Recepčná

VGD SLOVAKIA s. r. o.

Miesto práce
Moskovská 13, 811 08 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
od 850,-€ v závislosti od skúseností kandidáta/kandidátky

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do centrály našej spoločnosti hľadáme šikovnú kandidátku, ktorá bude zodpovedať za chod recepcie a ďalšie asistentské/administratívne práce podľa zadania. Vaše konkrétne úlohy:

  • Zodpovedať za plynulý chod recepcie
  • Vítať, ohlasovať a uvádzať návštevy, pripraviť občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
  • Poskytovať všeobecné informácie návštevníkom, telefonujúcim
  • Preberať a prepájať telefonáty, zabezpečiť vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
  • Distribuovať, evidovať a spracovávať poštovú korešpondenciu, elektronickú poštu prijatú do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovať kuriérsku službu podľa pokynov, vybavovať zásielky na pošte
  • Riadiť obsadenosť a rezervácie v zasadačkách
  • Pomoc s ďalšími administratívnymi prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií, príprava podkladov pre rôzne oddelenia spoločnosti, agenda vstupových čipových kariet a kľúčov od spoločnosti
  • Zodpovedať za poriadok a čistotu v okolí recepcie a reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zázemie etablovanej spoločnosti a príjemné pracovné prostredie
  • Sociálny program spoločnosti
  • Možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti

Informácie o výberovom konaní

Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len uchádzačov/uchádzačky, ktorí/é spĺňajú uvedené požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Hľadáme kandidátku, ktorá má záujem o prácu v administratíve, s príjemným vystupovaním, proaktívnym prístupom a vie si efektívne zorganizovať prácu na recepcii a ďalšie pridelené úlohy
  • Skúsenosti v oblasti administratívy min. 1 rok
  • Základné administratívne zručnosti (práca s Word, Excel, PowerPoint, Outlook), anglický jazyk na komunikatívnej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

VGD SLOVAKIA je jednou z popredných spoločností v oblasti daňového poradenstva, účtovníctva, mzdového účtovníctva, audítorských služieb a tiež aj v oblasti transakčného, HR a Digital poradenstva. Na trhu pôsobíme viac ako 21 rokov a v našej širokej medzinárodnej sieti pracuje viac ako 150 expertov. Na Slovensku máme tri pobočky - v Bratislave, v Piešťanoch a v Banskej Bystrici. Všetky navzájom spolupracujú a spájajú svoje silné stránky. Tri kancelárie, jeden tím.
#Let´s talk about you.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Gabriela Čičmancová
E-mail: poslať životopis
ID: 3606769  Dátum zverejnenia: 1.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 850,-€ v závislosti od skúseností kandidáta/kandidátky