Odborný referent na Odbore financií -zástup počas PN

Prešovský samosprávny kraj

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, podľa dohody čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacFunkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 6, stupeň podľa uznanej praxe. Hrubá mzda od 1.200,00 EUR.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- samostatné vybavovanie agendy vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov (faktúry, objednávky, listy, zmluvy),
- samostatná odborná účtovnícka práca,
- odborné spracovanie objednávok a faktúr (odberateľských a dodávateľských) + zabezpečenie podpisov zodpovedných osôb za dodaný materiál a služby,
- podieľa sa na spracovaní návrhu rozpočtu za Úrad PSK na nasledujúci rok (bežné výdavky, kapitálové výdavky, príjmy),
- vypracováva prehľady objednávok a faktúr,
- kontroluje elektronickú formu faktúr a zmlúv,
- samostatné zostavovanie výkazov o hospodárení stredísk, účtovných výkazov, kontrola správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie,
- vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia,
- overovanie dodržiavania kontroly vecnej i formálnej správnosti účtovných dokladov,
- zabezpečovanie správneho vedenia evidencie nákladov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov,
- vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi a zahraničnými partnermi napríklad aj zo Svetovej banky.

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť spolu so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja na adrese podania:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov

• Pozor prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Referent pre ODBOR FINANCII - zástup počas PN“ a to v termíne do 09.06.2023 NIE EMAILOM.

• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.

•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.

• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.po-kraj.sk v časti výberové konania a voľné pracovné miesta - Úrad PSK.

Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. štruktúrovaný profesijný životopis, eventuálne popis praxe,
3. kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5. pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.

Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.

Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomického alebo technického smeru

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

v oblasti účtovníctva

Počet rokov praxe

3

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť, flexibilita,
- technické myslenie,
- schopnosť pracovať v kolektíve,
- aktívny prístup k riešeniu úloh,
- vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
- komunikatívnosť, zvládanie stresových situácií,
- znalosť legislatívnych predpisov v oblasti podvojného účtovníctva, fakturácie,
- znalosť účtovnej osnovy a ekonomickej klasifikácie rozpočtovej klasifikácie podľa Opatrenia MF SR č. MF/010175/2004-42,
- Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- dobrá znalosť nástrojov MS Office, predovšetkým Excel a Word,
- znalosť účtovníctva rozpočtových a príspevkových organizácií vítaná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4594922  Dátum zverejnenia: 5.6.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac