie, prípadne na riešenie vzniknutých situácií
- práca v stabilnej spoločnosti
- zaškolenie
- pravidelné vzdelávanie
- otvorený prístup zamestnávateľa k návrhom na zlepšenie, prípadne na riešenie vzniknutých situácií
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom iba uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom iba uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
ekonomika/účtovníctvo - vítaná
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- lojálnosť, etické hodnoty, bezúhonnosť
- precíznosť, zodpovednosť, samostatnosť a dôslednosť pri plnení pracovných úloh
- organizačné schopnosti, systematický štýl práce
- flexibilita
- príjemné vystupovanie a komunikácia
- tímová práca
ĎALŠIE POŽIADAVKY:
- PODMIENKA - vzdelanie v odbore ekonomika/účtovníctvo
- znalosť rozpočtovníctva vítaná
- bydlisko: Žilina-blízke okolie
- lojálnosť, etické hodnoty, bezúhonnosť
- precíznosť, zodpovednosť, samostatnosť a dôslednosť pri plnení pracovných úloh
- organizačné schopnosti, systematický štýl práce
- flexibilita
- príjemné vystupovanie a komunikácia
- tímová práca
ĎALŠIE POŽIADAVKY:
- PODMIENKA - vzdelanie v odbore ekonomika/účtovníctvo
- znalosť rozpočtovníctva vítaná
- bydlisko: Žilina-blízke okolie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť VIDRA a spol. s.r.o. pôsobí na trhu od roku 1993 a svojimi aktivitami sa zaradila medzi najdôležitejších výrobcov a distribútorov zdravotníckych pomôcok, dezinfekčných prostriedkov, laboratórnych pomôcok a pomôcok domácej starostlivosti na Slovensku.
Cieľom našej spoločnosti je poskytnúť zdravotníckym zariadeniam komplexné dodávky špeciálneho zdravotníckeho materiálu s vysokou kvalitou za konkurenčné ceny.
Veľký dôraz kladieme na kvalitu distribuovaných výrobkov. Všetky výrobky majú príslušné certifikácie a sú riadne registrované na Štátnom ústave pre kontrolu liečiv alebo na Centre pre chemické látky.
Naše poslanie vyjadrené mottom "Vždy pomôžeme" spočívajú v poctivosti, transparentnosti, pokore a v kvalitných službách zákazníkom.
Cieľom našej spoločnosti je poskytnúť zdravotníckym zariadeniam komplexné dodávky špeciálneho zdravotníckeho materiálu s vysokou kvalitou za konkurenčné ceny.
Veľký dôraz kladieme na kvalitu distribuovaných výrobkov. Všetky výrobky majú príslušné certifikácie a sú riadne registrované na Štátnom ústave pre kontrolu liečiv alebo na Centre pre chemické látky.
Naše poslanie vyjadrené mottom "Vždy pomôžeme" spočívajú v poctivosti, transparentnosti, pokore a v kvalitných službách zákazníkom.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4005498
Dátum zverejnenia: 27.11.2020
2020-11-27
lokalita: Žilina Pozícia: Archivár, správca registratúry, Ekonóm, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: VIDRA a spol. s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 928 EUR/mesiac