Správca registratúry a knižnice
Úrad verejného zdravotníctva SR
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 500 EUR/mesiacFunkčný plat sa skladá z tarifného platu, ktorý je určený zákonom č. 553/2003 Z.z. Osobný príplatok priraďuje vedúci odboru po zapracovaní sa.
900 - 1 500 EUR/mesiacFunkčný plat sa skladá z tarifného platu, ktorý je určený zákonom č. 553/2003 Z.z. Osobný príplatok priraďuje vedúci odboru po zapracovaní sa.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Správca registratúry metodicky usmerňuje zamestnancov úradu v oblasti správy registratúry. Pripravuje a reviduje registratúrny poriadok a registratúrny plán úradu, dbá o jeho dodržiavanie, ako aj o dodržiavanie príslušnej legislatívy pre oblasť archívnictva.
Určuje spôsob prenosu elektronických ako aj listinných spisov z príručnej registratúry do registratúrneho strediska.
Zabezpečuje fyzickú archiváciu dokumentov, triedenie, balenie a ukladanie spisov v registratúrnom stredisku úradu podľa registratúrneho plánu.
Správca registratúry vyhľadáva archívne dokumenty za účelom výpožičky spisov.
Zabezpečuje školenia zamestnancov, vykonáva interné audity na jednotlivých organizačných útvaroch so zameraním na usmernenie správy registratúry.
V spolupráci s Ministerstvom vnútra SR vypracováva návrh na vyradenie spisov z registratúrneho strediska a pripravuje odovzdávací zoznam spisov na vyradenie.
V rámci knižnice eviduje výpožičky kníh.
Zabezpečuje zastupovanie zamestnanca podateľne v jeho neprítomnosti eviduje všetky listinne doručené záznamy úradu.
Určuje spôsob prenosu elektronických ako aj listinných spisov z príručnej registratúry do registratúrneho strediska.
Zabezpečuje fyzickú archiváciu dokumentov, triedenie, balenie a ukladanie spisov v registratúrnom stredisku úradu podľa registratúrneho plánu.
Správca registratúry vyhľadáva archívne dokumenty za účelom výpožičky spisov.
Zabezpečuje školenia zamestnancov, vykonáva interné audity na jednotlivých organizačných útvaroch so zameraním na usmernenie správy registratúry.
V spolupráci s Ministerstvom vnútra SR vypracováva návrh na vyradenie spisov z registratúrneho strediska a pripravuje odovzdávací zoznam spisov na vyradenie.
V rámci knižnice eviduje výpožičky kníh.
Zabezpečuje zastupovanie zamestnanca podateľne v jeho neprítomnosti eviduje všetky listinne doručené záznamy úradu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť flexibilného mesačného pracovného času,
- 37,5 hodín týždenný pracovný čas,
- dovolenka nad rámec zákona,
- výborný pracovný kolektív.
- 37,5 hodín týždenný pracovný čas,
- dovolenka nad rámec zákona,
- výborný pracovný kolektív.
Informácie o výberovom konaní
Práca je vykonávaná v registratúrnom systéme IIS MIS - https://avispro.sk/iis-mis-registratura/ . Úrad zabezpečuje kompletné zaškolenie a podporu zo strany dodávateľa systému.
Správca registratúry ako aj zamestnanci ÚVZ SR pracujú v zmysle postupov uvedených v registratúrnom poriadku. Príklad vzorového registratúrneho poriadku: https://www.minv.sk/swift_data/source/verejna_sprava/odbor_archivov_a_registratur/sprava_registratury/vzorove_registraturne_poriadky_a_plany/Vzorovy_reg_poriadok_pre_UOSS_2023.docx
Uchádzač zaslaním žiadosti na inzerát súhlasí so spracovaním poskytnutých osobných údajov v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 a zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov na účely spracovania žiadosti uchádzača o zamestnanie.
Ohľadom osobného pohovoru budeme kontaktovať len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.
Správca registratúry ako aj zamestnanci ÚVZ SR pracujú v zmysle postupov uvedených v registratúrnom poriadku. Príklad vzorového registratúrneho poriadku: https://www.minv.sk/swift_data/source/verejna_sprava/odbor_archivov_a_registratur/sprava_registratury/vzorove_registraturne_poriadky_a_plany/Vzorovy_reg_poriadok_pre_UOSS_2023.docx
Uchádzač zaslaním žiadosti na inzerát súhlasí so spracovaním poskytnutých osobných údajov v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 a zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov na účely spracovania žiadosti uchádzača o zamestnanie.
Ohľadom osobného pohovoru budeme kontaktovať len tých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria. Ďakujeme za porozumenie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
2.5.2024 (ostáva ešte 1 deň)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Archívnictvo, informatika, učiteľstvo informatiky
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa je podmienkou, práca s PC na pokročilej úrovni, samostatné logické myslenie, znalosť práce v Exceli, precíznosť, cit pre detail, zodpovednosť a spoľahlivosť, ochota učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ÚVZ SR je rozpočtová organizácia štátu s pôsobnosťou pre územie SR. Činnosť ÚVZ SR vymedzuje zákon č. 355/2007 Z.z. o ochrane podpore a rozvoji verejného zdravia
Kontakt
ID: 4795611
Dátum zverejnenia: 3.4.2024
2024-04-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Archivár, správca registratúry Spoločnosť: Úrad verejného zdravotníctva SR
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac