Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborná asistentka/asistent na sekretariáte generálneho riaditeľa
Úrad pre dohľad nad výkonom auditu
Miesto práce
Slovanská 1, Staré Mesto
Slovanská 1, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre náš úrad hľadáme novú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý bude zodpovedná za agendu týkajúcu sa sekretariátu generálneho riaditeľa, a teda bude najmä:
• vykonávať činnosti asistentky/asistenta generálneho riaditeľa (spravovanie kalendára, zabezpečovanie služobných ciest, príprava korešpondencie, organizácia interných a externých stretnutí, kontaktná osoba a zabezpečovanie pravidelného toku informácií smerom k zamestnancom úradu, atď.)
• zabezpečovať personálnu agendu úradu (viesť personálnu administratívu, pripravovať podklady na spracovanie miezd, komunikovať s externým dodávateľom mzdovej administratívy, organizovať výberové konania, koordinovať vzdelávacie programy, atď.)
• zabezpečovať administratívny chod úradu (donáška a expedícia zásielok, evidencia, kontrola a archivácia spisov, ostatné činnosti v súlade s registratúrnym poriadkom, vedenie elektronickej podateľne a schránky na Slovensko.sk, príprava podkladov pre útvar ekonomiky, atď.)
• zabezpečovať zasadnutia orgánov a odborných komisií úradu (koordinácia prípravy materiálov na rokovania, finalizácia dokumentov a ich distribúcia, zabezpečenie miesta rokovania a účasti, atď.)
• poskytovať podporu všetkým útvarom úradu s cieľom zabezpečiť hladký chod úradu a efektívny výkon jeho činností prostredníctvom zabezpečovania dobrých pracovných podmienok (dodávky kancelárskeho materiálu a služieb, vedenie operatívnej evidencie pridelených pracovných prostriedkov, starostlivosť o čistotu, zdravie a bezpečnosť pracovného prostredia, a pod.)
• byť vecným gestorom vybraných IT aplikácií (evidencia dochádzky, intranet, webová stránku úradu, videokonferenčný systém) a spolupracovať na príprave a realizácii projektov, ktoré sa týkajú prevádzky úradu (elektronická registratúra, riadenie prístupových práv do IT aplikácií, atď.)
• spolupracovať pri príprave a zverejňovaní informácií o aktivitách úradu na intranete a webovej stránke úradu, v tlačových médiách a na sociálnych sieťach (LinkedIn)
• vykonávať činnosti asistentky/asistenta generálneho riaditeľa (spravovanie kalendára, zabezpečovanie služobných ciest, príprava korešpondencie, organizácia interných a externých stretnutí, kontaktná osoba a zabezpečovanie pravidelného toku informácií smerom k zamestnancom úradu, atď.)
• zabezpečovať personálnu agendu úradu (viesť personálnu administratívu, pripravovať podklady na spracovanie miezd, komunikovať s externým dodávateľom mzdovej administratívy, organizovať výberové konania, koordinovať vzdelávacie programy, atď.)
• zabezpečovať administratívny chod úradu (donáška a expedícia zásielok, evidencia, kontrola a archivácia spisov, ostatné činnosti v súlade s registratúrnym poriadkom, vedenie elektronickej podateľne a schránky na Slovensko.sk, príprava podkladov pre útvar ekonomiky, atď.)
• zabezpečovať zasadnutia orgánov a odborných komisií úradu (koordinácia prípravy materiálov na rokovania, finalizácia dokumentov a ich distribúcia, zabezpečenie miesta rokovania a účasti, atď.)
• poskytovať podporu všetkým útvarom úradu s cieľom zabezpečiť hladký chod úradu a efektívny výkon jeho činností prostredníctvom zabezpečovania dobrých pracovných podmienok (dodávky kancelárskeho materiálu a služieb, vedenie operatívnej evidencie pridelených pracovných prostriedkov, starostlivosť o čistotu, zdravie a bezpečnosť pracovného prostredia, a pod.)
• byť vecným gestorom vybraných IT aplikácií (evidencia dochádzky, intranet, webová stránku úradu, videokonferenčný systém) a spolupracovať na príprave a realizácii projektov, ktoré sa týkajú prevádzky úradu (elektronická registratúra, riadenie prístupových práv do IT aplikácií, atď.)
• spolupracovať pri príprave a zverejňovaní informácií o aktivitách úradu na intranete a webovej stránke úradu, v tlačových médiách a na sociálnych sieťach (LinkedIn)
Zamestnanecké výhody, benefity
Flexibilný pracovný čas; možnosť odborného vzdelávania; práca v menšom dynamickom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o poslanie životopisu v slovenskom jazyku na adresu [email protected] spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• organizačné schopnosti a komunikačné zručnosti
• precíznosť a dôraz na detail
• schopnosť pracovať v tíme a zdieľať informácie
• spoľahlivosť a trpezlivosť
• základné IT zručnosti
• ochota učiť sa nové veci
• precíznosť a dôraz na detail
• schopnosť pracovať v tíme a zdieľať informácie
• spoľahlivosť a trpezlivosť
• základné IT zručnosti
• ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad pre dohľad nad výkonom auditu je právnická osoba, ktorej je v oblasti verejnej správy zverený výkon dohľadu a plnenie ďalších úloha podľa zákona č. 423/2015 Z.z. a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 537/2014.
Úrad vykonáva dohľad nad dohliadanými subjektmi; vykonáva previerky zabezpečenia kvality štatutárneho auditu; zabezpečuje audítorské skúšky, skúšky spôsobilosti a preskúšanie; vydáva osvedčenia o spôsobilosti na výkon štatutárneho auditu; vydáva, pozastavuje a odoberá licencie štatutárnym audítorom a audítorským spoločnostiam; zapisuje štatutárnych audítorov a audítorské spoločnosti do príslušného zoznamu a vedie príslušný zoznam; registruje do príslušného zoznamu audítorov z tretej krajiny a audítorské spoločnosti z tretej krajiny; poskytuje audítorskú dokumentáciu a informácie do iného členského štátu alebo tretej krajiny; a plní ďalšie úlohy vyplývajúce z národnej a európskej legislatívy.
Počet zamestnancov
15-20
Adresa:
Slovanská 1
P. O. Box 63
810 05 Bratislava
www.udva.sk
Úrad vykonáva dohľad nad dohliadanými subjektmi; vykonáva previerky zabezpečenia kvality štatutárneho auditu; zabezpečuje audítorské skúšky, skúšky spôsobilosti a preskúšanie; vydáva osvedčenia o spôsobilosti na výkon štatutárneho auditu; vydáva, pozastavuje a odoberá licencie štatutárnym audítorom a audítorským spoločnostiam; zapisuje štatutárnych audítorov a audítorské spoločnosti do príslušného zoznamu a vedie príslušný zoznam; registruje do príslušného zoznamu audítorov z tretej krajiny a audítorské spoločnosti z tretej krajiny; poskytuje audítorskú dokumentáciu a informácie do iného členského štátu alebo tretej krajiny; a plní ďalšie úlohy vyplývajúce z národnej a európskej legislatívy.
Počet zamestnancov
15-20
Adresa:
Slovanská 1
P. O. Box 63
810 05 Bratislava
www.udva.sk
ID: 4402707
Dátum zverejnenia: 15.8.2022
2022-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, HR asistent, Office manager Spoločnosť: Úrad pre dohľad nad výkonom auditu
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac