Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Technik prevádzky IT (referent oddelenia infraštruktúry a podpory užívateľov)
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Župné námestie, Bratislava
plný úväzok
dohodou
1 400 EUR/mesiacPlatová trieda: 5, tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Možnosť priznania osobného príplatku, v závislosti od pracovných skúseností. Funkčný plat od 1400 Eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zamestnanec vykonáva samostatné ucelené odborné a špecializované činností na odbore riadenia IKT (informačných a komunikačných technológií).
Ďalšie činnosti:
- vykonáva činnosť na základe požiadaviek v oblasti IKT zadaných prostredníctvom Service Desku,
- vykonáva prvotné spracovanie incidentov a oprávnených požiadaviek v Service Desku na všetkých úrovniach podpory koncových používateľov ústredia,
- zabezpečuje vzdialenú podporu koncových používateľov ústredia,
- analyzuje početnosť a kategórie incidentov a navrhuje postupy a riešenia na ich minimalizáciu,
- zabezpečuje inštalácie softvéru a hardvéru u koncových používateľov, zabezpečuje funkcionalitu VoIP v spolupráci s MPSVR SR,
- zabezpečuje prevádzku a údržbu serverovní a serverov ústredia,
- kontroluje dodržiavanie bezpečnostných politík, funkčnosť antivírovej ochrany,
- podieľa sa na príprave technických podkladov pre uzatváranie zmlúv na dodávku zariadení, prác, služieb a programového vybavenia v oblasti IKT,
- odborne riadi činnosti v oblasti prevádzky a údržby IKT,
- zabezpečuje prevádzku, diagnostiku a návrh rozvoja lokálnej infraštruktúry (LAN) ústredia,
- podieľa sa na tvorbe metodík, pracovných postupov a interných noriem v oblasti IKT,
- podieľa sa na optimalizácii technických prostriedkov IKT v záujme hospodárneho využívania zdrojov,
- zabezpečuje pripojenie PC techniky a projekčnej techniky mimo priestorov ústredia (konferencie, stretnutie so starostami obcí, zamestnávateľmi a pod.),
- zabezpečuje evidenciu písomností v DMS a skenovanie dokumentov v súvislosti s činnosťou organizačného útvaru,
- na základe pokynu príslušného vedúceho štátneho zamestnanca plní ďalšie úlohy vyplývajúce z náplne činností príslušného organizačného útvaru.
Zamestnanecké výhody, benefity
Pružný pracovný čas, zvýšenie základnej výmery dovolenky, platené voľná nad rozsah ustanovení Zákonníka práce (napr. „sick days“, jeden pracovný deň v prvý deň školského roka na sprevádzanie dieťaťa do školského zariadenia, jeden pracovný deň na absolvovanie preventívnej lekárskej prehliadky u všeobecného lekára alebo u zubného lekára ....), príspevky zo sociálneho fondu (napr. pri narodení dieťaťa), príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie a iné benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti.
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov/kandidátky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• zodpovednosť
• komunikatívnosť
• schopnosť tímovej práce
• záujem učiť sa a pracovať s novými technológiami