Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zákazníckych objednávok - zmluva na dobu určitú
Vertiv Slovakia, a. s.
Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
20.7.2020
20.7.2020
Mzdové podmienky (brutto)
970 EUR/mesiac970 EUR/mesiac Vianočný bonus, každoročné navyšovanie mzdy, pružný pracovný čas - 37,5 hod./ týž. , home office
970 EUR/mesiac970 EUR/mesiac Vianočný bonus, každoročné navyšovanie mzdy, pružný pracovný čas - 37,5 hod./ týž. , home office
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- každodenná komunikácia so zákazníkmi ,
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému Oracle,
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi,
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov ,
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok,
- využívanie anglického jazyka
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému Oracle,
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi,
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov ,
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok,
- využívanie anglického jazyka
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- základný plát závisí od skúseností kandidáta
- široký sociálny program
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu doba
- široký sociálny program ( zimná lyžovačka, divadelné predstavenia, masáže, permanentky na športové aktivity, teambuildingové aktivity a mnohé ďalšie)
- kariérny rast
- základný plát závisí od skúseností kandidáta
- široký sociálny program
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu doba
- široký sociálny program ( zimná lyžovačka, divadelné predstavenia, masáže, permanentky na športové aktivity, teambuildingové aktivity a mnohé ďalšie)
- kariérny rast
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckeho servisu, riešenia objednávok
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
- aktívna znalosť Anglického jazyka - podmienkou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
- aktívna znalosť Anglického jazyka - podmienkou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SME VERTIV
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3915064
Dátum zverejnenia: 24.6.2020
2020-06-24
lokalita: Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Dispečer, Expedient, Koordinátor, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Vertiv Slovakia, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 970 EUR/mesiac