Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Štátny radca - referent klientskej podpory pre zverejňovanie oznámení a dokumentov v oblasti verejného obstarávania
Úrad pre verejné obstarávanie
Miesto práce
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina, Bratislava
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 036,5 EUR/mesiac
1 036,5 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• spolupráca na správe a prevádzke celoštátneho informačného systému zverejňovania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní (ďalej len „oznámení“) a informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní v elektronickom Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „elektronický vestník“)
• spracovávanie, kontrola a zverejňovanie oznámení v elektronickom vestníku. Zabezpečovanie uverejnenia oznámení a ďalších informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní v elektronickom vestníku; vydávanie elektronického vestníka.
• zabezpečovanie metodickej činnosti v oblasti elektronického zasielania oznámení, zverejňovania zákaziek a dokumentov ako aj „help-desk“ k vymedzeným častiam informačných systémov úradu, tvorba metodických usmernení, vzorových podkladov a podporných dokumentov v uvedenej oblasti.
• vypracovávanie analýz a návrhov na ďalší rozvoj vymedzených častí informačných systémov úradu a testovanie ich nových verzií
• spolupráca pri tvorbe právnych a vykonávacích predpisov v oblasti uverejnenia oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a ďalších informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní.
• spolupráca s nadnárodnými a zahraničnými inštitúciami riadiacimi verejné obstarávanie
• spracovávanie, kontrola a zverejňovanie oznámení v elektronickom vestníku. Zabezpečovanie uverejnenia oznámení a ďalších informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní v elektronickom vestníku; vydávanie elektronického vestníka.
• zabezpečovanie metodickej činnosti v oblasti elektronického zasielania oznámení, zverejňovania zákaziek a dokumentov ako aj „help-desk“ k vymedzeným častiam informačných systémov úradu, tvorba metodických usmernení, vzorových podkladov a podporných dokumentov v uvedenej oblasti.
• vypracovávanie analýz a návrhov na ďalší rozvoj vymedzených častí informačných systémov úradu a testovanie ich nových verzií
• spolupráca pri tvorbe právnych a vykonávacích predpisov v oblasti uverejnenia oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a ďalších informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní.
• spolupráca s nadnárodnými a zahraničnými inštitúciami riadiacimi verejné obstarávanie
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak chceš zmeniť vnímanie práce v štátnej správe si na tom správnom mieste! Stačí ak máš ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa a chuť pracovať v oblasti verejného obstarávania. Prax nie je podmienkou, my ťa všetko naučíme!
Ponúkame:
• možnosť práce na ostatnom ústrednom orgáne štátnej správy
• zaujímavú pracovnú náplň
• kariérny rast
• možnosť aktívneho zapojenia sa do tvorby štátnej politiky v oblasti verejného obstarávania
• primeraný čas na zorientovanie sa v danej problematike, v rámci ktorého Ti bude pomáhať skúsenejší štátny zamestnanec (mentor)
• mladý a dynamický kolektív
Benefity:
• flexibilný pracovný čas
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• možnosť zapojiť sa do systému multisport
• stabilné zamestnanie v štátnej správe
Ponúkame:
• možnosť práce na ostatnom ústrednom orgáne štátnej správy
• zaujímavú pracovnú náplň
• kariérny rast
• možnosť aktívneho zapojenia sa do tvorby štátnej politiky v oblasti verejného obstarávania
• primeraný čas na zorientovanie sa v danej problematike, v rámci ktorého Ti bude pomáhať skúsenejší štátny zamestnanec (mentor)
• mladý a dynamický kolektív
Benefity:
• flexibilný pracovný čas
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• možnosť zapojiť sa do systému multisport
• stabilné zamestnanie v štátnej správe
Informácie o výberovom konaní
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania: VK/2020/603 spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi je do 28.2.2020.
Do aktuálného výberového konania sa môžete prihlásiť prostredníctvom modulu ,,Výberové konania“ na Ústrednom portáli verejnej správy : https://open.slovensko.sk/vk
Do aktuálného výberového konania sa môžete prihlásiť prostredníctvom modulu ,,Výberové konania“ na Ústrednom portáli verejnej správy : https://open.slovensko.sk/vk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
My od Teba očakávame:
• samostatnosť
• schopnosť pracovať pod tlakom
• analytické, koncepčné a strategické myslenie
• samostatnosť
• schopnosť pracovať pod tlakom
• analytické, koncepčné a strategické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
ID: 3871033
Dátum zverejnenia: 14.2.2020
2020-02-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Štátny radca Spoločnosť: Úrad pre verejné obstarávanie
Základná zložka mzdy (brutto): 1 036,5 EUR/mesiac