Administratívny pracovník, referent oddelenia grantov a rozvoja

Univerzita Komenského v Bratislave, Právnická fakulta

Miesto práce
Šafárikovo nám.6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
podľa zákona č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešný kandidát bude zabezpečovať v rámci Právnickej fakulty Univerzity Komenského nasledovné:
- administratívne zabezpečenie koordinácie grantov na fakulte
- vyhľadávanie a sprostredkovanie informácií o jednotlivých domácich a zahraničných grantových
projektoch členom akademickej obce, ktorí by sa do nich mohli zapojiť
- poskytovanie metodických usmernení žiadateľom o grantové projekty a riešiteľom grantových
projektov
- koordinácia tvorby riešiteľských kolektívov grantových projektov s medziodborovým charakterom
- podpora rozvoja aktivít zamestnancov fakulty pri vyhľadávaní grantových projektov a pri zapájaní sa
do riešenia grantových projektov, najmä organizovaním a vykonávaním informačných a metodických
seminárov zameraných na vzdelávanie a rozvoj kompetencií zamestnancov fakulty v oblasti grantov
- sledovanie účasti v grantových projektoch vysokoškolských učiteľov fakulty, vedeckých pracovníkov
fakulty a interných doktorandov fakulty, jej štatistické spracovanie, vyhodnocovanie a informovanie
dekana a príslušného prodekana o zistených skutočnostiach
- administratívne zabezpečovanie vytvárania predpokladov a koordinácie spolupráce s predstaviteľmi
iných vedeckých a umeleckých odborov na univerzite v oblasti vedy, výskumu, štúdia a ďalšieho
vzdelávania
- administratívne činnosti spojené s prípravou vnútorných predpisov, s prípravou koncepcií rozvoja
fakulty a praktickej realizácie rozvojových impulzov, dlhodobého zámeru fakulty a výročnej správy o
činnosti fakulty
- administratívne činnosti spojené s hodnotením fakulty
- administratívne činnosti spojené s akreditáciou fakulty
- administratívne činnosti spojené so študentskou vedeckou odbornou činnosťou

Zamestnanecké výhody, benefity

Osobnostný rozvoj - interné a externé školenia

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní a pozvaní na pohovor budú len vybraní uchádzači. Svoje ponuky a životopis v slovenskom jazyku zasielajte na mailovú adresu: praca@flaw.uniba.sk .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Strojopis - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax minimálne 2 roky na administratívnej pozícii
- proaktívny prístup
- výborné komunikačné zručnosti (ústny aj písomný prejav)
- výborné organizačné zručnosti
- schopnosť pracovať v tíme
- nekonfliktné správanie a schopnosti presadiť sa
- zodpovedný prístup k práci
- občianska a morálna bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejnoprávna inštitúcia zriadená zákonom

Adresa spoločnosti

Univerzita Komenského v Bratislave, Právn. fakulta
Šafárikovo nám.6
810 00 Bratislava
http://www.flaw.uniba.sk
ID: 3280625   Dátum zverejnenia: 8.1.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   podľa zákona č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.