Vedúci Oddelenia vrátnej služby pre študentské domovy - výberové konanie
Univerzita Komenského v Bratislave Rektorát
Bratislava
plný úväzok
Od 1 300 EUR/mesiacUvedený plat je funkčný plat v súlade s ustanoveniami zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý už zohľadňuje aj príplatky (základná zložka mzdy v 4. platovej triede v 1. platovom stupni je 779,00€)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Univerzita Komenského v Bratislave, v zastúpení prof. JUDr. Marek Števček, DrSc., rektor, v súlade so zákonom NR SR č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vypisuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta
„Vedúci Oddelenia vrátnej služby pre študentské domovy“
Náplň práce:
zabezpečuje nepretržitú vrátnu službu na vrátniciach študentských domovov;
kontroluje vstupy a vstupujúcich do objektov, kontroluje výstupy a vystupujúcich z objektov;
zabraňuje vstup nepovoleným osobám a nepovolenému vjazdu vozidiel,
poskytuje informácie návštevníkom a ubytovaným osobám;
eviduje návštevy;
zabezpečuje dohľad nad prechodom turniketov, kontrolných stanovíšť;
vykonáva kontrolu vynášania a vnášania nábytku, zariadení a ostatného majetku;
zabezpečuje nepretržité monitorovanie interiéru a exteriéru prostredníctvom kamerového systému a pravidelných pochôdzok;
eviduje príchod a odchod zamestnancov na pracovisko a z pracoviska v mimopracovnej dobe;
zabezpečuje dodržiavanie vnútorných a všeobecne záväzných právnych noriem v priestoroch ubytovacieho zariadenia, najmä internátneho poriadku;
eviduje a dokumentuje disciplinárne priestupky spáchané proti internátnemu poriadku;
ukladá priestupkové opatrenia a sankcie v zmysle internátneho poriadku a zmluvy o ubytovaní;
zabezpečuje kontroly a obchôdzky ubytovacej časti aj celého areálu študentského domova;
prijíma a eviduje hlásenia o incidentoch (napr. výpadky dodávok energií, poruchy zariadení, porušenia internátneho poriadku, iné udalosti), zabezpečuje dokumentáciu k incidentom (písomné záznamy, fotodokumentácia a pod.);
nahlasuje a oznamuje požiare, poruchy výťahov, incidenty v prípade ich vzniku,
vykonáva bezprostredné postupy a opatrenia na zamedzenie ohrozenia na zdraví alebo živote osôb a/alebo zamedzenie poškodenia majetku, v prípade potreby súčinnosti zabezpečuje informovanosť vecne príslušných pracovísk, zabezpečuje uplatnenie postupov vyplývajúcich z požiarnych a poplachových smerníc a požiarneho evakuačného plánu;
vykonáva dohľad nad dodržiavaním vnútro areálového dopravného režimu, zabezpečuje komunikáciu s príslušnými orgánmi policajného zboru,
komplexne zabezpečuje kľúčový režim, eviduje ich príjem, výdaj, zabezpečuje ich bezpečnú úschovu; zabezpečuje doplňovanie kľúčov a ich označovanie, vykonáva ich kontrolu a inventarizáciu;
zabezpečuje príjem/výdaj posteľnej bielizne v mimo prevádzkovom čase skladu posteľnej bielizne a vedie o tom evidenciu;
zabezpečuje ubytovanie v mimo prevádzkovom čase ubytovacích oddelení a oddelenia hotelového ubytovania a vykonáva práce a služby s tým spojené vrátane vedenia evidencie;
vyberá poplatky a vykonáva kontrolu pravosti bankoviek na zariadení na to určenom a zodpovedá za prípadné zistené nedostatky s tým súvisiace;
vydáva inventár, ktorý sa zapožičiava ubytovaným a vedie o tom evidenciu;
kontroluje bezpečnostné a signalizačné zariadenia;
obsluhuje a kontroluje zabezpečovacie a monitorovacie zariadenia;
samostatne prešetruje škodové udalosti, spracováva podklady a vyjadrenia pre škodovú komisiu;
vykonáva ďalšie súvisiace úlohy a činnosti.
Informácie o výberovom konaní
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- štruktúrovaný životopis s prehľadom doterajšej odbornej praxe v slovenskom jazyku,
- kópia dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o plnej spôsobilosti na právne úkony,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na výkon danej pozície.
V prípade, ak uchádzač nezašle všetky požadované doklady, na žiadosť o zaradenie do výberového konania sa neprihliada.
Forma výberového konania: pohovor
Zaslaním prihlášky do výberového konania dáva uchádzač súhlas so spracovaním osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na https://uniba.sk/ochrana-osobnych-udajov.
Žiadosť o zaradenie do výberového konania SPOLU S POŽADOVANÝMI DOKLADMI preukazujúcimi plnenie požiadaviek zasielajte na emailovú adresu [email protected] alebo v tlačenej podobe na adresu:
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. č. 6, P.O.Box 440, 814 99 Bratislava; s označením „Výberové konanie: Oddelenie vrátnej služby pre študentské domovy“ v termíne do 14.06.2024. Na žiadosti podané po stanovenom termíne sa neprihliada.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
riadiace a organizačné schopnosti,
výborné komunikačné schopnosti,
samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť,
schopnosť pracovať v stresových situáciách
schopnosť stanovovať priority, ciele a zlepšovať výkon pracovného tímu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UK je výskumnou inštitúciou, ktorá zastrešuje stovky domácich i zahraničných vedeckovýskumných projektov. Viacerí študenti sú tak už počas štúdia súčasťou významného výskumu a môžu sa aktívne zapojiť do riešenia projektov a grantov či sa zúčastňovať na odborných stážach (aj v zahraničí).