Vedúci oddelenia správy budov a energetiky

Úrad vlády SR

Miesto práce
Bratislava, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
839,5 - 2 000 EUR/mesiacV zmysle Nariadenia vlády SR č. 296/2022 Z. z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme je základná zložka mzdy 839,50 € - 1007,50 podľa odbornej praxe. Zamestnancovi je možné okrem základnej zložky mzdy podľa zákona priznať aj osobný príplatok do výšky 1007,50 €. Zamestnancovi sa zároveň poskytuje príplatok za riadenie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavná činnosti:
Zabezpečovanie a organizovanie výkonu prác spojených s hospodárskou prevádzkou (zásobovanie, skladové hospodárstvo, upratovanie, dozor v objektoch).

Zabezpečovanie odborných prehliadok a skúšok vyhradených tlakových, elektrických plynových alebo zdvíhacích technických zariadení vykonávané zamestnancom po získaní osvedčenia o odbornej spôsobilosti.


V rámci hlavnej činnosti vykonáva:

- riadi a zodpovedá za činnosť oddelenia správy budov a energetiky,
- organizuje starostlivosť o technickú stránku úradu z hľadiska efektívneho využívania energií,

- organizuje dodávateľsko - odberateľské vzťahy na poskytovanie tovarov, prác a služieb u externých firiem súvisiacich so správou budov a energetikou

- organizuje výkon fyzickej ochrany zamestnancov ochrany a plní úlohy súvisiace so zabezpečovaním fyzickej ochrany,

- organizuje prácu pracovníkov vlastnej ochrany, zodpovedá za odbornú prípravu pracovníkov vlastnej ochrany, zodpovedá za spracovanie a vedenie dokumentácie na strážených objektoch
- zodpovedá za označenie strážených objektov symbolmi vyjadrujúcimi niektoré obmedzenia v danom objekte,

- predkladá vedúcemu úradu vlády požiadavky na zabezpečenia fyzickej ochrany,

- zodpovedá za odbornú prípravu pracovníkov vlastnej ochrany,

- zabezpečuje odborné prehliadky a skúšky technických (výťahov) a technologických zariadení a vyhradených iných technických zariadení,
- zabezpečuje odborné prehliadky a skúšky centrálneho vzduchotechnického zariadenia, klimatizácií a vyhradených technických zariadení,

- zabezpečuje nákup interiérového a technického vybavenia kancelárií a prevádzkových priestorov,
- vypracováva vykonávacie ročné plány odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení na základe písomných požiadaviek jemu príslušných organizácií vrátane ich mesačného vyhodnocovania a plnenia ročného plánu odborných prehliadok a odborných skúšok. Tieto sú vykonávané v rozsahu, lehotách a v súlade s príslušnými všeobecne platnými predpismi s normami STN,
- vypracováva podrobné správy na základe vykonaných odborných prehliadok a odborných skúšok, pričom pri zistených nedostatkoch navrhuje vhodné opatrenia vrátane termínu odstránenia závad so zreteľom na zaistenie bezpečnosti osôb a majetku, navrhuje odstavenie, resp. vyradenie tých zariadení prevádzok, ktoré vykazujú závažné nedostatky a sú potenciálnym zdrojom ohrozenia života ľudí a majetku
- zabezpečuje kontrolu a revízie požiarno-technických zariadení, kontrolu znečisťovania ovzdušia, funkčnosť a prehliadky elektrických zabezpečovacích systémov a kamerových systémov,
- podieľa sa na spracovaní a sumarizácii podkladov pre vyhlásenie procesu verejného obstarávania za Sekciu správy majetku, služieb a investícií,

- spolupracuje s odborom účelových zariadení a s odborom investícií,

- podieľa sa na vyraďovaní zastaraných HIM, DIM a nárokovanie nových v zmysle platných predpisov,

- vedie evidenciu dochádzky za oddelenie správy budov a energetiky a mesačne predkladá podklady k vyúčtovaniu,
- zabezpečuje a kontroluje plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane,
- dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy, BOZP a PO.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť využívať účelové zariadenia ÚV SR,
- osobný rast,
- iné benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe a z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

V rámci výberového konania VK/2024/1/VZ budú overované znalosti:
- zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov
- zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov,
- zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- zákona č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov.


Zoznam požadovaných dokladov:
a)písomná žiadosť na zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná),
b)profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný),
c)motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný),
d)kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
ečestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané),
f)čestné vyhlásenie o odbornej praxi (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané),
g)čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
h)čestné vyhlásenie o ovládaní práce s PC a organizačných schopnostiach
i)čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti o zaradenie do výberového konania a v ostatných požadovaných dokumentoch (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané).


Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.vlada.gov.sk//informacna-povinnost-prevadzkovatela/

Termín podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi:
Do 25.04.2024 vrátane. Pri zásielkach doručených poštou rozhoduje dátum podania na poštovej pečiatke.

Spôsob prihlásenia sa do výberového konania:
Do výberového konania sa je možné prihlásiť:

a) poštou na adresu: Úrad vlády Slovenskej republiky, Osobný úrad, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava. Na obálku je potrebné uviesť identifikátor výberového konania VK/2024/1/VZ.
alebo
b) elektronicky na adresu: [email protected]. Ak sa uchádzač prihlási do výberového konania elektronickou formou, je povinný doručiť žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ostatnými požadovanými dokumentmi aj v listinnej podobe, a to najneskôr v deň výberového konania pred jeho začatím.

Predpokladaný termín realizácie výberového konania: máj 2024.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Prax na pozícii/v oblasti

1 rok odbornej praxe

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- min. 1 ročná odborná prax,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie, rozhodovacia schopnosť, riadiace schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad vlády Slovenskej republiky

Adresa spoločnosti
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 2899/1
813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
https://www.vlada.gov.sk//


Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.vlada.gov.sk//informacna-povinnost-prevadzkovatela/
ID: 4806636  Dátum zverejnenia: 12.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 839,5 EUR/mesiac