Vedúci podpory zákazníkov
VESELY Očná Klinika, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/dohodou
Ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme dynamickú a skúsenú osobu, ktorá sa pridá k nášmu tímu ako vedúci podpory zákazníkov. V tejto pozícii budete zodpovední za riadenie nášho zákazníckeho tímu (recepcie a call centrá) tak, aby naši klienti mali naplnené očakávania a pomohli sme im zlepšiť svoj život. Budete viesť tím 20 zamestnancov pôsobiacich v našich klinikách (Bratislava, Poprad, Košice a Žilina).
Zodpovednosti:
- Viesť a riadiť denné operácie call centra a tímov recepcií.
- Poskytovať usmernenie, vzdelávanie a podporu, aby členovia tímu poskytovali vynikajúcu zákaznícku službu.
- Prísť s nápadmi a implementovať rozhodnutia na optimalizáciu výkonnosti call centra, vrátane monitorovania metrík volaní, riešenia eskalácií a zlepšovania procesov.
- Hľadať možnosti, ako zvýšiť spokojnosť zákazníkov a posilniť reputáciu kliniky.
- Spolupracovať s ostatnými oddeleniami na zabezpečenie bezproblémovej komunikácie a koordinácie medzi call centrom, recepciou a medicínskym personálom.
- Analyzovať dáta z call centra, aby ste identifikovali trendy, problémy a príležitosti na zlepšenie.
- Vykonávať pravidelné hodnotenia výkonu a poskytovať spätnú väzbu členom tímu.
- Zabezpečiť dodržiavanie firemných politík, postupov a regulačných požiadaviek.
- Riešiť eskalované dopyty alebo sťažnosti zákazníkov včas a profesionálne.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Odmeňovanie, ktoré zohľadňuje význam pozície pre našich klientov.
- Náš výborný kolektív ti umožní pracovať s úspešnými a motivovanými kolegami.
- Moderné pracovné prostredie v centre Bratislavy ti poskytne pohodlnú a príjemnú pracovnú atmosféru.
- Vďaka výbornej dostupnosti našej firmy budeš mať jednoduchý prístup k práci aj mimo nej.
- U nás si užiješ voľné víkendy a čas na rodinu a priateľov.
- S naším firemným vzdelávaním sa budeš môcť stále zlepšovať a rozvíjať svoje schopnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ak máte vášeň pre poskytovanie vynikajúcej zákazníckej služby a vedenie tímu k úspechu, radi by sme o vás počuli! Prosím, zašlite svoj životopis a sprievodný list opisujúci vaše kvalifikácie a relevantné skúsenosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Bakalársky titul v oblasti obchodnej administratívy, manažmentu alebo príbuznej oblasti.
- Preukázaná skúsenosť vo vedúcej funkcii, ideálne v call centre alebo prostredí zákazníckej služby.
- Silné vodcovské schopnosti s schopnosťou motivovať a inšpirovať tím svojím príkladom.
- Vynikajúce komunikačné a interpersonálne schopnosti.
- Znalosť softvéru a systémov call centra.
- Schopnosť analyzovať dáta a robiť rozhodnutia na základe údajov.
- Empatia k naším zákazníkom/pacientom a angažovanosť pri riešení ich požiadaviek.
- Znalosti v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti (výhodou, ale nie je to podmienka).
- Ochota cestovať a riadiť tím prístupom hands-on.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
VESELY | Očná Klinika je špecializovaná neštátna očná klinika poskytujúca kompletnú očnú starostlivosť - od vyšetrení až po operačné zákroky. V súčasnosti pozostáva z 9 pracovísk po celom Slovensku.
Pracovisko VESELY Očná Klinika – Tkanivové zariadenie sa zaoberá prípravou očných tkanivových a bunkových transplantátov pre klinické použitie a ich poskytovaním zdravotníckym transplantačným pracoviskám.
Pracovisko VESELY Očná Klinika – Tkanivové zariadenie sa zaoberá prípravou očných tkanivových a bunkových transplantátov pre klinické použitie a ich poskytovaním zdravotníckym transplantačným pracoviskám.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4827173
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: VESELY Očná Klinika, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac