Koordinátor(ka) sekretariátu riaditeľa sekcie
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
1 350 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozširujeme náš tím a možno hľadáme práve teba. Hľadáme schopného, komunikatívneho a pozitívne naladeného člena nášho tímu, ktorý dokáže zabezpečiť bezproblémový chod kancelárie riaditeľa sekcie. Potrebujeme človeka, ktorý je organizačne šikovný a systematický, vie si určiť priority a dokáže predvídať rôzne situácie a proaktívne ich riešiť s rozvahou a rozumom.
Si typ, ktorý rád organizuje a plánuje? Máš rada, ak sú úlohy splnené na minimálne 100 % a slová dôslednosť, zodpovednosť, lojalita, flexibilita, samostatnosť sú pre teba samozrejmosťou? Ak si odpovedala áno a chceš byť súčasťou nášho tímu, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom
Radi si prečítame o tvojich pracovných skúsenostiach a pozveme ťa na osobný pohovor.
Aká bude tvoja náplň práce?
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie riaditeľa sekcie
- kontrola plnenia práce a povinností kancelárie riaditeľa sekcie
- podpora nadriadeného pri dennej operatívnej činnosti
- riešenie bežných úloh, ktoré vyplynú z denných aktivít
- organizovanie a stretnutí, účasť na stretnutí
- príprava podkladov, prezentácií, reportov a zápisov zo stretnutí
- vedenie pracovného kalendára nadriadeného
- kontrola termínov, vybavovanie operatívnych záležitostí
- vybavovanie internej a externej korešpondencie
- intenzívny kontakt a poskytovanie podpory ostatným útvarom sekcie
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Si typ, ktorý rád organizuje a plánuje? Máš rada, ak sú úlohy splnené na minimálne 100 % a slová dôslednosť, zodpovednosť, lojalita, flexibilita, samostatnosť sú pre teba samozrejmosťou? Ak si odpovedala áno a chceš byť súčasťou nášho tímu, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom
Radi si prečítame o tvojich pracovných skúsenostiach a pozveme ťa na osobný pohovor.
Aká bude tvoja náplň práce?
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie riaditeľa sekcie
- kontrola plnenia práce a povinností kancelárie riaditeľa sekcie
- podpora nadriadeného pri dennej operatívnej činnosti
- riešenie bežných úloh, ktoré vyplynú z denných aktivít
- organizovanie a stretnutí, účasť na stretnutí
- príprava podkladov, prezentácií, reportov a zápisov zo stretnutí
- vedenie pracovného kalendára nadriadeného
- kontrola termínov, vybavovanie operatívnych záležitostí
- vybavovanie internej a externej korešpondencie
- intenzívny kontakt a poskytovanie podpory ostatným útvarom sekcie
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- 37,5 hodinový pracovný týždeň
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
- vzdelávacie programy
- Karta MultiSport
- príspevok pri narodení dieťaťa
- odmena pri životnom jubileu
- práca v príjemnom prostredí
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku
- vzdelávacie programy
- Karta MultiSport
- príspevok pri narodení dieťaťa
- odmena pri životnom jubileu
- práca v príjemnom prostredí
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, oslovení budú len vybraní uchádzači.
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (telefónne číslo), prípadne e-mailová (e-mailovú adresu).
K životopisu prosíme dodať kontakt na 2 referencie. Referencia môže byť telefonická (telefónne číslo), prípadne e-mailová (e-mailovú adresu).
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
12.6.2023 (ostáva ešte 11 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
- prax na rovnakej alebo podobnej organizačno - administratívnej pozícii
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
- precíznosť a presnosť, dôraz na detail
- aktívny časový manažment, odolnosť voči stresu
- lojalita, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť, proaktivita, kolegiálnosť
- iniciatívny prístup k riešeniu problémov,
- organizačné schopnosti a plánovanie práce
- výborné komunikačné zručnosti
- tímový hráč
- profesionálne, príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- precíznosť a presnosť, dôraz na detail
- aktívny časový manažment, odolnosť voči stresu
- lojalita, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť, proaktivita, kolegiálnosť
- iniciatívny prístup k riešeniu problémov,
- organizačné schopnosti a plánovanie práce
- výborné komunikačné zručnosti
- tímový hráč
- profesionálne, príjemné, reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4538348
Dátum zverejnenia: 12.5.2023
2023-05-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac