Asistent vedúceho zamestnanca - manažér koordinačno - metodického riadenia

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFunkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Výsledná výška platu závisí od skúseností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné úlohy: 

Koncepčná činnosť zameraná na využívanie finančných prostriedkov Európskej únie a iných verejných zdrojov alebo finančných prostriedkov iných finančných nástrojov.

Asistent vedúceho zamestnanca vykonáva najmä nasledovné činnosti:

  • poskytovanie komplexnej administratívnej podpory pre oddelenie bezplatného dlhového poradenstva,
  • zber a spracovávanie údajov o klientoch v rámci bezplatného dlhového poradenstva, ktoré slúžia pre spracovávanie analýz a výstupov národného projektu,
  • zabezpečovanie dodržiavania registratúrneho poriadku Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len „ÚPSVR“) a archivácie dokumentácie spojenej s bezplatným dlhovým poradenstvom v zmysle Registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu „ÚPSVR“.
  • zabezpečenie zberu dokumentácie potrebnej k dokladovaniu dochádzky za vedúceho oddelenia a manažérov koordinačno - metodického riadenia,
  • vedenie administratívnej agendy oddelenia bezplatného dlhového poradenstva,
  • zabezpečovanie vypracovania podkladov na základe potrieb vedúceho oddelenia a metodikov,
  • spolupráca a výmena informácií medzi jednotlivými úsekmi v organizácii,
  • spolupráca na realizácii aktivít národného projektu,
  • spolupráca so subjektmi zapojenými do implementácie národného projektu,
  • asistencia na organizovaní stretnutí v rámci implementácie projektu,
  • zabezpečovanie administratívnych prác pri tvorbe usmernení a riadiacich pokynov súvisiacich s realizáciou národného projektu,
  • spolupráca s organizačnými útvarmi zamestnávateľa,
  • príprava a pripomienkovanie zmlúv implementovaných v rámci národného projektu,
  • spracovanie podkladov k pravidelným monitorovacím správam o priebehu realizácie aktivít národného projektu,
  • príprava a spracovanie podkladov pre verejné obstarávania,
  • správa písomností, ktoré pochádzajú z vykonávaných činností na pracovnom mieste v organizačnom útvare, v IS DMS,
  • typovanie údajov do príslušných IS úradu,
  • spravovanie web stránky,
  • priebežné sledovanie a dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných noriem súvisiacich s pracovnou činnosťou,
  • dodržiavanie mlčanlivosti vo veciach pracovného charakteru,
  • plní ďalšie úlohy súvisiace s dojednaným druhom práce a činnosťou oddelenia podľa pokynov priameho nadriadeného.


POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:

Požadované vzdelanie uchádzača: vysokoškolské vzdelanie II.stupňa

Prax: prax v rámci projektového manažmentu vítaná, prax v administratíve výhodou

Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet na pokročilej úrovni

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť samostatného rozhodovania a organizácie práce, komunikatívnosť, angažovanosť, dôslednosť, profesionalita, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž, tímová práca.

Požadované odborné znalosti:  

Znalosť zákonov:

Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov;

Zákon č. 453/2003 Z. z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;

Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;

Zákon č. 292/2014 opríspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov;

Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a  audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť súvisiacich predpisov,  nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu;

Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov;

Zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov;

Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník,

Zákon č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o službách zamestnanosti“).

Informácie o projekte: www.pomahamedlznikom.sk

Zamestnanecké výhody, benefity

Bohatý sociálny program. 
5 dní dovolenky nad rámec zákona.
Práca pre stabilného zamestnávateľa.
Pružný pracovný čas.
Odborné školenia, workshopy, ...

Informácie o výberovom konaní

Číslo výberového konania: VKP BDPII 18/2024

Názov projektu: Bezplatné poradenské činnosti v oblasti riadenia dlhov

Kód projektu: 401405DVN5

Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme – asistent vedúceho zamestnanca - manažér koordinačno - metodického riadenia v rámci národného projektu "Bezplatné poradenské činnosti v oblasti riadenia dlhov"

Počet voľných miest: 1 (doba určitá – do 31.12.2024, s možnosťou predĺženia po dobu trvania projektu, max. do 30.11.2026)

Organizačný útvar: sekcia sociálnych vecí a rodiny, oddelenie bezplatného dlhového poradenstva

Platová trieda: 9, funkčný plat je určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.(funkčný plat spolu od 1500,- Eur/brutto)

Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:

• písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania a miestom výkonu práce;
• motivačný list;
• kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
• profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS, resp. profesijný štruktúrovaný životopis, ktorý obsahuje všetky údaje ako životopis v formáte EUROPASS;
• písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
• písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a profesijnom štruktúrovanom životopise.

Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je do 30.4.2024.

V určenom termíne ich zasielajte na adresu zamestnávateľa alebo e-mailom. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na pracovný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Počet rokov praxe

1

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny (ÚPSVR) je orgánom štátnej správy, zabezpečujúcim výkon štátnej správy v oblastiach sociálnych vecí a služieb zamestnanosti. Inštitúcia bola zriadená v januári 2004 zákonom č.453/2003 o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí a služieb zamestnanosti v znení neskorších predpisov. Ústredie riadi, kontroluje, koordinuje a metodicky usmerňuje výkon prostredníctvom 46 úradov práce, sociálnych vecí a rodiny.
ID: 4812116  Dátum zverejnenia: 19.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac