Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent - správa uplatniteľnej legislatívy a portálu NKM
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1000
1000
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce: Správa portálu NKM. Vedenie agendy a spracovanie dát uplatniteľnej legislatívy a pracovných úrazov.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
V rámci agendy pracovných úrazov
- spracováva príslušné formuláre a komunikuje so Sociálnou poisťovňou
- zabezpečuje dátové spracovanie
- kooperuje s príslušnými inštitúciami v EÚ pri sprístupňovaní zdravotnej dokumentácie z liečby následkov pracovného úrazu v SR
V zmysle agendy uplatniteľnej legislatívy
- spracováva dokumentáciu zo sociálnej poisťovne SP
- overuje vzťahy a skutkový stav voči zdravotným poisťovniam
- spracováva dátové súbory pre uplatniteľnú legislatívu
- kooperuje v oblasti výmeny informácií ohľadne zdravotného poistenia pre subjekty v iných členských štátoch EÚ
- sleduje výnimky voči legislatíve MPSVaR SR a overuje právoplatnosť existencie verejného zdravotného poistenia v SR
V zabezpečovaní správy portálu Národného kontaktného miesta (NKM)
- filtruje a spracováva žiadosti o informácie postúpené prostredníctvom portálu NKM
- sleduje lehoty pre poskytovanie odpovedí na dotazy v stanovených termínoch a zabezpečuje ich publikáciu
V rámci projektu Elektronickej výmeny informácií o sociálnom zabezpečení (EESSI)
- spracováva žiadosti doručené v prístupovom portáli;
- interne kooperuje pre komplexnú implementáciu projektu pre spracovanie dávok sociálneho zabezpečenia
- je účastný stretnutí pracovných skupín pre zavedenie elektronizácie výmeny dát a zúčtovací styk
- pracuje s internými IT systémami, úložiskom a správou dát.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
V rámci agendy pracovných úrazov
- spracováva príslušné formuláre a komunikuje so Sociálnou poisťovňou
- zabezpečuje dátové spracovanie
- kooperuje s príslušnými inštitúciami v EÚ pri sprístupňovaní zdravotnej dokumentácie z liečby následkov pracovného úrazu v SR
V zmysle agendy uplatniteľnej legislatívy
- spracováva dokumentáciu zo sociálnej poisťovne SP
- overuje vzťahy a skutkový stav voči zdravotným poisťovniam
- spracováva dátové súbory pre uplatniteľnú legislatívu
- kooperuje v oblasti výmeny informácií ohľadne zdravotného poistenia pre subjekty v iných členských štátoch EÚ
- sleduje výnimky voči legislatíve MPSVaR SR a overuje právoplatnosť existencie verejného zdravotného poistenia v SR
V zabezpečovaní správy portálu Národného kontaktného miesta (NKM)
- filtruje a spracováva žiadosti o informácie postúpené prostredníctvom portálu NKM
- sleduje lehoty pre poskytovanie odpovedí na dotazy v stanovených termínoch a zabezpečuje ich publikáciu
V rámci projektu Elektronickej výmeny informácií o sociálnom zabezpečení (EESSI)
- spracováva žiadosti doručené v prístupovom portáli;
- interne kooperuje pre komplexnú implementáciu projektu pre spracovanie dávok sociálneho zabezpečenia
- je účastný stretnutí pracovných skupín pre zavedenie elektronizácie výmeny dát a zúčtovací styk
- pracuje s internými IT systémami, úložiskom a správou dát.
Zamestnanecké výhody, benefity
37,5 hodinový pracovný čas
pružný pracovný čas
pružný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Písomnú žiadosť, štruktúrovaný profesijný životopis zasielajte na adresu: [email protected] .
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom. Odpovedať budeme len vybraným záujemcom.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom. Odpovedať budeme len vybraným záujemcom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť MS Office, Outlook
- účtovníctvo – základy
- anglický jazyk (mierne pokročilý) – výhodou
- znalosť ERP – výhodou
- prax v účtovníctve, poisťovníctve, oblasti financií a
medzinárodných vzťahov - výhodou
- skúsenosť s relačnými databázami (MS SQL) - vítané
- analytické myslenie a orientácia na detail
- práca samostatne a aj tímovo
- schopnosť stanoviť si priority plnenia úloh
- adaptabilita, flexibilita
- účtovníctvo – základy
- anglický jazyk (mierne pokročilý) – výhodou
- znalosť ERP – výhodou
- prax v účtovníctve, poisťovníctve, oblasti financií a
medzinárodných vzťahov - výhodou
- skúsenosť s relačnými databázami (MS SQL) - vítané
- analytické myslenie a orientácia na detail
- práca samostatne a aj tímovo
- schopnosť stanoviť si priority plnenia úloh
- adaptabilita, flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3784894
Dátum zverejnenia: 11.10.2019
2019-10-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Odborný referent Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000