Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Teamleader zákazníckeho centra - online fashion
United Fashion Group s.r.o.
Miesto práce
Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava
Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacmzda/odmena sa môže meniť v závislosti od dohodnutej formy spolupráce a od rozsahu splnenia požiadaviek (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
1 000 EUR/mesiacmzda/odmena sa môže meniť v závislosti od dohodnutej formy spolupráce a od rozsahu splnenia požiadaviek (vzdelanie, jazykové znalosti, požadovaná prax, osobnostné predpoklady a zručnosti).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si aktívny typ osoby a multitasking Ti nerobí žiadny problém?
Komunikatívnosť, trpezlivosť a starostlivosť o ostatných patria do Tvojej základnej výbavy?
Vieš si predstaviť, že by si sa staral/a a pomáhala organizovať prácu členom tímu na zákazníckom servise pre niekoľko online e-shopov zameraných na módu a okrem toho by si sám/a dokázala poskytovať kvalitný zákaznícky servis našim zákazníkom?
Ak si ani pri jednej otázke nazaváhal/a, v tom prípade sa k nám perfektne hodíš.
Sme spoločnosť prevádzkujúca na slovenskom trhu e-shopy Saxana.sk, Topankovo.sk, ktoré sú roky etablované aj na českom a maďarskom trhu. Hľadáme do nášho tímu nového supervízora, ktorého úlohou bude koordinovať a spolu s tímom pracovať na tom, aby boli všetky požiadavky a želania zákazníkov vybavené včas a k spokojnosti zákazníka.
Čo Ťa u nás v práci na zákazníckom centre čaká?
- vedenie a koordinácia tímu zákazníckeho centra s cieľom zabezpečiť jeho efektívne fungovanie a dosiahnuť čo najlepší zákaznícky servis;
- vykonávanie, organizovanie a koordinovanie aktivít tímu: spracovanie objednávok, fakturácia, komunikácia so zákazníkom – e-maily, call centrum, vybavovanie reklamácií;
- vedenie, hodnotenie a ďalší osobný a odborný rozvoj jednotlivých členov tímu;
- úzka spolupráca s oddelením skladu a vzájomné zosúladenie priorít týchto oddelení;
- predkladanie návrhov na zlepšenie pracovných procesov.
Komunikatívnosť, trpezlivosť a starostlivosť o ostatných patria do Tvojej základnej výbavy?
Vieš si predstaviť, že by si sa staral/a a pomáhala organizovať prácu členom tímu na zákazníckom servise pre niekoľko online e-shopov zameraných na módu a okrem toho by si sám/a dokázala poskytovať kvalitný zákaznícky servis našim zákazníkom?
Ak si ani pri jednej otázke nazaváhal/a, v tom prípade sa k nám perfektne hodíš.
Sme spoločnosť prevádzkujúca na slovenskom trhu e-shopy Saxana.sk, Topankovo.sk, ktoré sú roky etablované aj na českom a maďarskom trhu. Hľadáme do nášho tímu nového supervízora, ktorého úlohou bude koordinovať a spolu s tímom pracovať na tom, aby boli všetky požiadavky a želania zákazníkov vybavené včas a k spokojnosti zákazníka.
Čo Ťa u nás v práci na zákazníckom centre čaká?
- vedenie a koordinácia tímu zákazníckeho centra s cieľom zabezpečiť jeho efektívne fungovanie a dosiahnuť čo najlepší zákaznícky servis;
- vykonávanie, organizovanie a koordinovanie aktivít tímu: spracovanie objednávok, fakturácia, komunikácia so zákazníkom – e-maily, call centrum, vybavovanie reklamácií;
- vedenie, hodnotenie a ďalší osobný a odborný rozvoj jednotlivých členov tímu;
- úzka spolupráca s oddelením skladu a vzájomné zosúladenie priorít týchto oddelení;
- predkladanie návrhov na zlepšenie pracovných procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- výrazné zamestnanecké zľavy;
- ak si kávičkár, prídeš si na svoje;
- práca v mladom kolektíve a modernom pracovnom prostredí;
- spoločné teambuildingy;
- multisport karta.
- ak si kávičkár, prídeš si na svoje;
- práca v mladom kolektíve a modernom pracovnom prostredí;
- spoločné teambuildingy;
- multisport karta.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zašlite, prosím, životopis a motivačný list v slovenskom jazyku.
Vážime si prejavený záujem a ďakujeme za každý jeden zaslaný životopis.
Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky na túto obsadzovanú pozíciu.
Ak niekoho na pohovor nevyberieme, môžeme sa mu znova ozvať neskôr s ponukou pozície, ktorá oveľa viac vyhovuje jeho skúsenostiam alebo schopnostiam. Preto, ak Ťa v budúcnosti u nás zaujme iná ponuka, určite neváhaj poslať žiadosť opätovne.
Ďakujeme.
Vážime si prejavený záujem a ďakujeme za každý jeden zaslaný životopis.
Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky na túto obsadzovanú pozíciu.
Ak niekoho na pohovor nevyberieme, môžeme sa mu znova ozvať neskôr s ponukou pozície, ktorá oveľa viac vyhovuje jeho skúsenostiam alebo schopnostiam. Preto, ak Ťa v budúcnosti u nás zaujme iná ponuka, určite neváhaj poslať žiadosť opätovne.
Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
ideálne 2 roky na podobnej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením ľudí a schopnosť viesť, rozvíjať a motivovať svoj tím;
- orientácia na predaj a dosahovanie výkonov;
- komunikačné schopnosti a prozákaznícky prístup;
- organizačné schopnosti a analytické myslenie;
- výborný písomný prejav, príjemné vystupovanie a schopnosť promptne reagovať;
- flexibilita, chuť a schopnosť rýchlo sa učiť;
- aktívna znalosť maďarského alebo českého jazyka je veľkou výhodou;
- práca na call centre je výhodou.
- orientácia na predaj a dosahovanie výkonov;
- komunikačné schopnosti a prozákaznícky prístup;
- organizačné schopnosti a analytické myslenie;
- výborný písomný prejav, príjemné vystupovanie a schopnosť promptne reagovať;
- flexibilita, chuť a schopnosť rýchlo sa učiť;
- aktívna znalosť maďarského alebo českého jazyka je veľkou výhodou;
- práca na call centre je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
United Fashion Group, s.r.o. prevádzkuje pod jednou strechou viaceré úspešné e-shopy vo fashion oblasti na Slovensku, ale i v zahraničí. Milujeme štýlové topánky, krásne kabelky, trendy šaty a kvalitné spodné prádlo, ktoré prinášame zákazníkom prostredníctvom Saxana.sk od roku 2007 a Topankovo.sk od roku 2009. Okrem Slovenska máme spokojných zákazníkov aj v Česku a Maďarsku.
Rozrastá sa nielen okruh našich zákazníkov, ale aj kolegov. Potrebujeme novú posilu do nášho tímu. Ak Ťa ponúkaná pracovná pozícia zaujala, neváhaj nás kontaktovať.
Rozrastá sa nielen okruh našich zákazníkov, ale aj kolegov. Potrebujeme novú posilu do nášho tímu. Ak Ťa ponúkaná pracovná pozícia zaujala, neváhaj nás kontaktovať.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4018109
Dátum zverejnenia: 20.4.2021
2021-04-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Manažér call centra, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: United Fashion Group s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac