Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent na Odbore financií -zástup počas PN
Prešovský samosprávny kraj
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, podľa dohody čo najskôr.
ASAP, podľa dohody čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacFunkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 6, stupeň podľa uznanej praxe. Hrubá mzda od 1.200,00 EUR.
1 200 EUR/mesiacFunkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 6, stupeň podľa uznanej praxe. Hrubá mzda od 1.200,00 EUR.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vybavovanie agendy vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov (faktúry, objednávky, listy, zmluvy),
- samostatná odborná účtovnícka práca,
- odborné spracovanie objednávok a faktúr (odberateľských a dodávateľských) + zabezpečenie podpisov zodpovedných osôb za dodaný materiál a služby,
- podieľa sa na spracovaní návrhu rozpočtu za Úrad PSK na nasledujúci rok (bežné výdavky, kapitálové výdavky, príjmy),
- vypracováva prehľady objednávok a faktúr,
- kontroluje elektronickú formu faktúr a zmlúv,
- samostatné zostavovanie výkazov o hospodárení stredísk, účtovných výkazov, kontrola správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie,
- vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia,
- overovanie dodržiavania kontroly vecnej i formálnej správnosti účtovných dokladov,
- zabezpečovanie správneho vedenia evidencie nákladov.
- samostatná odborná účtovnícka práca,
- odborné spracovanie objednávok a faktúr (odberateľských a dodávateľských) + zabezpečenie podpisov zodpovedných osôb za dodaný materiál a služby,
- podieľa sa na spracovaní návrhu rozpočtu za Úrad PSK na nasledujúci rok (bežné výdavky, kapitálové výdavky, príjmy),
- vypracováva prehľady objednávok a faktúr,
- kontroluje elektronickú formu faktúr a zmlúv,
- samostatné zostavovanie výkazov o hospodárení stredísk, účtovných výkazov, kontrola správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie,
- vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia,
- overovanie dodržiavania kontroly vecnej i formálnej správnosti účtovných dokladov,
- zabezpečovanie správneho vedenia evidencie nákladov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov,
- vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi a zahraničnými partnermi napríklad aj zo Svetovej banky.
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov,
- vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi a zahraničnými partnermi napríklad aj zo Svetovej banky.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť spolu so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja na adrese podania:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
• Pozor prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Referent pre ODBOR FINANCII - zástup počas PN“ a to v termíne do 09.06.2023 NIE EMAILOM.
• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.
•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.
• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.po-kraj.sk v časti výberové konania a voľné pracovné miesta - Úrad PSK.
Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. štruktúrovaný profesijný životopis, eventuálne popis praxe,
3. kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5. pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.
Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
• Pozor prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Referent pre ODBOR FINANCII - zástup počas PN“ a to v termíne do 09.06.2023 NIE EMAILOM.
• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.
•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.
• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.po-kraj.sk v časti výberové konania a voľné pracovné miesta - Úrad PSK.
Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. štruktúrovaný profesijný životopis, eventuálne popis praxe,
3. kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5. pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.
Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomického alebo technického smeru
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
v oblasti účtovníctva
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť, flexibilita,
- technické myslenie,
- schopnosť pracovať v kolektíve,
- aktívny prístup k riešeniu úloh,
- vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
- komunikatívnosť, zvládanie stresových situácií,
- znalosť legislatívnych predpisov v oblasti podvojného účtovníctva, fakturácie,
- znalosť účtovnej osnovy a ekonomickej klasifikácie rozpočtovej klasifikácie podľa Opatrenia MF SR č. MF/010175/2004-42,
- Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- dobrá znalosť nástrojov MS Office, predovšetkým Excel a Word,
- znalosť účtovníctva rozpočtových a príspevkových organizácií vítaná.
- technické myslenie,
- schopnosť pracovať v kolektíve,
- aktívny prístup k riešeniu úloh,
- vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
- komunikatívnosť, zvládanie stresových situácií,
- znalosť legislatívnych predpisov v oblasti podvojného účtovníctva, fakturácie,
- znalosť účtovnej osnovy a ekonomickej klasifikácie rozpočtovej klasifikácie podľa Opatrenia MF SR č. MF/010175/2004-42,
- Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- dobrá znalosť nástrojov MS Office, predovšetkým Excel a Word,
- znalosť účtovníctva rozpočtových a príspevkových organizácií vítaná.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4594922
Dátum zverejnenia: 5.6.2023
2023-06-05
lokalita: Prešov Pozícia: Fakturant, Odborný referent, Samostatný referent Spoločnosť: Prešovský samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac