Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent správy registratúry - špecialista
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 - 1 350 EUR/mesiacv závislosti od odborných skúseností uchádzača
1 150 - 1 350 EUR/mesiacv závislosti od odborných skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonávacie/pracovné činnosti v registratúrnom stredisku: preberanie a zaraďovanie registratúry z organizačných útvarov úradu, starostlivosť o zverenú registratúru počas jej lehoty uloženia
- zabezpečenie prístupu k uloženej registratúre pre organizačné útvary úradu
- príprava registratúry z registratúrneho strediska na: na vyraďovacie konanie, zničenie po schválenom vyraďovacom konaní, proces skartácie
- príprava internej dokumentácie súvisiacej s činnosťami oddelenia registratúry
- usmerňovanie zamestnancov pri otázkach súvisiacich so postupmi v rámci správy registratúry
- odborné zastupovanie správcu registratúry v čase neprítomnosti
- digitalizácia úradných záznamov
- operatívne zabezpečenie komplexnej činnosti podateľne pri spracovaní elektronických, hodnoverne elektronických, neelektronických, osobne podaných zásielok a tlačovín: prijímanie, triedenie, evidovanie v elektronickom systéme na správu registratúry, skenovanie, fyzické expedovanie, odosielanie v elektronickom systéme na správu registratúry, vybavovanie reklamácií
- zabezpečenie recepcie v pracovných dňoch od 15:00 do 16:00 hod
- pracovná doba od 8:00 do 16:00 hod.
- zabezpečenie prístupu k uloženej registratúre pre organizačné útvary úradu
- príprava registratúry z registratúrneho strediska na: na vyraďovacie konanie, zničenie po schválenom vyraďovacom konaní, proces skartácie
- príprava internej dokumentácie súvisiacej s činnosťami oddelenia registratúry
- usmerňovanie zamestnancov pri otázkach súvisiacich so postupmi v rámci správy registratúry
- odborné zastupovanie správcu registratúry v čase neprítomnosti
- digitalizácia úradných záznamov
- operatívne zabezpečenie komplexnej činnosti podateľne pri spracovaní elektronických, hodnoverne elektronických, neelektronických, osobne podaných zásielok a tlačovín: prijímanie, triedenie, evidovanie v elektronickom systéme na správu registratúry, skenovanie, fyzické expedovanie, odosielanie v elektronickom systéme na správu registratúry, vybavovanie reklamácií
- zabezpečenie recepcie v pracovných dňoch od 15:00 do 16:00 hod
- pracovná doba od 8:00 do 16:00 hod.
Zamestnanecké výhody, benefity
pracovný čas v 37,5 h pracovnom týždni
5 dní dovolenky naviac
príspevok na III. pilier doplnkového dôchodkového poistenia vzdelávacie programy
karta MultiSport
príspevok pri narodení dieťaťa
odmena pri životnom jubileu
práca v príjemnom prostredí
5 dní dovolenky naviac
príspevok na III. pilier doplnkového dôchodkového poistenia vzdelávacie programy
karta MultiSport
príspevok pri narodení dieťaťa
odmena pri životnom jubileu
práca v príjemnom prostredí
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Oslovení budú len vybraní uchádzači.
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (dodať telefónne číslo), prípadne e-mailová (dodať e-mailovú adresu)
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (dodať telefónne číslo), prípadne e-mailová (dodať e-mailovú adresu)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- získané osvedčenie o vzdelaní na správu registratúry s celoštátnou platnosťou
- prax pri správe registratúry v registratúrnom stredisku
- prax s elektronickým systémom na správu registratúry, napr. s EIS Fabasoft výhodou
Požadujeme pokročilú znalosť ovládania PC.
Zodpovednosť, spoľahlivosť, dobré komunikačné schopnosti, flexibilita, zmysel pre detail.
- prax pri správe registratúry v registratúrnom stredisku
- prax s elektronickým systémom na správu registratúry, napr. s EIS Fabasoft výhodou
Požadujeme pokročilú znalosť ovládania PC.
Zodpovednosť, spoľahlivosť, dobré komunikačné schopnosti, flexibilita, zmysel pre detail.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4633876
Dátum zverejnenia: 2.8.2023
2023-08-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac