Front Office Assistant

V4G Accounting, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2021
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Asistent/tka reprezentuje spoločnosť pri prvom kontakte s klientmi, úradmi a ďalšími osobami. V jej kompetencii je aktívne zabezpečovanie chodu sekretariátu (nákup pracovných pomôcok, dopĺňanie odbornej literatúry), vedenie spisovej agendy advokátskej kancelárie, evidencia písomností (scanovanie, tlač, uloženie do spisov), práca s interným evidenčným elektronickým systémom, práca s hotovosťou v pokladni, príprava cestovných výkazov, komunikácia a obstaranie záležitostí na úradoch a súdoch, komunikácia s dodávateľmi, rôzne administratívne a obslužné činnosti, základné marketingové činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Technické vybavenie (notebook, mobilný telefón a ďalšie technické a administratívne pracovné pomôcky)
- Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
- Stabilný zamestnávateľ a člen medzinárodnej skupiny V4 Group
- Príjemné pracovné prostredie a mladý pracovný kolektív
- Možnosť kariérneho rastu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratívny pracovník, recepcia

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Výborné vyjadrovacie a komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, výborná schopnosť organizácie svojej práce a timemanagement, asertivita, lojalita, samostatnosť, flexibilita, pracovitosť, vytrvalosť, ochota učiť sa, teamový hráč, odolnosť voči stresu, zodpovedný a aktívny prístup k zvereným úlohám, schopnosť vyhodnotiť situáciu pri komunikácii s klientom/inými osobami, diskrétnosť, dochvíľnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prinášame efektívne poradenstvo pre dynamické spoločnosti.

Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.

Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.

Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.

Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4042931  Dátum zverejnenia: 8.3.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac