Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Client Support Specialist
The Spot
Place of work
Remote work
Remote work
Contract type
part-time, trade licence
part-time, trade licence
Start date
01.02.2023
01.02.2023
Wage (gross)
650 EUR/month
650 EUR/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Za podpory Vacuumlabs pracujeme na novom fintech projekte s názvom Moneyhoon – digitálnom finančnom správcovi financií s prvkami umelej inteligencie, ktorý nahradí zastaralý spôsob prístupu k financiám ako ho poznáme.
Moneyhoon prináša jasnosť do abstraktných pojmov ako sú peniaze, úspory, investície alebo poistenie.
Podieľajte sa spolu s nami na jeho tvorbe tak, aby každý z nás mohol spravovať svoje osobné financie jednoducho a nezávisle a zároveň mal neustály moderný (online) prístup k skutočným expertom v daných oblastiach.
Predstavte si, že máte pri sebe dôveryhodného a nezávislého partnera, ktorý Vám poskytne zrozumiteľné odpovede na všetky Vaše otázky vždy keď to potrebujete.
Našou víziou je priniesť ľuďom, ako aj nám samým celoživotný „pokoj v duši” pomocou lepšej organizácie a správy vlastných financií na jednom mieste a to moderným, prehľadným a užívateľsky maximálne komfortným spôsobom.
Do nášho interného tímu hľadáme šikovných kolegov na part-time alebo full-time spoluprácu. Staňte sa novým Client Support Specialist v Moneyhoon a poskytujte špičkový servis pre našich Moneyhoon klientov.
Ak Vás nasledujúci popis dobre vystihuje, určite nám dajte o sebe vedieť - zašlite nám svoj životopis a krátky motivačný list.
Náplň práce
Priama komunikácia s klientmi a finančnými inštitúciami pri zabezpečení klientskych požiadaviek
Spracovávanie vstupných informácií a re-evaluácia primárnych ponúk generovaných aplikáciou Moneyhoon
Príprava podkladov a klientská podpora pri plnení podmienok poskytovaných finančných služieb a produktov
Spracovanie a kontrola zmluvnej dokumentácie, podmienok a plnenia legislatívnych požiadaviek
Kontinuálne navrhovanie zmien, nových funkcionalít a implementácia zlepšení interných procesov platformy
Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie voči klientom, verejnosti a poskytovateľom služieb
Pozitívna, aktívna propagácia služieb a produktov platformy Moneyhoon
Naše očakávania
Proklientsky orientovaný/á- nakoľko budete pre našich klientov prvou kontaktnou osobou
Baví Vás kontakt a komunikácia s novými ľuďmi a pre klienta hľadáte vždy to najideálnejšie riešenie
Máte rád/a nové technológie a práca s aplikáciami Vám nie je cudzia
Orientujete sa v MS office a máte dobrý písomný prejav
Ste aktívny, dynamický človek, nerád/a stagnujete a chcete rásť
Učenie sa nových vecí vnímate ako výzvu
Dá sa na Vás spoľahnúť a prijímate zodpovednosť za svoju prácu
Dokážete sa orientovať v rýchlo sa vyvíjajúcom pracovnom prostredí
Aktívne šoférujete (máte vodičský preukaz skupiny B)
Máte 3-5 rokov pracovných skúseností (pozícia nie je vhodná pre čerstvého absolventa)
Vaša predošlá skúsenosť s prácou s klientmi alebo vo finančnej inštitúcii je vítaná, avšak nie je podmienkou
Znalosť angličtiny je výhodou.
Dôležité detaily
Lokalita: home office v regiónoch: Žilina, Trenčín, Banská Bystrica/ Zvolen, Nitra a ich okolie
Úväzok: part-time, v priebehu roka predpoklad full-time spolupráce
Typ kontraktu: živnosť/ s.r.o.
Termín začiatku spolupráce: február 2023
Platové ohodnotenie: 1300€/ mesačne pri full time, resp. 650€/ mesačne part-time
Moneyhoon prináša jasnosť do abstraktných pojmov ako sú peniaze, úspory, investície alebo poistenie.
Podieľajte sa spolu s nami na jeho tvorbe tak, aby každý z nás mohol spravovať svoje osobné financie jednoducho a nezávisle a zároveň mal neustály moderný (online) prístup k skutočným expertom v daných oblastiach.
Predstavte si, že máte pri sebe dôveryhodného a nezávislého partnera, ktorý Vám poskytne zrozumiteľné odpovede na všetky Vaše otázky vždy keď to potrebujete.
Našou víziou je priniesť ľuďom, ako aj nám samým celoživotný „pokoj v duši” pomocou lepšej organizácie a správy vlastných financií na jednom mieste a to moderným, prehľadným a užívateľsky maximálne komfortným spôsobom.
Do nášho interného tímu hľadáme šikovných kolegov na part-time alebo full-time spoluprácu. Staňte sa novým Client Support Specialist v Moneyhoon a poskytujte špičkový servis pre našich Moneyhoon klientov.
Ak Vás nasledujúci popis dobre vystihuje, určite nám dajte o sebe vedieť - zašlite nám svoj životopis a krátky motivačný list.
Náplň práce
Priama komunikácia s klientmi a finančnými inštitúciami pri zabezpečení klientskych požiadaviek
Spracovávanie vstupných informácií a re-evaluácia primárnych ponúk generovaných aplikáciou Moneyhoon
Príprava podkladov a klientská podpora pri plnení podmienok poskytovaných finančných služieb a produktov
Spracovanie a kontrola zmluvnej dokumentácie, podmienok a plnenia legislatívnych požiadaviek
Kontinuálne navrhovanie zmien, nových funkcionalít a implementácia zlepšení interných procesov platformy
Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie voči klientom, verejnosti a poskytovateľom služieb
Pozitívna, aktívna propagácia služieb a produktov platformy Moneyhoon
Naše očakávania
Proklientsky orientovaný/á- nakoľko budete pre našich klientov prvou kontaktnou osobou
Baví Vás kontakt a komunikácia s novými ľuďmi a pre klienta hľadáte vždy to najideálnejšie riešenie
Máte rád/a nové technológie a práca s aplikáciami Vám nie je cudzia
Orientujete sa v MS office a máte dobrý písomný prejav
Ste aktívny, dynamický človek, nerád/a stagnujete a chcete rásť
Učenie sa nových vecí vnímate ako výzvu
Dá sa na Vás spoľahnúť a prijímate zodpovednosť za svoju prácu
Dokážete sa orientovať v rýchlo sa vyvíjajúcom pracovnom prostredí
Aktívne šoférujete (máte vodičský preukaz skupiny B)
Máte 3-5 rokov pracovných skúseností (pozícia nie je vhodná pre čerstvého absolventa)
Vaša predošlá skúsenosť s prácou s klientmi alebo vo finančnej inštitúcii je vítaná, avšak nie je podmienkou
Znalosť angličtiny je výhodou.
Dôležité detaily
Lokalita: home office v regiónoch: Žilina, Trenčín, Banská Bystrica/ Zvolen, Nitra a ich okolie
Úväzok: part-time, v priebehu roka predpoklad full-time spolupráce
Typ kontraktu: živnosť/ s.r.o.
Termín začiatku spolupráce: február 2023
Platové ohodnotenie: 1300€/ mesačne pri full time, resp. 650€/ mesačne part-time
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Advertiser
Brief description of the company
O Vacuum Group
Sme tím zanietených podnikateľov ktorí veria, že nič nie je nemožné. Naším cieľom je posunúť ľudstvo vpred zlepšením prístupu ku kapitálu, spravodlivosti a k zdravotnej starostlivosti. Zisk považujeme za palivo na dosiahnutie sociálneho vplyvu. Sme odhodlaní využiť talent a zdroje na poháňanie inovačného ekosystému v strednej a východnej Európe aj mimo nej. Naším zakladajúcim členom a najväčšou portfóliovou spoločnosťou je fintech softvérový dom Vacuumlabs
Sme priekopníkmi špičkových riešení v oblasti fintech, legaltech, krypto, healthtech a ďalších, ktoré ešte len prídu. Naše portfólio tvoria rýchlo rastúce spoločnosti a naša komunita sa neustále rozširuje. Snažíme sa stať hlavnou gravitačnou silou pre top talenty v regióne strednej a východnej Európy a inšpirovať svojou prácou ďalšie spoločnosti.
Sme tím zanietených podnikateľov ktorí veria, že nič nie je nemožné. Naším cieľom je posunúť ľudstvo vpred zlepšením prístupu ku kapitálu, spravodlivosti a k zdravotnej starostlivosti. Zisk považujeme za palivo na dosiahnutie sociálneho vplyvu. Sme odhodlaní využiť talent a zdroje na poháňanie inovačného ekosystému v strednej a východnej Európe aj mimo nej. Naším zakladajúcim členom a najväčšou portfóliovou spoločnosťou je fintech softvérový dom Vacuumlabs
Sme priekopníkmi špičkových riešení v oblasti fintech, legaltech, krypto, healthtech a ďalších, ktoré ešte len prídu. Naše portfólio tvoria rýchlo rastúce spoločnosti a naša komunita sa neustále rozširuje. Snažíme sa stať hlavnou gravitačnou silou pre top talenty v regióne strednej a východnej Európy a inšpirovať svojou prácou ďalšie spoločnosti.
ID: 4478608
Dátum zverejnenia: 12.1.2023
2023-01-12
lokalita: Remote work Pozícia: Customer Support Specialist Spoločnosť: The Spot
Základná zložka mzdy (brutto): 650 EUR/month