Odborná asistentka/asistent na sekretariáte generálneho riaditeľa

Úrad pre dohľad nad výkonom auditu

Miesto práce
Slovanská 1, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre náš úrad hľadáme novú kolegyňu/kolegu, ktorá/ý bude zodpovedná za agendu týkajúcu sa sekretariátu generálneho riaditeľa, a teda bude najmä:

• vykonávať činnosti asistentky/asistenta generálneho riaditeľa (spravovanie kalendára, zabezpečovanie služobných ciest, príprava korešpondencie, organizácia interných a externých stretnutí, kontaktná osoba a zabezpečovanie pravidelného toku informácií smerom k zamestnancom úradu, atď.)
• zabezpečovať personálnu agendu úradu (viesť personálnu administratívu, pripravovať podklady na spracovanie miezd, komunikovať s externým dodávateľom mzdovej administratívy, organizovať výberové konania, koordinovať vzdelávacie programy, atď.)
• zabezpečovať administratívny chod úradu (donáška a expedícia zásielok, evidencia, kontrola a archivácia spisov, ostatné činnosti v súlade s registratúrnym poriadkom, vedenie elektronickej podateľne a schránky na Slovensko.sk, príprava podkladov pre útvar ekonomiky, atď.)
• zabezpečovať zasadnutia orgánov a odborných komisií úradu (koordinácia prípravy materiálov na rokovania, finalizácia dokumentov a ich distribúcia, zabezpečenie miesta rokovania a účasti, atď.)
• poskytovať podporu všetkým útvarom úradu s cieľom zabezpečiť hladký chod úradu a efektívny výkon jeho činností prostredníctvom zabezpečovania dobrých pracovných podmienok (dodávky kancelárskeho materiálu a služieb, vedenie operatívnej evidencie pridelených pracovných prostriedkov, starostlivosť o čistotu, zdravie a bezpečnosť pracovného prostredia, a pod.)
• byť vecným gestorom vybraných IT aplikácií (evidencia dochádzky, intranet, webová stránku úradu, videokonferenčný systém) a spolupracovať na príprave a realizácii projektov, ktoré sa týkajú prevádzky úradu (elektronická registratúra, riadenie prístupových práv do IT aplikácií, atď.)
• spolupracovať pri príprave a zverejňovaní informácií o aktivitách úradu na intranete a webovej stránke úradu, v tlačových médiách a na sociálnych sieťach (LinkedIn)

Zamestnanecké výhody, benefity

Flexibilný pracovný čas; možnosť odborného vzdelávania; práca v menšom dynamickom kolektíve.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov o poslanie životopisu v slovenskom jazyku na adresu [email protected] spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• organizačné schopnosti a komunikačné zručnosti
• precíznosť a dôraz na detail
• schopnosť pracovať v tíme a zdieľať informácie
• spoľahlivosť a trpezlivosť
• základné IT zručnosti
• ochota učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad pre dohľad nad výkonom auditu je právnická osoba, ktorej je v oblasti verejnej správy zverený výkon dohľadu a plnenie ďalších úloha podľa zákona č. 423/2015 Z.z. a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 537/2014.

Úrad vykonáva dohľad nad dohliadanými subjektmi; vykonáva previerky zabezpečenia kvality štatutárneho auditu; zabezpečuje audítorské skúšky, skúšky spôsobilosti a preskúšanie; vydáva osvedčenia o spôsobilosti na výkon štatutárneho auditu; vydáva, pozastavuje a odoberá licencie štatutárnym audítorom a audítorským spoločnostiam; zapisuje štatutárnych audítorov a audítorské spoločnosti do príslušného zoznamu a vedie príslušný zoznam; registruje do príslušného zoznamu audítorov z tretej krajiny a audítorské spoločnosti z tretej krajiny; poskytuje audítorskú dokumentáciu a informácie do iného členského štátu alebo tretej krajiny; a plní ďalšie úlohy vyplývajúce z národnej a európskej legislatívy.

Počet zamestnancov
15-20
Adresa:
Slovanská 1
P. O. Box 63
810 05 Bratislava
www.udva.sk
ID: 4402707  Dátum zverejnenia: 15.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac