Recepčná (Bratislava)

VGD SLOVAKIA s. r. o.

Miesto práce
Karpatská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiacZákladná mzda závisí od skúseností a znalostí kandidáta/kandidátky.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do centrály našej spoločnosti hľadáme šikovnú kandidátku, ktorá bude zodpovedať za chod recepcie a ďalšie asistentské/administratívne práce podľa zadania. K Vašim konkrétnym úloham budú patriť:

- Zodpovedať za plynulý chod recepcie
- Vítať, ohlasovať a uvádzať návštevy, pripraviť občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
- Poskytovať všeobecné informácie návštevníkom, telefonujúcim
- Preberať a prepájať telefonáty, zabezpečiť vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
- Distribuovať, evidovať a spracovávať poštovú korešpondenciu, elektronickú poštu prijatú do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovať kuriérsku službu podľa pokynov, vybavovať zásielky na pošte
- Riadiť obsadenosť a rezervácie v zasadačkách
- Pomoc s ďalšími administratívnymi prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií, príprava podkladov pre rôzne oddelenia spoločnosti, agenda vstupových čipových kariet a kľúčov od spoločnosti
- Zodpovedať za poriadok a čistotu v okolí recepcie a reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom
- administratívne úlohy podľa potreby a podľa pokynov nadriadeného
- príprava dokumentácie na podpis konateľom spoločnosti
- evidencia a spracovanie faktúr
- organizácia stretnutí
- podporné administratívne činnosti súvisiace s pokladňou, práca s hotovosťou
- Zabezpečovať prvý kontakt so zamestnancami a návštevami spoločnosti
- Evidovať a objednávať kancelárske potreby a spotrebný materiál (tonery, kancelársky papier...)
- prijímanie a prepájanie telefonických hovorov (aj v anglickom jazyku)
- centrálne evidovať doručených záznamy v informačnom systéme
- spravovať agendu BOZP

Zamestnanecké výhody, benefity

My vám ponúkame:
• možnosť kariérneho rastu, ktorý máte vo svojich rukách,
• partnerský prístup a otvorenú komunikáciu,
• adaptačný program a zaškolenie po nástupe prispôsobený pre konkrétne pozície,
• jazykové vzdelávanie,
• podporu športových aktivít a zdravia - MultiSport karta, masáže na pracovisku,
• celofiremné podujatia a teambuildingy oddelení,
• zvýhodnené produkty spoločnosti VGD Slovakia.

Informácie o výberovom konaní

Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len uchádzačov/uchádzačky, ktorí/é spĺňajú uvedené požiadavky.
Pracovná doba je od pondelku do piatku, kolegyne si striedajú dve zmeny, ktoré sú:
8.00 hod. – 16.30 hod.
9.00 hod. – 17.30 hod.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

recepčná, asistentka

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Hľadáme kandidáta/kandidátku, ktorá má záujem o prácu v administratíve, s príjemným vystupovaním, proaktívnym prístupom a vie si efektívne zorganizovať prácu na recepcii a ďalšie pridelené úlohy
- Skúsenosti v oblasti administratívy min. 1-2 roky
- Základné administratívne zručnosti (práca s Word, Excel, PowerPoint, Outlook), anglický jazyk na komunikatívnej úrovni

Očakávame:
- vysokú mieru samostatnosti
- orientáciu na klienta
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme lokálna firma s medzinárodným kontextom. Pod značkou VGD Slovakia pôsobíme 20 rokov, ale naša história siaha ďalej. Sme súčasťou poprednej globálnej siete Nexia International.
Na Slovensku patríme medzi najväčšie poradenské spoločnosti, dlhodobo sa držíme v TOP 10. Klientom poskytujeme služby účtovného a daňového poradenstva, audítorské služby, ale aj transakčné poradenstvo, poradenstvo v oblasti digitalizácie a dotácií a grantov. Viac o našich službách sa dozviete tu: https://sk.vgd.eu/sk/services.
Pracuje u nás viac ako 150 odborníkov v rôznych oblastiach v dvoch kanceláriach - v Bratislave a v Piešťanoch. Dôraz kladieme na pracovné prostredie, priateľskú atmosféru a otvorenú komunikáciu. Spolupráca je hlavným motívom práce u nás. Naše motto je Let´s talk.
Viac o kariére vo VGD sa dozviete tu: https://sk.vgd.eu/sk/kariera
We Are VGD. Let´s talk.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4498391  Dátum zverejnenia: 10.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac