Štátny radca - referent klientskej podpory pre zverejňovanie oznámení a dokumentov v oblasti verejného obstarávania

Úrad pre verejné obstarávanie

Miesto práce
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 036,5 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• spolupráca na správe a prevádzke celoštátneho informačného systému zverejňovania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní (ďalej len „oznámení“) a informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní v elektronickom Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „elektronický vestník“)
• spracovávanie, kontrola a zverejňovanie oznámení v elektronickom vestníku. Zabezpečovanie uverejnenia oznámení a ďalších informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní v elektronickom vestníku; vydávanie elektronického vestníka.
• zabezpečovanie metodickej činnosti v oblasti elektronického zasielania oznámení, zverejňovania zákaziek a dokumentov ako aj „help-desk“ k vymedzeným častiam informačných systémov úradu, tvorba metodických usmernení, vzorových podkladov a podporných dokumentov v uvedenej oblasti.
• vypracovávanie analýz a návrhov na ďalší rozvoj vymedzených častí informačných systémov úradu a testovanie ich nových verzií
• spolupráca pri tvorbe právnych a vykonávacích predpisov v oblasti uverejnenia oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a ďalších informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní.
• spolupráca s nadnárodnými a zahraničnými inštitúciami riadiacimi verejné obstarávanie

Zamestnanecké výhody, benefity

Ak chceš zmeniť vnímanie práce v štátnej správe si na tom správnom mieste! Stačí ak máš ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa a chuť pracovať v oblasti verejného obstarávania. Prax nie je podmienkou, my ťa všetko naučíme!

Ponúkame:
• možnosť práce na ostatnom ústrednom orgáne štátnej správy
• zaujímavú pracovnú náplň
• kariérny rast
• možnosť aktívneho zapojenia sa do tvorby štátnej politiky v oblasti verejného obstarávania
• primeraný čas na zorientovanie sa v danej problematike, v rámci ktorého Ti bude pomáhať skúsenejší štátny zamestnanec (mentor)
• mladý a dynamický kolektív



Benefity:
• flexibilný pracovný čas
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• možnosť zapojiť sa do systému multisport
• stabilné zamestnanie v štátnej správe

Informácie o výberovom konaní

Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania: VK/2020/603 spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi je do 28.2.2020.

Do aktuálného výberového konania sa môžete prihlásiť prostredníctvom modulu ,,Výberové konania“ na Ústrednom portáli verejnej správy : https://open.slovensko.sk/vk

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

My od Teba očakávame:
• samostatnosť
• schopnosť pracovať pod tlakom
• analytické, koncepčné a strategické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad v oblasti verejného obstarávania zastupuje Slovenskú republiku navonok, pracuje v odborných pracovných komisiách Európskej únie a aktívne spolupracuje so zahraničnými partnerskými inštitúciami. Je odborným garantom v oblasti verejného obstarávania, pričom dohliada na splnenie princípov transparentnosti, rovnakého zaobchádzania a nediskriminácie uchádzačov a záujemcov, ako i princípov hospodárnosti a efektívnosti pri vynakladaní finančných prostriedkov. Jeho úlohou je zabezpečiť podmienky na správnu implementáciu zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
ID: 3871033  Dátum zverejnenia: 14.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 036,5 EUR/mesiac