Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office Assistant
V4G Accounting, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2021
1.4.2021
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac
850 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistent/tka reprezentuje spoločnosť pri prvom kontakte s klientmi, úradmi a ďalšími osobami. V jej kompetencii je aktívne zabezpečovanie chodu sekretariátu (nákup pracovných pomôcok, dopĺňanie odbornej literatúry), vedenie spisovej agendy advokátskej kancelárie, evidencia písomností (scanovanie, tlač, uloženie do spisov), práca s interným evidenčným elektronickým systémom, práca s hotovosťou v pokladni, príprava cestovných výkazov, komunikácia a obstaranie záležitostí na úradoch a súdoch, komunikácia s dodávateľmi, rôzne administratívne a obslužné činnosti, základné marketingové činnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Technické vybavenie (notebook, mobilný telefón a ďalšie technické a administratívne pracovné pomôcky)
- Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
- Stabilný zamestnávateľ a člen medzinárodnej skupiny V4 Group
- Príjemné pracovné prostredie a mladý pracovný kolektív
- Možnosť kariérneho rastu
- Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
- Stabilný zamestnávateľ a člen medzinárodnej skupiny V4 Group
- Príjemné pracovné prostredie a mladý pracovný kolektív
- Možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratívny pracovník, recepcia
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Výborné vyjadrovacie a komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, výborná schopnosť organizácie svojej práce a timemanagement, asertivita, lojalita, samostatnosť, flexibilita, pracovitosť, vytrvalosť, ochota učiť sa, teamový hráč, odolnosť voči stresu, zodpovedný a aktívny prístup k zvereným úlohám, schopnosť vyhodnotiť situáciu pri komunikácii s klientom/inými osobami, diskrétnosť, dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prinášame efektívne poradenstvo pre dynamické spoločnosti.
Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.
Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.
Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.
Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!
Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.
Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.
Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.
Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4042931
Dátum zverejnenia: 8.3.2021
2021-03-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: V4G Accounting, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac