Pozor! Hľadá sa Office Asistentka/Asistent pre správcovskú spoločnosť! Skvelá mzda až 1300 € mesačne a ročné prémie! Aj pre absolventov!
United Resources Group s. r. o.
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
✅ Príď nám pomôcť s prevádzkou našej kancelárie, aby všetko fungovalo tak, ako má!
Sme správcovská spoločnosť, spravujeme viac ako 80 nákupných centier v Európe. Pre náš bratislavský tím hľadáme kolegyňu alebo kolegu, ktorej úlohou bude najmä:
✔️ Zabezpečovanie chodu kancelárie (10 ľudí)
✔️ Podpora finančného oddelenia a technického oddelenia
✔️ Komunikácia so zákazníkmi a vybavovanie požiadaviek
✔️ Evidencia korešpondencie a došlých a vystavených faktúr
✔️ Pomoc pri príprave podkladov a prezentácií
⚠️ Prečo sa pridať do nášho tímu?
✅ Sme stabilný zamestnávateľ s medzinárodným zázemím
✅ Ponúkame nadštandardné mzdové ohodnotenie a kopec benefitov
✅ Spravujeme viac ako 80 nákupných centier naprieč Európou
✅ Naša skupina pôsobí v 14 krajinách sveta
⚠️ Ak Ťa pracovná príležitosť zaujme alebo máš otázky, ktoré si chceš zodpovedať, neváhaj nám zavolať na telefónne číslo 0910 588 587 alebo napísať na [email protected]!
Zamestnanecké výhody, benefity
✅ Čo ponúkame pre našu budúcu kolegyňu/kolegu?
➕ Skvelú mesačnú mzdu 1300 €
➕ Ročné výkonnostné prémie
➕ Možnosť odborne a kariérne rásť
➕ Moderné pracovné prostredie
➕ Bezproblémové parkovanie
➕ Pružný pracovný čas
✅ Máme pružný pracovný čas 07:00 - 15:30 alebo 09:00 - 17:30, pondelok až piatok.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Správcovská spoločnosť s európskou pôsobnosťou spravujúca viac ako 80 obchodných centrier v Európe poskytujúca prácu 550+ zamestnancom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
✅ Čo by si mala/mal spĺňať na túto pracovnú pozíciu?
✔️ Počítačová gramotnosť
✔️ Znalosť MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
✔️ Dobré komunikačné zručnosti (slovom, písmom)
✔️ Anglický jazyk na úrovni B1 (Mierne pokročilý)
Nezáleží na počte rokov praxe, ale na Tvojich skutočných schopnostiach a zručnostiach! Neváhaj nám zaslať životopis, radi si ho prezrieme!
Kontaktovať však budeme výhradne kandidátky a kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Za porozumenie Vám ďakujeme.