Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný odborný referent
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
1 300 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozširujeme náš tím a možno hľadáme práve teba.
Si typ, ktorý rád organizuje a plánuje? Máš rada, ak sú úlohy splnené na minimálne 100 % a slová dôslednosť, zodpovednosť, lojalita, flexibilita, samostatnosť sú pre teba samozrejmosťou? Ak si odpovedala áno a chceš byť súčasťou nášho tímu, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom. Radi si prečítame o tvojich pracovných skúsenostiach a pozveme ťa na osobný pohovor.
Aká bude tvoja náplň práce?
- zabezpečenie komplexnej evidencie podaní sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou v oblasti dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a schvaľovacej činnosti zdravotných poisťovní,
- zabezpečenie archivácie podaní fyzicky a v informačnom systéme úradu podľa platného registratúrneho poriadku,
- vedenie rôznych štatistík potrebných pre plynulý chod sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou,
- spolupráca a podpora všetkých zamestnancov sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou a ďalších organizačných útvarov úradu podľa pokynov priameho nadriadeného,
- plnenie úloh vyplývajúcich z príslušných právnych predpisov v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti, organizačného poriadku a iných vnútorných predpisov úradu.
Si typ, ktorý rád organizuje a plánuje? Máš rada, ak sú úlohy splnené na minimálne 100 % a slová dôslednosť, zodpovednosť, lojalita, flexibilita, samostatnosť sú pre teba samozrejmosťou? Ak si odpovedala áno a chceš byť súčasťou nášho tímu, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom. Radi si prečítame o tvojich pracovných skúsenostiach a pozveme ťa na osobný pohovor.
Aká bude tvoja náplň práce?
- zabezpečenie komplexnej evidencie podaní sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou v oblasti dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a schvaľovacej činnosti zdravotných poisťovní,
- zabezpečenie archivácie podaní fyzicky a v informačnom systéme úradu podľa platného registratúrneho poriadku,
- vedenie rôznych štatistík potrebných pre plynulý chod sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou,
- spolupráca a podpora všetkých zamestnancov sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou a ďalších organizačných útvarov úradu podľa pokynov priameho nadriadeného,
- plnenie úloh vyplývajúcich z príslušných právnych predpisov v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti, organizačného poriadku a iných vnútorných predpisov úradu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 37,5 hodinový pracovný týždeň
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
- vzdelávacie programy
- Karta MultiSport
- príspevok pri narodení dieťaťa
- odmena pri životnom jubileu
- práca v príjemnom prostredí
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
- vzdelávacie programy
- Karta MultiSport
- príspevok pri narodení dieťaťa
- odmena pri životnom jubileu
- práca v príjemnom prostredí
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Oslovení budú len vybraní uchádzači.
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (dodať telefónne číslo), prípadne e-mailová (dodať e-mailovú adresu)
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (dodať telefónne číslo), prípadne e-mailová (dodať e-mailovú adresu)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, zdravotníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Teams - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Teams - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, odborný asistent
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na asistentskej pozícii minimálne 2 roky
Precíznosť a presnosť, aktívny časový manažment, odolnosť voči stresu
Lojalita, flexibilita, samostatnosť
Iniciatívny prístup k riešeniu problémov, organizačné schopnosti
Výborné komunikačné zručnosti
Profesionálne, príjemné, reprezentatívne vystupovanie
Schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
Precíznosť a presnosť, aktívny časový manažment, odolnosť voči stresu
Lojalita, flexibilita, samostatnosť
Iniciatívny prístup k riešeniu problémov, organizačné schopnosti
Výborné komunikačné zručnosti
Profesionálne, príjemné, reprezentatívne vystupovanie
Schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4631134
Dátum zverejnenia: 28.7.2023
2023-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac