Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ekonóm/ka-účtovník/čka - riaditeľ/ka odboru
Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti
Miesto práce
Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Námestie slobody 2919/29, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 300 EUR/mesiac
1 800 - 2 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania, vedenie odboru riadenia a správy Úradu,
- zabezpečovanie účtovných agiend (okrem mzdovej agendy) vrátane prác v Štátnej pokladnici,
- zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov, účtovných závierok voči štátnemu rozpočtu,
- zabezpečovanie včasného zostavenia mesačných, štvrťročných závierok kapitoly a ročnej závierky kapitoly,
- spracovanie návrhov na vnútorné smernice v oblasti účtovníctva a financovania rozpočtovej kapitoly,
- zabezpečovanie kontroly hospodárenia organizácie, základnej finančnej kontroly a archivácie účtovných dokladov, a písomností za jednotlivé účtovné obdobia v súlade so skartačným poriadkom
- zabezpečovanie činností a sledovanie čerpania výdavkov vyplývajúcich z platných zmluvných vzťahov,
- vypracovávanie návrhu rozpočtu rozpočtovej kapitoly na príslušný rok,
- zabezpečuje rozpis schválených záväzných úloh, záväzných limitov a záväzných ukazovateľov rozpočtovej kapitoly na vlastné rozpočtové hospodárenie,
- vedenie evidencie všetkých rozpočtových opatrení vykonávaných v rámci rozpočtovej kapitoly, spracovávanie interných rozpočtových opatrení,
- zabezpečovanie agendy domácich a zahraničných pracovných ciest a výkon pokladničnej služby Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- pozícia je kontaktnou osobou pre externého konzultanta v oblasti verejného obstarávania pre Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- riadenie prevádzkovo-technických činností týkajúcich sa nehnuteľností a majetku v správe úradu,
- riadenie archívnych a registratúrnych úloh Úradu
- zabezpečovanie účtovných agiend (okrem mzdovej agendy) vrátane prác v Štátnej pokladnici,
- zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov, účtovných závierok voči štátnemu rozpočtu,
- zabezpečovanie včasného zostavenia mesačných, štvrťročných závierok kapitoly a ročnej závierky kapitoly,
- spracovanie návrhov na vnútorné smernice v oblasti účtovníctva a financovania rozpočtovej kapitoly,
- zabezpečovanie kontroly hospodárenia organizácie, základnej finančnej kontroly a archivácie účtovných dokladov, a písomností za jednotlivé účtovné obdobia v súlade so skartačným poriadkom
- zabezpečovanie činností a sledovanie čerpania výdavkov vyplývajúcich z platných zmluvných vzťahov,
- vypracovávanie návrhu rozpočtu rozpočtovej kapitoly na príslušný rok,
- zabezpečuje rozpis schválených záväzných úloh, záväzných limitov a záväzných ukazovateľov rozpočtovej kapitoly na vlastné rozpočtové hospodárenie,
- vedenie evidencie všetkých rozpočtových opatrení vykonávaných v rámci rozpočtovej kapitoly, spracovávanie interných rozpočtových opatrení,
- zabezpečovanie agendy domácich a zahraničných pracovných ciest a výkon pokladničnej služby Úradu na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- pozícia je kontaktnou osobou pre externého konzultanta v oblasti verejného obstarávania pre Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti,
- riadenie prevádzkovo-technických činností týkajúcich sa nehnuteľností a majetku v správe úradu,
- riadenie archívnych a registratúrnych úloh Úradu
Zamestnanecké výhody, benefity
- atraktívne pracovné prostredie,
- zaujímavá a dynamická práca,
- podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
- úväzok 37,5 h týždenne,
- základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
- osobnostný rast
- zaujímavá a dynamická práca,
- podieľanie sa na budovaní novovznikajúcej organizácie s vysokým potenciálom v oblasti spoločenskej zodpovednosti,
- úväzok 37,5 h týždenne,
- základná výmera dovolenky 5 týždňov; zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa patrí dovolenka v dĺžke 6 týždňov,
- osobnostný rast
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou
Výberovým konaním sa overujú schopnosti a odborné znalosti uchádzača. Výberové konanie bude prebiehať formou osobného pohovoru s uchádzačmi , ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- doklady o získaní dodatočnej kvalifikácie, ak súvisia s danou pozíciou
Výberovým konaním sa overujú schopnosti a odborné znalosti uchádzača. Výberové konanie bude prebiehať formou osobného pohovoru s uchádzačmi , ktorí budú na pohovor pozvaní na základe posúdenia nimi zaslaných dokladov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie, alebo iné zameranie s požadovanou praxou v odbore
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
· Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa s ekonomickým zameraním spolu s odbornou praxou aspoň 4 roky v činnostiach s rovnakým alebo obdobným charakterom v oblasti štátnej správy.
· V prípade vysokoškolského vzdelania s iným ako ekonomickým zameraním, aspoň 4 roky relevantnej praxe v odbore verejnej správy alebo podnikovej sféry.
· Znalosť účtovnej legislatívy a praxe podmienkou.
· Znalosť štátneho rozpočtovníctva podmienkou.
· Schopnosť orientovať sa v legislatíve štátnej správy podmienkou
· Skúsenosť s riadením tímu výhodou
· Bezúhonnosť.
· Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne
· Morálna integrita
· Ovládanie PC.
· Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
· V prípade vysokoškolského vzdelania s iným ako ekonomickým zameraním, aspoň 4 roky relevantnej praxe v odbore verejnej správy alebo podnikovej sféry.
· Znalosť účtovnej legislatívy a praxe podmienkou.
· Znalosť štátneho rozpočtovníctva podmienkou.
· Schopnosť orientovať sa v legislatíve štátnej správy podmienkou
· Skúsenosť s riadením tímu výhodou
· Bezúhonnosť.
· Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súbežne
· Morálna integrita
· Ovládanie PC.
· Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti je samostatný a nezávislý orgán štátnej správy, ktorý poskytuje ochranu oznamovateľom podľa zákona 54/2019 Z.z. Úrad úzko spolupracuje s orgánmi verejnej správy, zamestnávateľmi a mimovládnymi organizáciami s cieľom zlepšiť prostredie pre oznamovanie nekalej činnosti a bojovať proti korupcii.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4216059
Dátum zverejnenia: 3.12.2021
2021-12-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Účtovník Spoločnosť: Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac