Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager/Asistentka pre náborovú spoločnosť
Universal Consulting s.r.o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Základná mzda OD 500,- € (brutto)/mesiac + variabilná zložka + prémie + odmeny. (v čistom cca 600-700 E netto, podľa výkonu a skúseností)
Základná mzda OD 500,- € (brutto)/mesiac + variabilná zložka + prémie + odmeny. (v čistom cca 600-700 E netto, podľa výkonu a skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Agentúra práce s dlhoročnou tradíciou Vám ponúka ideálnu príležitosť. Do našej pobočky v TRENČÍNE a hľadáme šikovnú kolegyňu do Front Office aj Back Office.
Kandidátka môže pracovať na recepcii/alebo Front Office, alebo v Back Office (v tíme náborárov) podľa skúseností.
Pokiaľ máte už skúsenosti s náborom, určite sa nám ozvite - možnosť pracovať na aj na inej pozícii v rámci spoločnosti.
Pracovná náplň:
• administratívna podpora pri výbere a nábore zamestnancov pre našich klientov, pri predselekcii kandidátov na inzerované pracovné pozície, podpora pri príprave dokumentov
• administratíva spojená so správou a evidenciou interných dokumentov
• práca s internetom, počítačom, databázou
• aktívna celo-tímová spolupráca
• asistencia pri rôznych projektoch
• preklady
• iné operatívne úlohy
Kandidátka môže pracovať na recepcii/alebo Front Office, alebo v Back Office (v tíme náborárov) podľa skúseností.
Pokiaľ máte už skúsenosti s náborom, určite sa nám ozvite - možnosť pracovať na aj na inej pozícii v rámci spoločnosti.
Pracovná náplň:
• administratívna podpora pri výbere a nábore zamestnancov pre našich klientov, pri predselekcii kandidátov na inzerované pracovné pozície, podpora pri príprave dokumentov
• administratíva spojená so správou a evidenciou interných dokumentov
• práca s internetom, počítačom, databázou
• aktívna celo-tímová spolupráca
• asistencia pri rôznych projektoch
• preklady
• iné operatívne úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
Máte možnosť:
- získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
- získať prax v oblasti náborovej činnosti
- pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
- pracovať v mladom kolektíve
- príležitosť kariérneho postupu
- získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
- získať prax v oblasti náborovej činnosti
- pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
- pracovať v mladom kolektíve
- príležitosť kariérneho postupu
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite svoj aktuálny životopis na adresu: [email protected], prípadne nás kontaktujte na čísle 032/7440174.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Sme spoľahlivým sprostredkovateľom s najväčšou pracovnou ponukou na zahraničnom trhu.
Čerpáme z našich 16 ročných skúseností. S nami získate spoľahlivú prácu a bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou.
Sme spoľahlivým sprostredkovateľom s najväčšou pracovnou ponukou na zahraničnom trhu.
Čerpáme z našich 16 ročných skúseností. S nami získate spoľahlivú prácu a bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme nového člena tímu, ktorý má záujem aktívne participovať na chode spoločnosti.
Práca si vyžaduje značnú flexibilitu a dobré komunikatívne a organizačné schopnosti.
Tiež požadujeme:
o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť anglického jazyka alebo nemeckého slovom aj písmom
o Ovládanie iného jazyka výhodou
o Výhodou je prax s prácou s ľuďmi, recepcii, administratíve, alebo personálnej spoločnosti
o Skúsenosti s telefonickou komunikáciou s klientmi alebo so zákazníckym servisom sú výhodou
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, internet
o Odolnosť voči stresu a pracovnému náporu
o Hľadáme zodpovedného, flexibilného pracovníka
o Ochota tvrdo pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením
o Samostatnosť, flexibilita samostatné myslenie,
o Schopnosť prijať zodpovednosť, odolnosť voči pracovnej záťaži.
Práca si vyžaduje značnú flexibilitu a dobré komunikatívne a organizačné schopnosti.
Tiež požadujeme:
o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť anglického jazyka alebo nemeckého slovom aj písmom
o Ovládanie iného jazyka výhodou
o Výhodou je prax s prácou s ľuďmi, recepcii, administratíve, alebo personálnej spoločnosti
o Skúsenosti s telefonickou komunikáciou s klientmi alebo so zákazníckym servisom sú výhodou
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, internet
o Odolnosť voči stresu a pracovnému náporu
o Hľadáme zodpovedného, flexibilného pracovníka
o Ochota tvrdo pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením
o Samostatnosť, flexibilita samostatné myslenie,
o Schopnosť prijať zodpovednosť, odolnosť voči pracovnej záťaži.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
„VAŠA CESTA K NAJLEPŠEJ PRÁCI V ZAHRANIČÍ ZAČÍNA S NAMI!“
Sme nielen spoľahlivým sprostredkovateľom práce do zahraničia, ale aj tým, ktorý má najväčšiu pracovnú ponuku na zahraničnom trhu.
Máme 22-ročné skúsenosti, z ktorých čerpáme a snažíme sa ich čo najlepšie využiť v prospech našich kandidátov. Naším záujmom a prioritou je bezpečne Vás previesť celým procesom spojeným s relokáciou. Naša najlepšia referencia je úspešné zabezpečenie práce pre viac ako 18.000 kandidátov od r. 2002.
My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.
Sme nielen spoľahlivým sprostredkovateľom práce do zahraničia, ale aj tým, ktorý má najväčšiu pracovnú ponuku na zahraničnom trhu.
Máme 22-ročné skúsenosti, z ktorých čerpáme a snažíme sa ich čo najlepšie využiť v prospech našich kandidátov. Naším záujmom a prioritou je bezpečne Vás previesť celým procesom spojeným s relokáciou. Naša najlepšia referencia je úspešné zabezpečenie práce pre viac ako 18.000 kandidátov od r. 2002.
My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3580817
Dátum zverejnenia: 17.1.2019
2019-01-17
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Recruiter, špecialista výberov, Sekretárka Spoločnosť: Universal Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základná mzda OD 500,- € (brutto)/mesiac + variabilná zložka + prémie + odmeny. (v čistom cca 600-700 E netto, podľa výkonu a skúseností)