Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team leader IT Services
UNIQA
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
3 200 EUR/mesiac+ bonusy
3 200 EUR/mesiac+ bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v oblasti Service Desk/Help Desk a poznáte produkty Microsoft pre túto oblasť?
Privítate zodpovednosť a je pre vás dôležité vidieť výsledky svojej práce?
Radi si oživíte home office občasným cestovaním (CZ&SK)?
Ak áno, čítajte ďalej...
Aký je tím IT služieb v spoločnosti UNIQA?
Sme tím 6 ľudí so širokou škálou odborných znalostí, ktorí spolu tvoria vyvážený, kompaktný a efektívny celok.
Pôsobíme v Bratislave, Prahe a Brne a stretávame sa väčšinou online.
Na formality si nepotrpíme. Pri každodennej práci sa dokážeme spoločne zasmiať... a samozrejme, dokážeme aj tvrdo pracovať!
Ťaháme za jeden povraz.
Čo bude náplňou Vašej práce?
• vedenie tímu IT služieb (motivácia, rozvoj a školenie tímu, ktorý sa nachádza v SR a ČR).
• implementácia, riadenie a strategický rozvoj riešení a procesov na podporu zadávania a realizácie požiadaviek na služby, proces riadenia užívateľských a prevádzkových incidentov
• budete zodpovedať za nasledujúce oblasti IT služieb: IT Service Desk, Jira, CMDB, monitoring aplikácií, riadenie incidentov a riadenie zmien
• zabezpečenie vysokej výkonnosti podpory služieb a centrálneho helpdesku L1, L2 (riadenie incidentov a problémov)
• budete vlastniť procesy incidentov, požiadaviek, zmien a eskalácie a zabezpečovať ich poskytovanie na vynikajúcej úrovni, vykonávať reporting a v prípade potreby zavádzať opatrenia na zlepšenie služieb
• vedenie projektov a poskytovanie súčinnosti pri projektoch
• komunikácia s externými dodávateľmi
Privítate zodpovednosť a je pre vás dôležité vidieť výsledky svojej práce?
Radi si oživíte home office občasným cestovaním (CZ&SK)?
Ak áno, čítajte ďalej...
Aký je tím IT služieb v spoločnosti UNIQA?
Sme tím 6 ľudí so širokou škálou odborných znalostí, ktorí spolu tvoria vyvážený, kompaktný a efektívny celok.
Pôsobíme v Bratislave, Prahe a Brne a stretávame sa väčšinou online.
Na formality si nepotrpíme. Pri každodennej práci sa dokážeme spoločne zasmiať... a samozrejme, dokážeme aj tvrdo pracovať!
Ťaháme za jeden povraz.
Čo bude náplňou Vašej práce?
• vedenie tímu IT služieb (motivácia, rozvoj a školenie tímu, ktorý sa nachádza v SR a ČR).
• implementácia, riadenie a strategický rozvoj riešení a procesov na podporu zadávania a realizácie požiadaviek na služby, proces riadenia užívateľských a prevádzkových incidentov
• budete zodpovedať za nasledujúce oblasti IT služieb: IT Service Desk, Jira, CMDB, monitoring aplikácií, riadenie incidentov a riadenie zmien
• zabezpečenie vysokej výkonnosti podpory služieb a centrálneho helpdesku L1, L2 (riadenie incidentov a problémov)
• budete vlastniť procesy incidentov, požiadaviek, zmien a eskalácie a zabezpečovať ich poskytovanie na vynikajúcej úrovni, vykonávať reporting a v prípade potreby zavádzať opatrenia na zlepšenie služieb
• vedenie projektov a poskytovanie súčinnosti pri projektoch
• komunikácia s externými dodávateľmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vám ponúkame?
• zaujímavú prácu v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
• priateľský kolektív
• férový a transparentný prístup
• motivujúce bonusové odmeňovanie
• skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, flexibilný pracovný čas, home office
• množstvo ďalších atraktívnych firemných benefitov (stravné lístky, systém Cafeteria, príspevok na výučbu angličtiny, príspevok na energie, firemné podujatia, pitný režim na pracovisku, príspevok na dôchodkové zabezpečenie, príspevok pre budúcich rodičov, príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti, odmena za vernosť atď.)
• možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu
• modernú kanceláriu alebo takmer trvalý home-office - podľa vašich preferencií
• zaujímavú prácu v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
• priateľský kolektív
• férový a transparentný prístup
• motivujúce bonusové odmeňovanie
• skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, flexibilný pracovný čas, home office
• množstvo ďalších atraktívnych firemných benefitov (stravné lístky, systém Cafeteria, príspevok na výučbu angličtiny, príspevok na energie, firemné podujatia, pitný režim na pracovisku, príspevok na dôchodkové zabezpečenie, príspevok pre budúcich rodičov, príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti, odmena za vernosť atď.)
• možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu
• modernú kanceláriu alebo takmer trvalý home-office - podľa vašich preferencií
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Jira - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od vás očakávame?
• skúsenosti s riadením IT Service Desk L1, L2
• znalosť systému Jira (Jira Service Management, Jira SW), CMDB (iTOP) a monitorovania aplikácií (Zabbix)
• skúsenosti s procesmi Service Desk a riadením incidentov a požiadaviek
• skúsenosti s procesmi riadenia incidentov a riadenia zmien
• vodičský preukaz sk. B (budete cestovať do našich pobočiek približne 2-krát mesačne)
• anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2
• skúsenosti s riadením IT Service Desk L1, L2
• znalosť systému Jira (Jira Service Management, Jira SW), CMDB (iTOP) a monitorovania aplikácií (Zabbix)
• skúsenosti s procesmi Service Desk a riadením incidentov a požiadaviek
• skúsenosti s procesmi riadenia incidentov a riadenia zmien
• vodičský preukaz sk. B (budete cestovať do našich pobočiek približne 2-krát mesačne)
• anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UNIQA je dlhodobo silným hráčom v ČR i SR a aktuálne je partnerom viac ako 3 miliónom klientov. O tom, že sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytovať produkty a služby najvyššej kvality, svedčí aj naše ostatné umiestnenie v rôznych anketách. Už ôsmykrát za sebou máme titul Czech Business Superbrands, naše cestovné poistenie získalo ocenenie Zlatá koruna 2022 a titul Finančný produkt roka 2022. Podporujeme diverzitu a inklúziu v pracovnom prostredí a kladieme veľký dôraz na otvorenú firemnú kultúru.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
ID: 4597878
Dátum zverejnenia: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Bratislava Pozícia: IT manager, IT projektový manažér, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Správca informačného systému Spoločnosť: UNIQA
Základná zložka mzdy (brutto): 3 200 EUR/mesiac