Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Analytik (odd. Fraud Managementu)
UNIQA
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do UNIQA tímu Fraud Technical & Administration Support hľadáme nového člena. Baví ťa práca s dátami, vyhľadávanie a spájanie informácií z rôznych zdrojov, tak aby si z nich vytvoril ucelený prehľadný obraz? Dokážeš nájsť v pomyselnej kope sena zlatú ihlu? Chceš pomôcť pri detekcii a prešetrovaní poistných podvodov? Ak ťa zaujíma takáto práca, radi ťa uvítame v našom tíme, ktorý je neoddeliteľnou a podstatnou súčasťou tímu vyšetrovateľov UNIQA poisťovne.
Čo bude náplňou tvojej práce?
• ochrana a prevencia UNIQA proti rizikám podvodov
• podieľanie sa na vytváraní vnútorného kontrolného systému poisťovne, navrhovanie zlepšení a optimalizácií systému kontroly
• funkčná a dátová analýza k podpore vyšetrovania podvodov (interných, externých, poistných)
• nastavovanie parametrov a pravidiel detekčného systému v spolupráci so špecialistami pre vyšetrovanie poistných podvodov
• získavanie, kontrola a vyhodnocovanie dát z dátového skladu alebo z iných dátových zdrojov s následnou analýzou
• tvorba reportov a analýz (pravidelné, jednorazové)
• spolupráca na implementácii technických riešení, účasť v projektoch Fraud managementu a v projektových tímoch naprieč spoločnosťou
• komunikácia s externými partnermi – dodávateľmi služieb
• podávanie podnetov k odstráneniu rizík, závad a nepresností, k úprave pracovných postupov, chýbajúcich, nefunkčných či nekvalitných kontrol v spoločnosti
• priebežné doplňovanie kvalifikácie, účasť na seminároch a školeniach tematicky súvisiacich s oblasťou vyšetrovania podvodov, poisťovníctva a prípadne ďalších nadväzných oblastí
Do UNIQA tímu Fraud Technical & Administration Support hľadáme nového člena. Baví ťa práca s dátami, vyhľadávanie a spájanie informácií z rôznych zdrojov, tak aby si z nich vytvoril ucelený prehľadný obraz? Dokážeš nájsť v pomyselnej kope sena zlatú ihlu? Chceš pomôcť pri detekcii a prešetrovaní poistných podvodov? Ak ťa zaujíma takáto práca, radi ťa uvítame v našom tíme, ktorý je neoddeliteľnou a podstatnou súčasťou tímu vyšetrovateľov UNIQA poisťovne.
Čo bude náplňou tvojej práce?
• ochrana a prevencia UNIQA proti rizikám podvodov
• podieľanie sa na vytváraní vnútorného kontrolného systému poisťovne, navrhovanie zlepšení a optimalizácií systému kontroly
• funkčná a dátová analýza k podpore vyšetrovania podvodov (interných, externých, poistných)
• nastavovanie parametrov a pravidiel detekčného systému v spolupráci so špecialistami pre vyšetrovanie poistných podvodov
• získavanie, kontrola a vyhodnocovanie dát z dátového skladu alebo z iných dátových zdrojov s následnou analýzou
• tvorba reportov a analýz (pravidelné, jednorazové)
• spolupráca na implementácii technických riešení, účasť v projektoch Fraud managementu a v projektových tímoch naprieč spoločnosťou
• komunikácia s externými partnermi – dodávateľmi služieb
• podávanie podnetov k odstráneniu rizík, závad a nepresností, k úprave pracovných postupov, chýbajúcich, nefunkčných či nekvalitných kontrol v spoločnosti
• priebežné doplňovanie kvalifikácie, účasť na seminároch a školeniach tematicky súvisiacich s oblasťou vyšetrovania podvodov, poisťovníctva a prípadne ďalších nadväzných oblastí
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaujímavá práca v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
• príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
• férový a transparentný prístup
• nadštandardné spektrum firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni zdravotného voľna za rok, pružná pracovná doba, home office, stravné lístky, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, systém cafeteria, príspevok na dôchodkové pripoistenie, zľava na firemné produkty, benefity pre nových rodičov a ďalšie)
• možnosť osobného rozvoja a profesionálneho rastu
• príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
• férový a transparentný prístup
• nadštandardné spektrum firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni zdravotného voľna za rok, pružná pracovná doba, home office, stravné lístky, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, systém cafeteria, príspevok na dôchodkové pripoistenie, zľava na firemné produkty, benefity pre nových rodičov a ďalšie)
• možnosť osobného rozvoja a profesionálneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ ekonomického či technického zamerania
• veľmi dobrá znalosť MS Office, najmä MS Excel (práca s kontingečnými tabuľkami)
• aspoň základná znalosť práce s DTB (konkrétne SQL)
• znalosť problematiky dátovej kvality
• silné logické a tvorivé myslenie
• dôslednosť, vytrvalosť, flexibilita, komunikatívnosť, schopnosť tímovej spolupráce
• komunikatívna znalosť angličtiny (komunikácia s centrálou a dodávateľmi)
• morálna bezúhonnosť, zodpovednosť, presnosť, čestnosť, nezaujatosť, dobré vystupovanie
• znalosť prostredia poisťovníctva výhodou
• znalosť oblasti trestného práva výhodou
• veľmi dobrá znalosť MS Office, najmä MS Excel (práca s kontingečnými tabuľkami)
• aspoň základná znalosť práce s DTB (konkrétne SQL)
• znalosť problematiky dátovej kvality
• silné logické a tvorivé myslenie
• dôslednosť, vytrvalosť, flexibilita, komunikatívnosť, schopnosť tímovej spolupráce
• komunikatívna znalosť angličtiny (komunikácia s centrálou a dodávateľmi)
• morálna bezúhonnosť, zodpovednosť, presnosť, čestnosť, nezaujatosť, dobré vystupovanie
• znalosť prostredia poisťovníctva výhodou
• znalosť oblasti trestného práva výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UNIQA je dlhodobo silným hráčom v ČR i SR a aktuálne je partnerom viac ako 3 miliónom klientov. O tom, že sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytovať produkty a služby najvyššej kvality, svedčí aj naše ostatné umiestnenie v rôznych anketách. Už ôsmykrát za sebou máme titul Czech Business Superbrands, naše cestovné poistenie získalo ocenenie Zlatá koruna 2022 a titul Finančný produkt roka 2022. Podporujeme diverzitu a inklúziu v pracovnom prostredí a kladieme veľký dôraz na otvorenú firemnú kultúru.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
ID: 4227147
Dátum zverejnenia: 31.1.2022
2022-01-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Databázový analytik, Poistný likvidátor, Špecialista predchádzania podvodom, Špecialista reportingu Spoločnosť: UNIQA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac