Asistentka riaditeľa – odborný referent

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacvýška základnej mzdy je závislá od odborných skúseností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš chuť pomôcť zlepšiť kvalitu zdravotnej starostlivosti na Slovensku? Si vytrvalý, dôsledný a máš rád výzvy?

Ak áno, pošli nám svoj životopis a radi ťa privítame na osobnom pohovore.
Na pohovore nám povieš viac o tebe a tvojich skúsenostiach a my ti priblížime prácu, ktorá tu na teba čaká.
 organizácia stretnutí na formálnej úrovni doma aj v zahraničí,
 príprava a realizácia stretnutí, porád (agendy, zápisy)
 distribúcia a následné sledovanie úloh,
 príprava a kompletizácia prezentácií, podkladov na porady a rokovania,
 príprava reportov a evidencií na pravidelnej báze,
 pracovná náplň si vyžaduje cestovanie.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu s príjemnými kolegami
- 37,5 hodinový pracovný týždeň
- pružný pracovný čas
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku,
- vzdelávacie programy
- Karta MultiSport
- dodatková mzda (za základe rozhodnutia predsedu úradu)
- príspevok pri narodení dieťaťa
- odmena pri životnom jubileu
- možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Oslovení budú len vybraní uchádzači.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Teams - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva, asistencia

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobná integrita, organizačné schopnosti, dobré komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie, pohotovosť, zmysel pre detail, precíznosť, proaktívnosť, odolnosť voči stresu a najmä prax v administratíve.
Výhodou sú dobré argumentačné schopnosti, asertívnosť, zodpovednosť, schopnosť štylizovať stanoviská a písomnosti na vysokej úrovni, proaktívny prístup, schopnosť pracovať samostatne a tiež ako člen tímu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4263091  Dátum zverejnenia: 1.12.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac