Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Portfolio Officer
UNIQA
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
na základe dohody
na základe dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 650 EUR/mesiac
1 650 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví vás poisťovníctvo a hľadanie cesty k istote a stabilite? Chcete túto záľubu uplatniť v praxi a podieľať sa na správe fondov v medzinárodnej poisťovni, ktorá patrí medzi najúspešnejšie značky na trhu?
Ste spoľahlivý človek so zmyslom pre detail?
Máte schopnosť rýchlo a efektívne riešiť dielčie požiadavky, chuť rýchlo sa učiť od našich špičkových odborníkov a samostatne aplikovať nové vedomosti?
Do tímu správy aktív hľadáme posilu, ktorá sa zameria na vysporiadanie realizovaných obchodov/transakcií. A nielen na to.
Konkrétne budete zodpovední za:
• zadávanie operácií a údajov do Asset management a prevádzkových systémov
• tvorbu kontrolných a účtovných podkladov
• údržbu Asset management databáz
• evaluáciu portfólií
• činnosti v back office (napr. majetkové a finančné vysporiadanie obchodov, zabezpečenie corp. actions)
• zabezpečenie obchodnej dokumentácie k jednotlivým operáciam
• cash flow management
• spracovanie podkladou pre účtovníctvo
• vedenie, údržbu a update zmluvnej dokumentácie (banky, obchodníci, depozitár atd.)
• reporting (externý a interný)
• systematické dodržovanie a uplatňovanie platných smerníc a požiadavkov v oblasti informačnej bezpečnosti a ochrany osobných údajov pri pravidelných a ad-hoc činnostiach
• všetky činnosti pridelené priamym nadriadeným a dodržovanie a uplatňovanie platných smerníc
Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte a pošlite nám svoj životopis.
Ste spoľahlivý človek so zmyslom pre detail?
Máte schopnosť rýchlo a efektívne riešiť dielčie požiadavky, chuť rýchlo sa učiť od našich špičkových odborníkov a samostatne aplikovať nové vedomosti?
Do tímu správy aktív hľadáme posilu, ktorá sa zameria na vysporiadanie realizovaných obchodov/transakcií. A nielen na to.
Konkrétne budete zodpovední za:
• zadávanie operácií a údajov do Asset management a prevádzkových systémov
• tvorbu kontrolných a účtovných podkladov
• údržbu Asset management databáz
• evaluáciu portfólií
• činnosti v back office (napr. majetkové a finančné vysporiadanie obchodov, zabezpečenie corp. actions)
• zabezpečenie obchodnej dokumentácie k jednotlivým operáciam
• cash flow management
• spracovanie podkladou pre účtovníctvo
• vedenie, údržbu a update zmluvnej dokumentácie (banky, obchodníci, depozitár atd.)
• reporting (externý a interný)
• systematické dodržovanie a uplatňovanie platných smerníc a požiadavkov v oblasti informačnej bezpečnosti a ochrany osobných údajov pri pravidelných a ad-hoc činnostiach
• všetky činnosti pridelené priamym nadriadeným a dodržovanie a uplatňovanie platných smerníc
Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte a pošlite nám svoj životopis.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaujímavá práca v silnej a stabilnej spoločnosti UNIQA Group
• príjemné pracovné prostredie a priateľský tím
• férový a transparentný prístup
• nadštandardnú ponuku firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, pružný pracovný čas, home office, stravná karta, systém Cafeteria, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, príspevok na penzijné pripoistenie, zľava na firemné produkty a ďalšie)
• možnosť zúčastniť sa na školení a ďalšom vzdelávaní
• príjemné pracovné prostredie a priateľský tím
• férový a transparentný prístup
• nadštandardnú ponuku firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, pružný pracovný čas, home office, stravná karta, systém Cafeteria, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, príspevok na penzijné pripoistenie, zľava na firemné produkty a ďalšie)
• možnosť zúčastniť sa na školení a ďalšom vzdelávaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, manažment, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Analýza dát - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Analýza dát - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Skúsenosť z oblasti finančných inštitúcií
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vzdelanie ekonomického alebo matematického zamerania
• skúsenosť z oblasti finančných inštitúcií
• schopnosť rýchlo a efektívne riešiť dielčie požiadavky
• Aj na pokročilej úrovni
• dobré analytické a komunikačné schopnosti
• asertivita a časová flexibilita
• skúsenosť z oblasti finančných inštitúcií
• schopnosť rýchlo a efektívne riešiť dielčie požiadavky
• Aj na pokročilej úrovni
• dobré analytické a komunikačné schopnosti
• asertivita a časová flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UNIQA je dlhodobo silným hráčom v ČR i SR a aktuálne je partnerom viac ako 3 miliónom klientov. O tom, že sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytovať produkty a služby najvyššej kvality, svedčí aj naše ostatné umiestnenie v rôznych anketách. Už ôsmykrát za sebou máme titul Czech Business Superbrands, naše cestovné poistenie získalo ocenenie Zlatá koruna 2022 a titul Finančný produkt roka 2022. Podporujeme diverzitu a inklúziu v pracovnom prostredí a kladieme veľký dôraz na otvorenú firemnú kultúru.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
UNIQA - Lepšia práca spoločne.
ID: 4162424
Dátum zverejnenia: 15.9.2021
2021-09-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný agent, Referent správy zmlúv, Špecialista finančných trhov, Špecialista reportingu, Účtovník Spoločnosť: UNIQA
Základná zložka mzdy (brutto): 1 650 EUR/mesiac