Odborný referent pre verejné obstarávanie

UNMS SR

Miesto práce
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky (ÚNMS SR), Štefanovičova, Brat, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacZvýšenie mzdy v závislosti od dosiahnutej praxe. Taktiež je možné individuálne zvýšenie mzdy v prípade pozitívneho hodnotenia prístupu a plnenia úloh.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vykonáva činnosti súvisiace s procesom verejného obstarávania voči externému dodávateľovi,
- spracováva ročný plán verejného obstarávania za úrad,
- zabezpečuje výber dodávateľov tovarov, prác a služieb a spracováva požiadavky na obstaranie tovarov a služieb vyplývajúcich zo zabezpečenia prevádzky,
- vedie komplexnú evidenciu verejného obstarávania úradu a počas roka sleduje finančné limity pre jednotlivé zákazky na dodávku tovarov, prác a služieb a zabezpečuje dodržanie finančných limitov pri zadávaných zákazkách v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v súlade s platnými internými predpismi,
- dáva podnety pre zabezpečenie výberov dodávateľov v súlade s potrebami úradu a na základe predpokladanej hodnoty zákazky navrhuje i výber postupu obstarávania v súlade s platnou legislatívou,
- zodpovedá za realizáciu a kontrolu procesu verejného obstarávania v rámci národného projektu „Zavádzanie a podpora manažérstva kvality v organizáciách verejnej správy“ (ďalej len „národný projekt“), vrátane elektronického trhoviska,
- plánovanie verejného obstarávania v rámci národného projektu,
- spolupracuje pri vypracovávaní opisu predmetu zákazky v rámci verejných obstarávaní počas národného projektu,
- spolupracuje pri príprave výzvy, súťažných podkladov a ostatných dokumentov v rámci zvoleného postupu obstarávania počas národného projektu,
- spolupracuje pri organizovaní a vyhodnocovaní ponúk v procese verejného obstarávania počas národného projektu,
- spolupracuje so zamestnancami participujúcimi na verejnom obstarávaní počas národného projektu,
- dohliada na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní,
- poskytuje informácie záujemcom v rámci verejného obstarávania počas národného projektu,
- eviduje, ukladá a ochraňuje registratúrne záznamy a dokumenty o verejnom obstarávaní v rámci národného projektu,
- zabezpečuje zverejňovanie informácií verejného obstarávania v súlade s platnou legislatívou SR,
- vykonáva a plní ďalšie úlohy súvisiace s vyššie uvedeným vymedzením pracovnej činnosti podľa pokynov vedúceho zamestnanca.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pružný pracovný čas.
Pracovný čas 37,5 hodín týždenne.
Základná výmera dovolenky zamestnanca 5 týždňov.
Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie.
Benefity podľa Kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
- profesijný štruktúrovaný životopis s uvedením doterajšej praxe;
- motivačný list.

Požadované dokumenty prosíme poslať emailom alebo listine na adresu: Osobný úrad, Štefanovičova 3, 810 05 Bratislava s uvedením identifikátora VK08/2023

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.

Informácia o spracúvaní osobných údajov pre uchádzačov výberového konania

Prevádzkovateľ: Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, so sídlom Štefanovičova 3, P.O.Box 76, 810 05 Bratislava 15, IČO: 30 810 710.
Účel spracúvania: Realizácia výberového konania.
Právny základ: zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Doba uchovávania osobných údajov: Na uchovávanie niektorých osobných údajov sa vzťahuje zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v spojení s Registratúrnym poriadkom a plánom úradu, ktorý schvaľuje Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky pričom doba uchovávania osobných údajov je v tomto prípade 5 rokov.

Práva dotknutých osôb:
Právo na prístup - máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o Vás máme k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako Vaše osobné údaje používame. Vo väčšine prípadov Vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v písomnej listinnej forme, pokiaľ nepožadujete iný spôsob ich poskytnutia. Ak ste o poskytnutie týchto informácií požiadali elektronickými prostriedkami, budú Vám poskytnuté elektronicky, ak to bude technicky možné.
Právo na opravu - prijímame primerané opatrenia, aby sme zabezpečili presnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré o Vás máme k dispozícii. Ak si myslíte, že údaje, ktorými disponujeme sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, prosím, neváhajte nás požiadať, aby sme tieto
informácie upravili, aktualizovali alebo doplnili.
Právo na vymazanie (právo „na zabudnutie“) - máte právo nás požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov, napríklad v prípade, ak osobné údaje, ktoré sme o Vás získali, už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracúvania. Vaše právo je však potrebné posúdiť z pohľadu všetkých relevantných okolností. Napríklad, môžeme mať určité právne a regulačné povinnosti, čo znamená, že nebudeme môcť Vašej žiadosti vyhovieť. Právo na obmedzenie spracúvania - za určitých okolností ste oprávnený nás požiadať, aby sme prestali používať Vaše osobné údaje. Ide napríklad o prípady, keď si myslíte, že osobné údaje, ktoré o Vás máme, môžu byť nesprávne alebo keď si myslíte, že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.
Právo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov - ak sa domnievate, že Vaše osobné údaje spracúvame nespravodlivo alebo nezákonne, môžete podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; tel. číslo: +421 /2/ 3231 3214; e-mail: [email protected], https://dataprotection.gov.sk. V prípade podania návrhu elektronickou formou je potrebné, aby tento spĺňal náležitosti podľa § 19 ods. 1 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. Prenos osobných údajov dotknutých osôb do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie sa neuskutočňuje. Osobné údaje nebudú použité na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania.

Kontakt na zodpovednú osobu: E-mailový kontakt: [email protected] alebo Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, P.O.Box 76, Štefanovičova 3, 810 05 Bratislava 15.

Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na nasledovnom odkaze https://www.unms.sk/?Ochrana-osobnych údajov (v elektronickej podobe) alebo na osobnom úrade prevádzkovateľa (v listinnej podobe).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborná spôsobilosť vo verejnom obstarávaní z úrovne ústredného organu štátnej správy alebo zamestnávateľa na celoštátnej úrovni zamestnancom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ÚNMS SR je ústredným orgánom štátnej správy pre oblasť technickej normalizácie, metrológie, kvality, posudzovania zhody a akreditácie orgánov posudzovania zhody. Vypracúva koncepciu štátnej politiky, vykonáva metodickú činnosť a dozerá na plnenie úloh v oblasti normalizácie, metrológie, kvality, posudzovania zhody a akreditácie orgánov posudzovania zhody. Viac informácií: https://www.unms.sk/

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4558088  Dátum zverejnenia: 17.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac