Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný odborný referent špecialista Oddelenia verejného obstarávania
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacvýška mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
1 800 EUR/mesiacvýška mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• komplexná príprava, realizácia a administratívne zabezpečenie procesu verejného obstarávania najmä zákaziek s nízkou hodnotou (realizácia podlimitných a nadlimitných zákaziek výhodou),
• pripomienkovanie zadaní predkladaných odbornými útvarmi na obstaranie,
• samostatné zadávanie zákaziek cez EPVO, EKS a eForms
• sledovanie termínov a zákonných povinností vo verejnom obstarávaní,
• evidencia realizovaných a prebiehajúcich postupov verejného obstarávania,
• zabezpečovanie podkladov pre verejné obstarávanie v spolupráci so zainteresovanými odbornými útvarmi úradu,
• elektronická komunikácia cez IS EVO so záujemcami / uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania,
• vybavovanie telefonickej, emailovej a poštovej komunikácie týkajúcej sa procesu verejného obstarávania,
• organizovanie, administrácia a odborná podpora činnosti komisie na otváraní a vyhodnocovaní ponúk v procese verejného obstarávateľa,
• príprava stanovísk a vyjadrení týkajúcich sa verejného obstarávania,
• zabezpečovanie evidencie, archivácie a zverejňovania dokumentov z verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa a iné povinnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a pokynov nadriadeného,
• metodická podpora zamestnancov iných odborných útvarov úradu týkajúca sa procesu verejného obstarávania,
• kontrola dodržiavania princípov verejného obstarávania.
• pripomienkovanie zadaní predkladaných odbornými útvarmi na obstaranie,
• samostatné zadávanie zákaziek cez EPVO, EKS a eForms
• sledovanie termínov a zákonných povinností vo verejnom obstarávaní,
• evidencia realizovaných a prebiehajúcich postupov verejného obstarávania,
• zabezpečovanie podkladov pre verejné obstarávanie v spolupráci so zainteresovanými odbornými útvarmi úradu,
• elektronická komunikácia cez IS EVO so záujemcami / uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania,
• vybavovanie telefonickej, emailovej a poštovej komunikácie týkajúcej sa procesu verejného obstarávania,
• organizovanie, administrácia a odborná podpora činnosti komisie na otváraní a vyhodnocovaní ponúk v procese verejného obstarávateľa,
• príprava stanovísk a vyjadrení týkajúcich sa verejného obstarávania,
• zabezpečovanie evidencie, archivácie a zverejňovania dokumentov z verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa a iné povinnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a pokynov nadriadeného,
• metodická podpora zamestnancov iných odborných útvarov úradu týkajúca sa procesu verejného obstarávania,
• kontrola dodržiavania princípov verejného obstarávania.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 37,5 hodinový pracovný týždeň
• pružný pracovný čas
• 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
• 3 dni sick days
• vzdelávacie programy
• Karta MultiSport
• príspevok pri narodení dieťaťa
• odmena pri životnom jubileu
• práca v príjemnom prostredí
• pružný pracovný čas
• 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
• 3 dni sick days
• vzdelávacie programy
• Karta MultiSport
• príspevok pri narodení dieťaťa
• odmena pri životnom jubileu
• práca v príjemnom prostredí
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Oslovení budú len vybraní uchádzači.
K životopisu prosíme dodať kontakt na 1 referenciu. Referencia môže byť telefonická (dodať telefónne číslo), prípadne e-mailová (dodať e-mailovú adresu)
K životopisu prosíme dodať kontakt na 1 referenciu. Referencia môže byť telefonická (dodať telefónne číslo), prípadne e-mailová (dodať e-mailovú adresu)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, právnické alebo technické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
UVO profil verejného obstarávania - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
UVO profil verejného obstarávania - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
- v oblasti samostatnej realizácie verejného obstarávania - znalosť zákona č. 343/2015 Z. z.
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Precíznosť, pohotovosť, flexibilita, angažovaný a konštruktívny prístup k plneniu pracovných úloh, samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť, zvládanie stresu a samostatné riešenie problémov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4758343
Dátum zverejnenia: 11.3.2024
2024-03-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac