Riaditeľ pobočiek ÚDZS

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2021
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac+ mzdové príplatky a pohyblivé zložky mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riaditeľ pobočiek v Banskej Bystrici, Martine a Nitre:
- riadi a organizuje činnosť ním riadených pobočiek tak, aby bol čo najefektívnejšie plnený účel,
- zodpovedá za plnenie úloh vyplývajúcich z vecne príslušných zákonov v oblasti zdravotného poistenia, zdravotnej starostlivosti, ekonomiky, hospodárenia, za oblasť prevádzky informačných a komunikačných technológií,
- riadi činnosť ním riadených pobočiek a vydáva rozhodnutia v zverených veciach v prvom stupni,
- vykonáva rozhodnutia predsedu úradu vo veciach, ktorými ho poverí a ktoré svojim obsahom presahujú rámec vecnej pôsobnosti ním riadených pobočiek,
- hospodári s pridelenými finančnými prostriedkami, s ktorými na základe rozhodnutia predsedu úradu disponujú ním riadené pobočky,
- zodpovedá za spracovanie požadovaných podkladových materiálov pre potreby úradu,
- zodpovedá za vybavenie žiadostí o informáciu podľa zákona č. 211/2000 Z. z., ktoré vecne patria do pôsobnosti ním riadených pobočiek,
- zodpovedá za organizáciu prehliadok mŕtvych a prevozy mŕtvych na pitvu, za evidenciu a likvidáciu faktúr s tým súvisiacich,
- spolupracuje pri vybavovaní podnetov,
- spolupracuje na príprave návrhu na uloženie sankcie poskytovateľovi zdravotnej starostlivosti na základe vykonaného dohľadu nad správnym poskytovaním zdravotnej starostlivosti,
- vykonáva a plní ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutým druhom práce podľa pokynov priameho nadriadeného zamestnanca,
- kontroluje činnosť ním riadených pobočiek,
- predkladá predsedovi úradu návrhy v oblasti pracovno-právnych vzťahov ako aj nových postupov pri výkone dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou,
- vykonáva predbežnú finančnú kontrolu pripravovaných finančných operácií súvisiacich s ním riadenými pobočkami,
- zastupuje úrad v rokovaniach s tretími osobami v rámci zverených kompetencií,
- zastupuje úrad v konaniach pred súdmi na základe písomného poverenia a vedie evidenciu súdnych sporov,
- kontroluje zamestnancov ním riadených pobočiek pri dodržiavaní vnútorných predpisov úradu (napr. dochádzky).

Zamestnanecké výhody, benefity

5 dní dovolenky nad rámec zákonného nároku, príspevok pri narodení dieťaťa, odmena pri životnom jubileu, možnosť úpravy pracovného času

Informácie o výberovom konaní

ZÁUJEMCA JE POVINNÝ POSTUPOVAŤ PODĽA POKYNOV, KTORÉ SÚ ZVEREJNENÉ NA WEBOVEJ STRÁNKE ÚDZS v časti "Zamestnanie v úrade":
https://www.udzs-sk.sk/urad/zamestnanie-v-urade/

Záujemcovia sa môžu v rámci tohto výberového konania uchádzať súčasne o viacero pracovných miest a taktiež je možné sa zároveň prihlásiť do výberového konania na pracovné miesto riaditeľka/riaditeľ sekcie dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou na úrade, ktoré sa koná súbežne. Záujemca posiela žiadosť a ďalšie požadované dokumenty iba raz, a to aj v prípade, že má záujem uchádzať sa o viacero pracovných miest.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

medicína, právo, ekonómia

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

v oblasti zdravotníctva

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Základný profil:
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- ovládanie štátneho jazyka.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti:
- osobná integrita, motivácia a schopnosť realizovať zmeny v organizácii ako aj motivácia pracovať vo verejnom záujme,
- ovládanie softvérových aplikácií na pokročilej úrovni – word, excel, powerpoint, outlook,
- znalosť príslušnej legislatívy,
- vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič.

Uchádzač berie na vedomie, že zamestnanec úradu nesmie byť v konflikte záujmov, najmä:
- byť poskytovateľom zdravotnej starostlivosti,
- zaobchádzať s liekmi a so zdravotníckymi pomôckami,
- byť štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu, odborným zástupcom alebo spoločníkom právnickej osoby, ktorá je držiteľom povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia, alebo povolenia na zaobchádzanie s liekmi a so zdravotníckymi pomôckami,
- byť členom predstavenstva, členom dozornej rady, prokuristom alebo zamestnancom zdravotnej poisťovne.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4103497  Dátum zverejnenia: 15.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac