Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
VGD SLOVAKIA s. r. o.
Miesto práce
Moskovská 13, 811 08 Bratislava
Moskovská 13, 811 08 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/čo najskôr
dohodou/čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
od 850,-€ v závislosti od skúseností kandidáta/kandidátky
od 850,-€ v závislosti od skúseností kandidáta/kandidátky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do centrály našej spoločnosti hľadáme šikovnú kandidátku, ktorá bude zodpovedať za chod recepcie a ďalšie asistentské/administratívne práce podľa zadania. Vaše konkrétne úlohy:
- Zodpovedať za plynulý chod recepcie
- Vítať, ohlasovať a uvádzať návštevy, pripraviť občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností (flipchart, fixky, a pod.)
- Poskytovať všeobecné informácie návštevníkom, telefonujúcim
- Preberať a prepájať telefonáty, zabezpečiť vybavenie odkazov v prípade neprítomnosti kolegov
- Distribuovať, evidovať a spracovávať poštovú korešpondenciu, elektronickú poštu prijatú do spoločnej firemnej emailovej schránky, zabezpečovať kuriérsku službu podľa pokynov, vybavovať zásielky na pošte
- Riadiť obsadenosť a rezervácie v zasadačkách
- Pomoc s ďalšími administratívnymi prácami podľa zadania (napr. evidencia rôznych podkladov, dohľadávanie informácií, príprava podkladov pre rôzne oddelenia spoločnosti, agenda vstupových čipových kariet a kľúčov od spoločnosti
- Zodpovedať za poriadok a čistotu v okolí recepcie a reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie etablovanej spoločnosti a príjemné pracovné prostredie
- Sociálny program spoločnosti
- Možnosť kariérneho rozvoja do budúcnosti
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len uchádzačov/uchádzačky, ktorí/é spĺňajú uvedené požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Hľadáme kandidátku, ktorá má záujem o prácu v administratíve, s príjemným vystupovaním, proaktívnym prístupom a vie si efektívne zorganizovať prácu na recepcii a ďalšie pridelené úlohy
- Skúsenosti v oblasti administratívy min. 1 rok
- Základné administratívne zručnosti (práca s Word, Excel, PowerPoint, Outlook), anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
VGD SLOVAKIA je jednou z popredných spoločností v oblasti daňového poradenstva, účtovníctva, mzdového účtovníctva, audítorských služieb a tiež aj v oblasti transakčného, HR a Digital poradenstva. Na trhu pôsobíme viac ako 21 rokov a v našej širokej medzinárodnej sieti pracuje viac ako 150 expertov. Na Slovensku máme tri pobočky - v Bratislave, v Piešťanoch a v Banskej Bystrici. Všetky navzájom spolupracujú a spájajú svoje silné stránky. Tri kancelárie, jeden tím.
#Let´s talk about you.
#Let´s talk about you.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3606769
Dátum zverejnenia: 1.7.2019
2019-07-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: VGD SLOVAKIA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 850,-€ v závislosti od skúseností kandidáta/kandidátky