Baví ťa práca s excelom? Pridaj sa k nám ako Analytik zhody dodávateľov s CSR

Vertiv Slovakia, a. s.

Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZákladný plat môže byť vyšší v závislosti od vašich pracovných skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Organizovať a vykonávať zhromažďovanie a analýzu dokumentov o zhode s dodávateľským reťazcom a údajov požadovaných predpismi RoHS a REACH a programami sociálnej zodpovednosti podnikov, ako sú napríklad konfliktné situácie a boj proti obchodovaniu s ľuďmi pre všetky obchodné jednotky spoločnosti Vertiv a ich produkty na celom svete. Implementovať zmeny a vylepšenia programov globálnej sociálnej zodpovednosti .
• Spolupracovať s právnymi, obchodnými, dodávateľskými reťazcami, produktovými manažérmi, inžiniermi a ďalšími tímami na vývoji a vylepšovaní programov, ktoré podporujú zákaznícke, regulačné a ďalšie požiadavky,
• Zúčastňovať sa konferencií, aby ste držali krok s najnovšími požiadavkami
• Spolupracovať so skupinou Procurement Business Intelligence v Manile na vývoji
• Spolupracovať so skupinami digitálnych riešení na vývoji riešení v oblasti PLM (softvér na správu životného cyklu produktu), ERP (softvér na plánovanie podnikových zdrojov) a softvéru na zabezpečenie súladu, ktoré zlepšujú presnosť a účinnosť programov na zabezpečenie súladu s dodávateľským reťazcom,
• Transformovať údaje z dokumentácie na systémové údaje softvéru na zabezpečenie súladu; pracovať na riešeniach a procesoch na transformáciu údajov,
• Pomáhať pri zhromažďovaní a odosielaní údajov do databázy SCIP rámcovej smernice o odpade EÚ (Substance of Concern v článkoch ako takých alebo v zložitých predmetoch (Produkty)) a zákazníkom.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu,
• ročné prehodnocovanie (valorizácia) mzdy,
• vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy,
• pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní,
• príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom,
• možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov,
• pružná pracovná doba,
• 7,5 hodinový pracovný čas,
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu,
• a ďalšie benefity v rámci sociálneho programu (príspevky pri darovaní krvi, príspevky pri pracovných a životných jubileách).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

strojárstvo, mamažment, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti z oblasti zhromažďovania a interpretácie údajov.
• Analytické myslenie a silný dôraz na detaily
• Pokročilá/odborná úroveň pracovných znalostí programu Excel (pivot, funkcie,)
• Tímová práca – schopnosť pracovať v globálnom tíme
• Skúsenosti s analýzou dát a schopnosť prezentovať komplexné údaje

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SME VERTIV

Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.

YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Jesenská
E-mail: poslať životopis
ID: 4837791  Dátum zverejnenia: 23.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac