ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK (M/Ž)

Meno spoločnosti: UnitCargo s.r.o.
Sídlo: Nové Zámky
Pracovný pomer: plný uväzok
Nástup: ihneď

Stručný popis spoločnosti

UnitCargo s.r.o. je pobočkou skupiny UnitCargo Group so sídlom vo Viedni a pobočkami v celej strednej a východnej Európe. Spolu s našimi zákazníkmi, zamestnancami a dodávateľmi sa snažíme poskytovať to najlepšie v logistických službách. Našimi klientmi sú medzinárodne uznávané spoločnosti a známe značky zo všetkých priemyselných odvetví. Kladieme dôraz na bezpečnosť, efektívnosť, ochranu životného prostredia a dobré pracovné podmienky pre všetky zúčastnené strany


Hlavné zložky práce:

  • Administratívna komunikácia
  • Komunikácia s účtovným oddelením v materskej firme vo Viedni
  • Príprava, kontrola a archivácia dokumentov
  • Vystavovanie odberateľských a dodávateľských faktúr
  • Sledovanie platobnej disciplíny odberateľov, urgovanie oneskorených úhrad

Vaše schopnosti a skúsenosti:

  • Stredoškolské s maturitou alebo nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie obchodného zamerania
  • Fakturácia – základy
  • Microsoft Office – pokročilý
  • Prax v oblasti administratívy
  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
  • Znalosť iného cudzieho jazyka je veľkou výhodou (maďarský, poľský…)
  • Zmysel pre detail a kvalitu
  • Schopnosť pracovať samostatne a s vysokým pracovným nasadením
  • Orientácia na výsledky a cieľ
  • Znalosti z oblasti IT sú výhodou (minimálne skúsenosti ako IT podpora, softvérovy admin alebo super user)

Čo ponúkame:

  • Výhody a benefity práce v silnej nadnárodnej, stabilnej a neustále rastúcej firme
  • Internacionálny tím, príjemné pracovné až rodinné prostredie
  • Firemná kultúra založená na hodnotách
  • Prácu v lokálnom tíme s priateľskými a podporujúcimi kolegami
  • Možnosť kariérneho rastu
  • Vzdelávanie v Unitcargo Academy a jazykové kurzy (anglický a nemecký jazyk)
  • Spoluprácu s medzinárodnými tímami a denné využívanie cudzieho jazyka
  • Podporu vedením spoločnosti a otvorenú komunikáciu, plochú organizačnú štruktúru
  • Prostredie podporujúce rodiny – žiadne nadčasy, pružný pracovný čas
  • Možnosť vziať si dieťa so sebou do práce v prípade nutnosti
  • Home office – viackrát mesačne (dohodou)
  • Nápoje zadarmo, ovocie na pracovisku
  • Parkovacie miesto
  • Firemné aktivity- od kvalitnej rannej kávy až po teambuildingy a vianočné večierky
  • Základná hrubá mzda: od 900 EUR – v závislosti od pracovných skúseností.

Proces výberu kandidátov:

  • Uzávierka pre príjem prihlášok je 15.04.2022
  • Svoj životopis a motivačný list pošlite na adresu: [email protected]
  • Ďakujeme všetkým kandidátom, ktorí sa u nás uchádzajú o zamestnanie. Všetky životopisy budú dôkladne posúdené, vyhradzujeme si však právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 4280078  Dátum zverejnenia: 11.3.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac