Generálny štátny radca - riaditeľ katastrálneho odboru

Úrad geodézie, kartografie a katastra SR

Miesto práce
Chlumeckého, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 340,5 EUR/mesiacPlat podľa zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pozostáva z platovej tarify v 9 platovej triede (1340,50 eur s priznaním riadiaceho príplatku podľa § 130 a s možnosťou osobného príplatku podľa § 132 až do výšky 100 % z platovej tarify.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tvorba štátnej politiky vo vymedzenom úseku štátnej správy na úrovni
ostatného ústredného orgánu štátnej správy, ktorý vykonáva štátne
záležitosti s celoštátnou pôsobnosťou. Koncepčná koordinačná a
kontrolná činnosť na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej
správy, vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.
Stanovenie koncepčných zámerov a vypracovanie koncepcií rozvoja katastra nehnuteľností na príslušné obdobie a participácia na spracovaní rezortnej koncepcie Úradu geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky, spracovanie návrhov legislatívnych predpisov(zákonov a vyhlášok)a ich noviel týkajúcich sa katastra nehnuteľností, v rozsahu odpovedajúcom kompetenciám katastrálneho odboru a participácia na spracovaní návrhov ostatných legislatívnych predpisov patriacich do kompetencie Úradu geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky,
zabezpečenie spracovania návrhov technických predpisov v oblasti
katastra nehnuteľností, koordinácia metodického riadenia a kontroly
spravovania katastra, vykonávania a overovania geodetických a
kartografických činností na úseku katastra a obnovy katastrálneho
operátu, prezentovanie katastra nehnuteľností na medzinárodnom
fóre (konferencie, semináre...), zabezpečenie gescie aplikačných
programov v oblasti katastra nehnuteľnosti, zabezpečenie koordinácie a metodického riadenia kampaňovitých úloh a projektov. Odborná gescia náplne a funkčnosti informačného systému katastra nehnuteľností.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Pružný pracovný čas
- Týždenný pracovný čas 37,5 hod.
- Príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokumentov
a. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
b. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
c. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
d. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
e. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu.
f) Čestné vyhlásenie o dĺžke odbornej praxi (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými
dokumentmi:
• v listinnej podobe
V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.
• v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.
• bez autentifikácie (bez použitia eID karty)
V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované
dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením,
inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované
dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.
• po autentifikácii (s použitím eID karty)
V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému
úradu aj v listinnej podobe.

Informácie o výberovom konaní
Identifikátor výberového konania: VK/2021/3097
Dátum vyhlásenia výberového konania 14.09.2021
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi: 29.09.2021

Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk

Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe: Chlumeckého 1941/2 82012 Bratislava - mestská časť Ružinov

Žiadosti poslané e-mailom cez portál profesia.sk nebudú zaradené do výberového konania.

Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: október 2021

Predpokladané miesto konania výberového konania: Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Chlumeckého 2 820 12 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania: písomná časť a ústna časť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

odbor geodézia a kartografia

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Prax na pozícii/v oblasti

V oblasti činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná podľa opisu štát

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Analytické, koncepčné a strategické myslenie, riadiace schopnosti,samostatnosť, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť a komunikačné zručnosti. Znalosti práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, W-KN, PowerPoint, Internet.
Znalosť základných princípov spravovania operátu katastra nehnuteľností.
Požadujeme znalosť všeobecné záväzných právnych predpisov, najmä zákona: č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov, č. 162/1995 Z. z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon) v znení neskorších predpisov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy Slovenskej republiky pre geodéziu, kartografiu a kataster nehnuteľností podľa zákona č. 575/2001 Z.z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4129657  Dátum zverejnenia: 14.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 340,5 EUR/mesiac