Poradíme Vám?

Portfolio Officer

UNIQA poisťovňa, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
na základe dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 650 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví vás poisťovníctvo a hľadanie cesty k istote a stabilite? Chcete túto záľubu uplatniť v praxi a podieľať sa na správe fondov v medzinárodnej poisťovni, ktorá patrí medzi najúspešnejšie značky na trhu?
Ste spoľahlivý človek so zmyslom pre detail?
Máte schopnosť rýchlo a efektívne riešiť dielčie požiadavky, chuť rýchlo sa učiť od našich špičkových odborníkov a samostatne aplikovať nové vedomosti?

Do tímu správy aktív hľadáme posilu, ktorá sa zameria na vysporiadanie realizovaných obchodov/transakcií. A nielen na to.

Konkrétne budete zodpovední za:
• zadávanie operácií a údajov do Asset management a prevádzkových systémov
• tvorbu kontrolných a účtovných podkladov
• údržbu Asset management databáz
• evaluáciu portfólií
• činnosti v back office (napr. majetkové a finančné vysporiadanie obchodov, zabezpečenie corp. actions)
• zabezpečenie obchodnej dokumentácie k jednotlivým operáciam
• cash flow management
• spracovanie podkladou pre účtovníctvo
• vedenie, údržbu a update zmluvnej dokumentácie (banky, obchodníci, depozitár atd.)
• reporting (externý a interný)
• systematické dodržovanie a uplatňovanie platných smerníc a požiadavkov v oblasti informačnej bezpečnosti a ochrany osobných údajov pri pravidelných a ad-hoc činnostiach
• všetky činnosti pridelené priamym nadriadeným a dodržovanie a uplatňovanie platných smerníc

Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte a pošlite nám svoj životopis.

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavá práca v silnej a stabilnej spoločnosti UNIQA Group
• príjemné pracovné prostredie a priateľský tím
• férový a transparentný prístup
• nadštandardnú ponuku firemných benefitov (skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, pružný pracovný čas, home office, stravná karta, systém Cafeteria, firemné akcie, pitný režim na pracovisku, príspevok na penzijné pripoistenie, zľava na firemné produkty a ďalšie)
• možnosť zúčastniť sa na školení a ďalšom vzdelávaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

29.9.2021 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, manažment, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Analýza dát - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Skúsenosť z oblasti finančných inštitúcií

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vzdelanie ekonomického alebo matematického zamerania
• skúsenosť z oblasti finančných inštitúcií
• schopnosť rýchlo a efektívne riešiť dielčie požiadavky
• Aj na pokročilej úrovni
• dobré analytické a komunikačné schopnosti
• asertivita a časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UNIQA poisťovňa, a.s. je dcérskou spoločnosťou rakúskej poisťovne UNIQA a.s.,ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991 ako univerzálna poisťovňa poskytujúca životné a neživotné poistenie. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytnúť najlepšiu kvalitu produktov a služieb prostredníctvom profesionálneho, motivovaného a stabilizovaného personálu.

Adresa spoločnosti

UNIQA poisťovňa, a.s.
Krasovského 15
851 01 Bratislava
http://www.uniqa.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Lucie Chudobová
Tel.: +420606848006
E-mail: poslať životopis
ID: 4162424  Dátum zverejnenia: 15.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 650 EUR/mesiac