Zapisovanie revízii elektriny pre revíznu spoločnosť

Vendarios s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Administratívna činnosť spojená s evidenciou a spracovaním zákazníckych požiadaviek.
  • Komunikácia s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu a osobne na pracovisku.
  • Vyhovovanie objednávok a zabezpečenie ich správneho a včasného vybavenia.
  • Práca v teréne, kde sa stretávate s klientmi a poskytujete im potrebné informácie a podporu.
  • Práca s interným systémom na zaznamenávanie a sledovanie zákazníckych interakcií.
  • Typický deň zahŕňa komunikáciu s klientmi, vybavovanie objednávok a administratívne úkony, pričom sa aktívne zapájate do riešenia ich požiadaviek.
  • Pracovná doba je zvyčajne od 8:00 do 16:30, s flexibilitou v prípade terénnej práce a stretnutí s klientmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilný pracovný čas
  • Služobné vozidlo po zapracovaní
  • Príspevok na vzdelávanie
  • Pohodlné a moderné prostredie
  • Príjemný a podporný tím
  • Pravidelné teambuildingy
  • Možnosť home office
  • Bonusy za výkonnosť

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov, bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.7.2025 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Stredoškolské vzdelanie je podmienkou.
  • Skúsenosti v zákazníckom servise sú výhodou.
  • Výborné komunikačné zručnosti sú kľúčové.
  • Schopnosť riešiť problémy a stres.
  • Flexibilita a tímová práca sú vítané.
  • Orientácia na zákazníka je nevyhnutná.
  • Znalosť práce s počítačom je nutná.
  • Empatia a trpezlivosť sú dôležité.
  • Schopnosť rýchlo sa učiť nové veci.
  • Odolnosť voči stresu a tlaku.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta ktorý zabezpečuje technickú správu objektov a široké portfólio služieb facility managementu založené na individuálnom prístupe ku každému klientovi.

Kontakt

Kontaktná osoba: Kevin Sekula
E-mail: poslať životopis
ID: 5062443  Dátum zverejnenia: 15.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac