Odborný referent - správa uplatniteľnej legislatívy a portálu NKM

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Miesto práce
Žellova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1000

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Charakteristika práce: Správa portálu NKM. Vedenie agendy a spracovanie dát uplatniteľnej legislatívy a pracovných úrazov.

Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
V rámci agendy pracovných úrazov
- spracováva príslušné formuláre a komunikuje so Sociálnou poisťovňou
- zabezpečuje dátové spracovanie
- kooperuje s príslušnými inštitúciami v EÚ pri sprístupňovaní zdravotnej dokumentácie z liečby následkov pracovného úrazu v SR

V zmysle agendy uplatniteľnej legislatívy
- spracováva dokumentáciu zo sociálnej poisťovne SP
- overuje vzťahy a skutkový stav voči zdravotným poisťovniam
- spracováva dátové súbory pre uplatniteľnú legislatívu
- kooperuje v oblasti výmeny informácií ohľadne zdravotného poistenia pre subjekty v iných členských štátoch EÚ
- sleduje výnimky voči legislatíve MPSVaR SR a overuje právoplatnosť existencie verejného zdravotného poistenia v SR

V zabezpečovaní správy portálu Národného kontaktného miesta (NKM)
- filtruje a spracováva žiadosti o informácie postúpené prostredníctvom portálu NKM
- sleduje lehoty pre poskytovanie odpovedí na dotazy v stanovených termínoch a zabezpečuje ich publikáciu

V rámci projektu Elektronickej výmeny informácií o sociálnom zabezpečení (EESSI)
- spracováva žiadosti doručené v prístupovom portáli;
- interne kooperuje pre komplexnú implementáciu projektu pre spracovanie dávok sociálneho zabezpečenia
- je účastný stretnutí pracovných skupín pre zavedenie elektronizácie výmeny dát a zúčtovací styk

- pracuje s internými IT systémami, úložiskom a správou dát.

Zamestnanecké výhody, benefity

37,5 hodinový pracovný čas
pružný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

Písomnú žiadosť, štruktúrovaný profesijný životopis zasielajte na adresu: [email protected] .
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom. Odpovedať budeme len vybraným záujemcom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť MS Office, Outlook
- účtovníctvo – základy
- anglický jazyk (mierne pokročilý) – výhodou
- znalosť ERP – výhodou
- prax v účtovníctve, poisťovníctve, oblasti financií a
medzinárodných vzťahov - výhodou
- skúsenosť s relačnými databázami (MS SQL) - vítané

- analytické myslenie a orientácia na detail
- práca samostatne a aj tímovo
- schopnosť stanoviť si priority plnenia úloh
- adaptabilita, flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad bol zriadený zákonom č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a zmene a doplnení niektorých zákonov ako právnická osoba, ktorej sa v oblasti verejnej správy zveruje vykonávanie dohľadu nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti a verejným zdravotným poistením. Úrad dohliada nad všetkými kľúčovými aspektmi systému zdravotníctva, s cieľom udržiavať finančnú stabilitu, výkonnosť a solidárnosť systému.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3784894  Dátum zverejnenia: 11.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000