Koordinátor(ka) sekretariátu riaditeľa sekcie

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozširujeme náš tím a možno hľadáme práve teba. Hľadáme schopného, komunikatívneho a pozitívne naladeného člena nášho tímu, ktorý dokáže zabezpečiť bezproblémový chod kancelárie riaditeľa sekcie. Potrebujeme človeka, ktorý je organizačne šikovný a systematický, vie si určiť priority a dokáže predvídať rôzne situácie a proaktívne ich riešiť s rozvahou a rozumom.
Si typ, ktorý rád organizuje a plánuje? Máš rada, ak sú úlohy splnené na minimálne 100 % a slová dôslednosť, zodpovednosť, lojalita, flexibilita, samostatnosť sú pre teba samozrejmosťou? Ak si odpovedala áno a chceš byť súčasťou nášho tímu, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom
Radi si prečítame o tvojich pracovných skúsenostiach a pozveme ťa na osobný pohovor.

Aká bude tvoja náplň práce?
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie riaditeľa sekcie
- kontrola plnenia práce a povinností kancelárie riaditeľa sekcie
- podpora nadriadeného pri dennej operatívnej činnosti
- riešenie bežných úloh, ktoré vyplynú z denných aktivít
- organizovanie a stretnutí, účasť na stretnutí
- príprava podkladov, prezentácií, reportov a zápisov zo stretnutí
- vedenie pracovného kalendára nadriadeného
- kontrola termínov, vybavovanie operatívnych záležitostí
- vybavovanie internej a externej korešpondencie
- intenzívny kontakt a poskytovanie podpory ostatným útvarom sekcie
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- 37,5 hodinový pracovný týždeň
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
- vzdelávacie programy
- Karta MultiSport
- príspevok pri narodení dieťaťa
- odmena pri životnom jubileu
- práca v príjemnom prostredí

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, oslovení budú len vybraní uchádzači.
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (telefónne číslo), prípadne e-mailová (e-mailovú adresu).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

- prax na rovnakej alebo podobnej organizačno - administratívnej pozícii

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
- precíznosť a presnosť, dôraz na detail
- aktívny časový manažment, odolnosť voči stresu
- lojalita, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť, proaktivita, kolegiálnosť
- iniciatívny prístup k riešeniu problémov,
- organizačné schopnosti a plánovanie práce
- výborné komunikačné zručnosti
- tímový hráč
- profesionálne, príjemné, reprezentatívne vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4538348  Dátum zverejnenia: 12.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac