Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent špecialista – Odbor ekonomiky
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
1 400 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečuje komplexné práce v oblasti metodiky a procesov nákupu v celej organizácii,
• kontroluje správnosť a úplnosť poskytovaných finančných údajov, sleduje plnenie zmluvných vzťahov v nadväznosti na finančné plnenie vyplývajúce z objednávok,
• zabezpečuje centrálne objednávanie tovarov a služieb pre úrad, na základe požiadaviek jednotlivých útvarov automatizovaným spôsobom v súlade s vnútornými predpismi úradu,
• koordinuje proces vyhotovenia a odoslania objednávok tovarov a služieb,
• pripravuje podklady pre zverejňovanie objednávok podľa zákona,
• vedie centrálnu evidenciu objednávok a požiadaviek,
• zabezpečuje obeh účtovných dokladov súvisiacich s predmetnou agendou,
• zabezpečuje archiváciu objednávok,
• sleduje platnú legislatívu súvisiacu s vykonávanou pracovnou činnosťou, spolupracuje s administrátorom informačného systému,
• podieľa sa na vypracovaní vnútorných predpisov úradu za oblasť nákupu.
• kontroluje správnosť a úplnosť poskytovaných finančných údajov, sleduje plnenie zmluvných vzťahov v nadväznosti na finančné plnenie vyplývajúce z objednávok,
• zabezpečuje centrálne objednávanie tovarov a služieb pre úrad, na základe požiadaviek jednotlivých útvarov automatizovaným spôsobom v súlade s vnútornými predpismi úradu,
• koordinuje proces vyhotovenia a odoslania objednávok tovarov a služieb,
• pripravuje podklady pre zverejňovanie objednávok podľa zákona,
• vedie centrálnu evidenciu objednávok a požiadaviek,
• zabezpečuje obeh účtovných dokladov súvisiacich s predmetnou agendou,
• zabezpečuje archiváciu objednávok,
• sleduje platnú legislatívu súvisiacu s vykonávanou pracovnou činnosťou, spolupracuje s administrátorom informačného systému,
• podieľa sa na vypracovaní vnútorných predpisov úradu za oblasť nákupu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 37,5 hodinový pracovný týždeň
• pružný pracovný čas
• 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
• možnosť home-office 5 dní v mesiaci
• príspevok pri narodení dieťaťa
• odmena pri životnom jubileu
• vzdelávacie programy
• karta MultiSport
• pružný pracovný čas
• 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
• možnosť home-office 5 dní v mesiaci
• príspevok pri narodení dieťaťa
• odmena pri životnom jubileu
• vzdelávacie programy
• karta MultiSport
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, oslovení budú len vybraní uchádzači.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický, finančný, obchodný
Prax na pozícii/v oblasti
- ekonomika, nákup, financie
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť, zmysel pre detail.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4544202
Dátum zverejnenia: 23.3.2023
2023-03-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac