Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent Obchodného Tímu
Unomedical s.r.o.
Miesto práce
Štúrova 71a, 949 01 Nitra
Štúrova 71a, 949 01 Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2020
01.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
min. 830€ (v závislosti od skúseností a kvality kandidáta) + kvartálny bonus a ďalšie benefity v súlade so sociálnou politikou spoločnosti
min. 830€ (v závislosti od skúseností a kvality kandidáta) + kvartálny bonus a ďalšie benefity v súlade so sociálnou politikou spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zaistenie prevádzky kancelárie- odosielaná a prijatá pošta, objednávky, kontakt s dodávateľmi a kontrola faktúr
• Vedenie administratívnej agendy pobočky a archivácia dokumentov v elektronickej a papierovej forme
• Mzdová agenda- evidencia dochádzky, evidencia dohôd o vykonaní práce, vyúčtovanie, stravné lístky
• Vedenie agendy zmlúv a dohôd so zákazníkmi a partnermi, koordinuje proces prípravy zmlúv, ich schvaľovanie a informovanie zákazníka a obchodného zástupcu o priebehu procesu
• Zabezpečenie stretnutí manažmentu, marketingového a predajného tímu po technickej a organizačnej stránke v priestoroch spoločnosti aj mimo spoločnosti, účasť na týchto stretnutiach, administratíva
• Zabezpečenie pracovných ciest ( letenky, ubytovanie, rezervácia, taxi ) vrátane súvisiacej agendy po organizačnej a technickej stránke
• Pomoc pri organizovaní seminárov, marketingových akcií a kongresov
• Podpora pri príprave marketingových materiálov po organizačnej a technickej stránke
• Príprava a realizácia individuálnych zásielok zákazníkom a partnerom
• Vedenie administratívnej agendy pobočky a archivácia dokumentov v elektronickej a papierovej forme
• Mzdová agenda- evidencia dochádzky, evidencia dohôd o vykonaní práce, vyúčtovanie, stravné lístky
• Vedenie agendy zmlúv a dohôd so zákazníkmi a partnermi, koordinuje proces prípravy zmlúv, ich schvaľovanie a informovanie zákazníka a obchodného zástupcu o priebehu procesu
• Zabezpečenie stretnutí manažmentu, marketingového a predajného tímu po technickej a organizačnej stránke v priestoroch spoločnosti aj mimo spoločnosti, účasť na týchto stretnutiach, administratíva
• Zabezpečenie pracovných ciest ( letenky, ubytovanie, rezervácia, taxi ) vrátane súvisiacej agendy po organizačnej a technickej stránke
• Pomoc pri organizovaní seminárov, marketingových akcií a kongresov
• Podpora pri príprave marketingových materiálov po organizačnej a technickej stránke
• Príprava a realizácia individuálnych zásielok zákazníkom a partnerom
Informácie o výberovom konaní
Na osobný pohovor budú pozvaní uchádzači, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Materiály neoslovených uchádzačov budú v súlade s nariadením GDPR a so zákonom o ochrane osobných údajov skartované.
Informácia o spracúvaní osobných údajov uchádzačov o zamestnanie sa nachádza na: http://www.convatec.sk/o-nás/kariéra/
Informácia o spracúvaní osobných údajov uchádzačov o zamestnanie sa nachádza na: http://www.convatec.sk/o-nás/kariéra/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vysoká znalosť PC- MS Office a databáz
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti
• Schopnosť načúvať, pozitívny prístup k riešeniu konfliktov
• Vysoká miera zodpovednosti
• Schopnosť efektívne pracovať v kolektíve
• Veľmi dobré organizačné schopnosti
• Vysoká miera kreativity
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti
• Schopnosť načúvať, pozitívny prístup k riešeniu konfliktov
• Vysoká miera zodpovednosti
• Schopnosť efektívne pracovať v kolektíve
• Veľmi dobré organizačné schopnosti
• Vysoká miera kreativity
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pioneering trusted medical solutions to improve the lives we touch: Unomedical s.r.o. is a member of Convatec which is a global medical products and technologies company, focused on solutions for the management of chronic conditions, with leading positions in advanced wound care, ostomy care, continence care, and infusion care. With around 10,000 colleagues, we provide our products and services in almost 100 countries, united by a promise to be forever caring. Our solutions provide a range of benefits, from infection prevention and protection of at-risk skin, to improved patient outcomes and reduced care costs. Convatec’s revenues in 2023 were over $2 billion. The company is a constituent of the FTSE 100 Index (LSE:CTEC). To learn more about Convatec, please visit http://www.convatecgroup.com
To find out more please visit https://careers.convatec.com - thanks for your interest!
To find out more please visit https://careers.convatec.com - thanks for your interest!
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3789602
Dátum zverejnenia: 18.10.2019
2019-10-18
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Unomedical s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. 830€ (v závislosti od skúseností a kvality kandidáta) + kvartálny bonus a ďalšie benefity v súlade so sociálnou politikou spoločnosti